Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmiset just nyt normaalia ärtyisempiä??

Vierailija
27.11.2009 |

Täällä on kauheita aloituksia ja kokonaisia ketjuja poistetaan, työpaikalla on mauttomuuden rajaa hipovia piikittelyjä ja kahvipöytäjuttuja, ystävien kommentit toisilleen oudon tahdittomia, tosi moni on parisuhteeseen pettynyt (minäkin), pikkujoulut ovat olleet sosiaalisia katastrofeja, siis onko tätä ilmassa vai koskeeko tää kaikki vain mun lähipiiriäni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun masennus vihdoin kulminoituu väkivallaksi. Tervetuloa Suomeen!

Vierailija
2/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa pikkulapsiperheen äidin pään sisälle - täällä on aina yhtä pirteää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan alkuperäinen tarkoitus kyllä täysin kadoksissa. Tuntuu olevan nyt tärkeämpää arvostella toisia ihmisia ja heidän elämäänsä, sekä korostaa omaa, ja tietenkin ainoaa oikeaa, tapaa elää. Kovin surullista.

En tiedä onko sitten tällä pimeydellä ja lumettomuudella osaa asiaan, vai alkaako joulustressi jo nostaa päätään. Voi olla että taloudellinen ahdinkokin montaa perhettä piinaa.

Mutta jospa edes muutama ihminen jaksaisi olla elämäänsä tyytyväinen ja aurinkoisella olemuksellaan piristää muidenkin päivää. Ja jos vaikka olisi voimia sanoa muutama lohdutuksen sana sen tarpeessa olevalle.

Voimia kanssasisaret!

Vierailija
4/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä taantumasta olla niin vain päästy, se vasta alkaa!

Vierailija
5/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa on lapset olleet HIRVITTÄVÄN kärttyisiä, itsekin poltan päreet nopsaan, palstalla tekisi mieli näpytellä tulikivenkatkuisia viestejä ja sen sellaista.

Vierailija
6/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo tiukalla koko ajan, ei meinaa jaksaa 2-vuotiaan uhmiksen temppuilua. :( Miehellekin valitan koko ajan. Itse tekisi mieli joko huutaa tai itkeä vähän väliä. Tosi kivaa.

Vierailija
7/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään suomalaista mielialaa tms luonteen heikkoutta. Kun tänne laittaa minkämaalaisen tahansa niin sama homma tapahtuu, pimeys tekee hulluksi. Palataan maaliskuussa sitten normaaleiksi...

Vierailija
8/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas tänään kaupungilla mietin, että miten ihmiset on niin poikkeuksellisen mukavia! Jokainen hankala ovi avattiin jo ennen kuin ehdin pyytää, kaupassa ventovieras ihminen tuli juttelemaan lapselleni ja kehumaan kuinka syötävän suloinen hän on jne. Kun menin rattailla täyteen bussiin olin kuin Mooses jakamassa punaista merta, kaikki antoi tilaa ja siirteli laukkujaan ja rupatteli niitä näitä lapseni kanssa, joka rattaista nyki ihmisiä takinhelmoista ja flirttasi sitten täyttä päätä kun sai katsekontaktin. Kun pääsin kotiin olin täydellisen virkistynyt ja iloinen, ihan pelkästään muiden ihmisten ansiosta!

Vierailija
9/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi siis olla: Ovatko ihmiset... Ja onkohan se myös ärtyisä > ärtyisämpi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän