Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystypano

Vierailija
18.03.2020 |

Mieluiten edestä vai takaa?

Meillä mies haluaa kasvotusten. Onhan se ihan kivaa kun voidaan samalla pussailla ja näkee toisen kasvot.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä - että

Sama että mies tykkää kasvokkain. Sanoo että kiihottaa se kun on vaikeempaa päästä syvälle

Vierailija
2/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti takaa. Aamuisin jos mahdollista, tulee usein nykästyä vaimoa juurikin noin. Hän käyttää työssään usein hameita, jakkuja ym. Pankissa kun on töissä. Jotenkin ihan helvetin kiihottavaa nostaa hame pepun päälle ja kunnolla lanteista kiinni ja naida rajusti. Pikapanojahan nämä on. Välillä kyllä ihan ajan kanssa haluan, että pääsen nauttimaan tosta boss lookista kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentoja monia, tässä cartoon clipissä muutama yleisin..

Vierailija
4/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään taas kun tyttöystävä nojaa selin seinään ja meen polvilleen hänen eteensä, nostan mekkoa tai lasken housuja ja nuolen hänet ihan orgasmin partaalle. Kiihottavaa katsoa miten hän yrittää levittää siinä jalkojaan minkä pystyy ja silmät kiinni nauttii. Siitä nousen jaloilleni ja nopeasti sisään panemaan häntä edestä. Niin seksikästä nojata työnnellessä tyttikseen ja samalla kahlita hänen käsiään ylhäällä ja suudella. 

Vierailija
5/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusero puolison kans on niin suuri, ettei pystypano onnistu. Tissien väliin oon suihkussa pannu ja lauennu seisaaltaan.

Vierailija
6/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuseroa niin paljon (25 cm), ettei onnistu kuin keittiössä. Kumppani seisoo keittiötikkaiden ensimmäisellä portaalla ja nojaa työtasoon, siinä onnistuu mainiosti takaapäin. Kun jalatkin ovat melko yhdessä, siinä reidetkin osallistuvat hankausliikkeeseen.

Vierailija
7/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa aina takaapäin seisaaltaan.Edestäpäin on vaikea saada hyvää asentoa

Vierailija
8/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan tahtoo mennä suihkussa aina makoiluksi lattialla, vaikka seisaallaan yleensä aloitetaan. Takaapäin koska saan silloin tukea hyvin hanasta. Mutta tykkään silti eniten siitä vaiheesta, kun laskeudutaan lämpimälle lattialle ja mies ojentautuu huohottaen mun päälle koko salilla treenatulla vartalollaan. Nykyisessä asunnossa on isompi kylppäri ja ihanaa, kun voidaan olla noin.

Vierailija
9/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on niin paljon minua lyhyempi ettei edestä päin pysty edes kuvittelemaan. Täytyisi nostaa hänet ilmaan ja kannatella käsillä, mutta melko tukalaa on pidemmän päälle. Takaapäin onnistuu juuri ja juuri, mutta ei ole helppoa sekään. Josta johtuen ei juuri koskaan edes yritetä moisia kommervenkkejä.

Vierailija
10/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöytä on juuri sopivalla korkeudella. Se ei ole pystypano kuin minun puolelta, kun vaimoni on selällään pöydällä ja pylly ihan reunalla tai vähän reunan yli. Vaimollani jalat on melkein spagaatissa tai sitten mun hartioilla.

Vierailija
11/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Pituusero puolison kans on niin suuri, ettei pystypano onnistu. Tissien väliin oon suihkussa pannu ja lauennu seisaaltaan.

Mielikuva kolmemetrisestä amazonista. Ai että.

Vierailija
12/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Mielikuva kolmemetrisestä amazonista. Ai että.

Läskimahasen ukon katkarapu on nähty ja jos naama ku Juicella, niin hohoo!

Vierailija
13/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, kun vaimo on 10 sentti minua pitenpi. Käytän pystypanossa paksupohjaisia kenkiä. Tai vaimo on osittain mahallaan pöydällä. Nuoleminen onnistuu aina pituuserosta huolimatta,

Vierailija
14/26 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 10cm korkkarit jalkaan ja nojaan keittiön tasoon pyllistäen. Korkeus on juuri sopiva miehelleni tulla minuun takaa. Nautin suunnattomasti pystypanoista kun miheni ottaa lanteista kiinni ja painaa syvälle.

Vierailija
15/26 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erästä tyttistä pystyi panemaan edestä seisovilteen ja toinen takapilluinen olli sellanen että ihan helposti takaapäin seisten sain kirnuttua mällit tupiin

Vierailija
16/26 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä.. (ehkä) sulla ei oo tarpeeks tota normaalin ihmisen (etu-tai takapuolen;) ..itseluottamusta:

ei siinä mitää mutku ei oo mitään connectionii itteensä niin, sillo on toi tollase etu-tai takapuolen;))

elämä ihan akwardii.. ?! 

- joo.

Tiedätkö..silloin tulee se outo tunne päälle.. 

Vierailija
17/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti takaa. Aamuisin jos mahdollista, tulee usein nykästyä vaimoa juurikin noin. Hän käyttää työssään usein hameita, jakkuja ym. Pankissa kun on töissä. Jotenkin ihan helvetin kiihottavaa nostaa hame pepun päälle ja kunnolla lanteista kiinni ja naida rajusti. Pikapanojahan nämä on. Välillä kyllä ihan ajan kanssa haluan, että pääsen nauttimaan tosta boss lookista kunnolla.

Käyt pankissa panemassa muijaasi?? Jos mulla on asiaa pankkiin sinne pitää varata aika monta päivää ennemmin!

Vierailija
18/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa. En pidä siitä. Hengästyy niin paljon, että orkun tuntemus menee ohi.

Vierailija
19/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot ovat yleensä naisille tyhjänpäiväisiä.

Naiset, joille muutenkin vaikea saada orgasmia, mitä tullaisesta saa? tyhjän saa pyytämättäkin. Mutta tendenssi onkin, että kunhan mies saa. Älkää ihmetelkö sitten kun naiset löytävät uuden tai jättävät.

Vierailija
20/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään taas kun tyttöystävä nojaa selin seinään ja meen polvilleen hänen eteensä, nostan mekkoa tai lasken housuja ja nuolen hänet ihan orgasmin partaalle. Kiihottavaa katsoa miten hän yrittää levittää siinä jalkojaan minkä pystyy ja silmät kiinni nauttii. Siitä nousen jaloilleni ja nopeasti sisään panemaan häntä edestä. Niin seksikästä nojata työnnellessä tyttikseen ja samalla kahlita hänen käsiään ylhäällä ja suudella. 

Siis juuri kun hän saamaisillaan, tunget kalusi sisään.. voi ei.

Silloin kun nainen nauttii ET lopeta vaan jatkat mitä oletkin tekemässä. Haluatko itse, että naisesi keskeyttää vaikka runkkauksen just kun olet tulossa. Pöhkö.