Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
761/2389 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies oli tuonut parranajovehkeet suihkuun ja naama vaahdossa höyläsi partaa.

Vierailija
762/2389 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun vanha pappa otti kaveriltani suihin saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei seiso niin kokeile vaikka altaan hieromapisteitä niin...

Vierailija
764/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä teen tuota samaa eli pissaan suihkussa mutta menen kyykkyyn ja esitän että pesen varpaita ja liritän siinä nopeasti silleen sivuttain, katson ettei kukaan näe pimpulia suoraan edestäpäin.

Hyi yök en IKINÄ voisi tehdä mitään noin iljettävää julkisesti tai omassa kodissani.

(Teen sitä kylläkin taloyhtiön saunassa, jos olen yksin)

Vierailija
765/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viisikymppinen  , raskaana oleva nainen pienissä mustissa lappubikineissä ja tämän suunnilleen samanikäinen, takatukkainen mies imemässä' toisilleen fritsuja altaassa!  mukana oli 2 noin 8-12v tyttöä,  jotka huusivat vittusaatanaa lastenaltaassa mutta lemmenpari ei ollut moksiskaan :(

Vierailija
766/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä tuli allasosastolle ja heitti jalkansa altaan reunalle kun meni uimaan! Aika villi näky, tokihan sen ymmärtää että proteesi ei kuulu altaaseen, mutta silti!

Vierailija
767/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pissata suihkussa ja se on siistiä. Kotona teen sen seisten tai kyykyssä mutta uimahallissa en kehtaa sillä en halua kenenkään huomaavan. Siellä käyn polvilleni istumaan suihkun alle, esitän että pesen vaikka reisiä pesusienellä ja kukaan ei huomaa miten päästän pissat alleni. Voi lorista ihan täysillä ja kukaan ei huomaa. Sitten kun rakko on tyhjä noustaan seisomaan ja suihkutellaan jalat.

Suosittelen!

Minä olen käyttänyt sitä konstia, että käyn siinä läheisessä vessassa kusella ja menen sitten suihkuun pesemään.

Vierailija
768/2389 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs nainen käveli vastaani ja pimpulikarvat heilahtelivat kävelyn tahdissa. Järkyttävän pitkä, partamainen pöheikkö järkytti minua syvästi. Naisen pestessä hiuksia huomasin yhtä rehottavan mustan karvan kasvun kainaloissa. Satuimme vielä samaan aikaan pukutiloihin ja pöyristyin naisen pinttyneestä hienhajusta, joka leimahti kaikesta pesusta ja uimisesta huolimatta.

Ja järkyttävintä kaikesta oli se että sinä miespuolisena käytit naisten puolta. 

Vierailija
769/2389 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi mies ei uikkareita laittaessaan huomannut että toinen kives jäi uikkareitten ulkopuolelle, asiasta tietämättä käveli vaan altaaseen.

Vierailija
770/2389 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup

Vierailija
771/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin nuoren naisen joka selvästi sairasti anoreksiaa, hiukset oli lähtenyt ja häpykumpukin oli pelkkä kuoppa. Tuli mieleen Juutalaiset jotka näännytettiin leireillä. Puki päällänsä märkäpuvun jossa oli vyötärön kohdalla painot vyön kanssa sidottuna. Uidessani hänen ohitsensa, suusta pääsi outoja korina ääniä. Kävin kysymässä henkilökunnalta hänestä ja tiesivät naisen, oli kuulemma lääkärin lupa uida. Mahtaakohan enään hengissä olla. Oli niin surullista katsottavaa. Ja jos joku ihmettelee miksi käännyin henkilökunnan puoleen niin eräs tuttava sai porttikiellon kun yritti jumpata 4 tuntia peräkkäin ohjatuilla tunneilla ja oli siis pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
772/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kyykkyveivaajat voiton viepi. Se ääni. Se loiske. YÖK.

Vierailija
773/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toinen toistaan irstaampaa keikuttelua, että sieltä varmaan on oppi otettu...

Oma juttuni ei niin kovin erikoinen, mutta ihmetytti kuitenkin: pesutiloissa n. 55-65 v. nainen, ei sinänsä yhtään lihava, mutta vatsanahka hänellä roikkui edessä pussimaisena valehtelematta reisien puoliväliin saakka. Eli suorittaakseen esim. alapesun naisen täytyy nostaa vatsapussi ensin pois tieltä.

En häveliäästi jäänyt seuraamaan, miten nainen menetteli, mutta kummastelin vain, mistä moinen vatsa voi olla seurauksena. Jos nainen oli esim. entinen ylipainoinen, niin miksei ole leikattu ylimääräistä nahkaa pois?

Itselläni jäi maha roikkumaan ensimmäisen lapsen jälkeen "pussimaisesti" kuten mainitsit. Myös anopillani on samanlainen pussimaha ym.. Eli aivan normaalia taitaa kuuleppas olla. Vaikkei sinulla sellasta ole tai kellään tutullasi

Vierailija
774/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannet värjäsivät tukkaa miesten puolella ja joivat kaljaa.

Vierailija
775/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök yök. Näiden juttujen jälkeen en mene enää ikinä uimahalliin. Rehevöitynyt Littoistenjärviki kuulostaa houkuttelevammalta.

Vierailija
776/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök yök. Näiden juttujen jälkeen en mene enää ikinä uimahalliin. Rehevöitynyt Littoistenjärviki kuulostaa houkuttelevammalta.

Revevöityminen on tässäkin tapauksessa tapahtunut, ja nyt en puhu vedestä

Vierailija
777/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä on myös ne toisiinsa kietoutuneet ja toisiaan hinkkaavat pussailevat rakastuneet. Kuvottavaa. Tekisi sitä kotonaan!

Vierailija
778/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan ollut monenkin "oudointa mitä näit uimahallissa" tapaus. Esiteininä kauhee kiire oli päästä uimaan ja suihkun kautta äkkiä uikkarit päälle ja melkeen juosten altaaseen. Noh,kun olin rintaa myöden vedessä,tajusin uikkarini olevan väärinpäin ja "tissit" paljaana,mutta selkä hyvin peitettynä poistuin nolona takavasemmalle. Kyllä hävetti!

Vierailija
779/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pissata suihkussa ja se on siistiä. Kotona teen sen seisten tai kyykyssä mutta uimahallissa en kehtaa sillä en halua kenenkään huomaavan. Siellä käyn polvilleni istumaan suihkun alle, esitän että pesen vaikka reisiä pesusienellä ja kukaan ei huomaa miten päästän pissat alleni. Voi lorista ihan täysillä ja kukaan ei huomaa. Sitten kun rakko on tyhjä noustaan seisomaan ja suihkutellaan jalat.

Suosittelen!

Minä olen käyttänyt sitä konstia, että käyn siinä läheisessä vessassa kusella ja menen sitten suihkuun pesemään.

Vai niin, minä sentään vaivaudun menemään nurkan taakse kuselle.

Vierailija
780/2389 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun henkilö tyydytti itseään töpötäydessä suihkussa. Tais vielä huomata muiden tuijotukset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä