rv9+4, iltaisin "turvottaa" niin, että pitää avata housut??
onko jollain muulla ollut tällaista?
myös rintsikat saattavat alkaa kiristää.
Kommentit (11)
en kyllä itse huomaa, eikä miehenikään, mitään eroa mahassa. mutta siis joka ilta housut auki :D
ap
raskauden vielä näkyä. Oletko syönyt jotain ruokaa, joka pistää ilmaa kertymään?
raskauden vielä näkyä. Oletko syönyt jotain ruokaa, joka pistää ilmaa kertymään?
turvottaa vain kai jotenkin?
en ole syönyt mitään kummempaa, ja kun on siis ollut jo varmaan parin viikon ajan joka ilta sama juttu.
ap
kaksi saamaani vastausta ovat aivan päinvastaiset :)
ap
alkuraskaus turvotus
niin näet, ettet ole todellakaan ainoa...
Ei siis tietenkään varsinaisesta vauvamahasta ole kyse. Kai se liittyy jotenkin aineenvaihdunnan hidastumiseen???
Ja rinnat alkaa tosiaan monella kasvaa jo heti alkuvaiheessa.
voin kertoa että aivan täysin normaalia noille viikoille!
vuonna jotain oli raskaana ja sama juttu, keskenmeni rv 16..
Esikoisesta sama juttu,
tämän jälkeen kaksi keskenmenoa ja molemmissa sama..
kuopuksesta sama homma :)
Eli täysin normaalia.. ja menee ohi kyllä parissa viikossa
kovakin turvotus tuossa vaiheessa jo.
Koska raskaus näkyy riippuu monesta tekijästä; mm lantion asento, kohdun asento. naisen pituus jne jne.
Kaikki tavallaan eikä sille mitään voi joten avaa vaan ja osta joustovyötäröhousut kun tuntuu epämukavalta.
jokaisen kolmen aikaan turvotus alkoi tosi pian, ja kesti oikeastaan niin kauan, että kun se laski, niin vauvamaha näkyi jo selvästi, eli n.rv11->
Moni kyllä arvasi raskauden ihan turvotuksen aikaankin, kun näytti niin selvästi "vauvakummulta", farkut alkoi puristaa tosi äkkiä.. :/
minulla. Nimenomaan alussa, ennenkuin vatsa oli kasvanut, tuntui että housut painaa kokoajan, ja nappia piti istuessa pitää auki. Loppuraskaudessa tuntui housut inhottavan puristavalta vain silloin jos oli kusihätä. Eli melkein kokoajan:) Muuten raskauden aikana ei maha tuntunut inhottavalta, just nimenomaan tossa alussa vaan! Tsemppiä sinulle, ja nauti ihanasta masuasukista:)
Itse olen narahtanut kaikissa raskauksissa juuri noilla viikoilla turvotuksen takia. Maha on ollut kuin jalkapallo.