Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
641/2389 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies joulupukin parrassa ja hatussa hyppäsi 5m altaaseen, veikkaan että alkoholilla oli osuutta tapahtumissa :D Tapahtui tällä viikolla.

Vierailija
642/2389 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kauhistelevat aivan oikeutetusti puhtauden puutetta, mutta sitten samat tai eri henkilöt valittavat, kun ihmiset peseytyvät kunnolla, eli räpläävät paikkojaan. Puhdasta ei tule, jollei räplää, ja itse en tuijottele toisia, joten en ole nähnyt sellaista koskaan.

Käyhän gynellä. Itse saan paikat puhtaaksi räpläämättä. Gyne neuvoi miten, ja hyvin on toiminut. Eli suihkupäällä vaan suihkaus riittää. Jos ei riitä, voi olla hiivaa tai pahempaa.

Onko muka niin, että AV-mammoista 2/3:lla on epämuodostunut vagina? Minullekin on gyne sanonut, että ei sitä edes kuulu pestä niin kuin jotkut pesee (hankaamalla, tulee limakalvovaurioita) vaan useimmille naisille riittää käsisuihkun suuntaaminen alapäähän ja vähän häpyhuulten siirtelyä ja se on siinä. Terve ja normaali ei tuon enempää kaipaa. Ei sitä suihkua sinne sisälle tarvi suunnata, vaikka se mukavalta voi tuntuakin, mutta se vaan huuhtelee luonnollista kosteutta pois limakalvoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2389 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja sitten heräsit

Vierailija
644/2389 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serenassa vieressäni istui itänaapuri ilman peflettiä. Vaihtoi asentoa muutaman kerran ja lähti saatuaan tarpeeksi löylyä. Meinasin siirtyä paremmalle paikalle kun huomasin vieressäni istuneen suudelleen muutaman ruskean pusun lauteisiin.

Toinen kiva uimahallimuistoni sijoittuu eksoottiseen Tarton kaupunkiin. Olin kaverini kanssa työreissussa ja halusimme käydä saunassa ennen työrupeamaa. Taksikuski vei meidät päivisinkin auki olleeseen urheilukeskuksen saunaan. Löylyhuoneessa oli mies joka "joogasi" lauteilla vastapäätä meitä. Yritimme olla kuin se olisi tavallista ja katsella muualle. Ystäväni kuitenkin repesi nauruun erään "liikkeen" aikana. Liikkeen tarkoituksena taisi olla vain pyllynnapin esittely. Siirryimme suihkuun ja ympärillemme kerääntyi n. 5-7 miestä katselemaan suihkussa oloamme. Muutamat hieroivat haarojaan. Tajusimme olevamme paikallisten homoseksuaalien tapaamisessa. Hekottelimme aikamme ja lähdimme. Uiminen näin ollen jäi. Allas oli pieni.

Vierailija
645/2389 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#up

Vierailija
646/2389 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 80-luvulla eräällä perheemme uimahallireissulla ihmetelleeni, kun iäkäs rouvashenkilö otti naisten saunassa korpuksi kuivuneen saunavastan esiin ja alkoi sen kanssa lehdet pöllyten kylpemään.

Vierailija
647/2389 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sinänsä outo tapaus, mutta mieleen hauskana jäänyt kymmenen vuoden takaa. Kävin tuolloin opiskelijana eräällä joululomalla, kuukauden mittaisella breikillä, vanhempien luona paikkakunnalla oleillessani, sen paikan lukion salilla jonka jälkeen aina uimahallin suihkussa ja saunassa (oli muuten kylmä vuodenvaihde -05-06, hikisenä pihan poikki salilta hallille oli yllättävän pitkä matka). Erään kerran saunassa oli tosi paljon porukkaa, osa seisoi lattialla koska lauteet olivat täynnä saunojia. Saunaan tuli sitten isä, sylissään pieni, kiharanvaaleatukkainen tyttö ehkä 2-4v, olen tosi huono arvioimaan tuonikäisten ikää koska ei ollut eikä ole omia lapsia. Tämä tyttö puheli omia hassuja juttujaan mainiolla lapsenäänellään isän sylissä, ja taisi muutamatkin, aika monet itse asiassa, suut vääntyä hymyyn saunan miehillä. Tämä isä ei ollut (tässä vaiheessa!) ollenkaan kiusaantunut, hiukan tyynnytteli kyllä tyttöään sillä muuten hiljaisessa saunassa juuri he olivat huomion keskipisteessä ja valokeilassa. Sitten pikkuneidin huomio taisi kääntyä lauteilla istuvaan mieheen, joka ilmeisesti oli varsin hyvin miehisesti varustettu, itse en tätä faktaa havainnoinut. Neiti kuuluvalla äänellä, ihanan lapsenomaisen iloisesti, totesi, ja juuri tämä kohtaus on jäänyt elävästi mieleen: "Sedällä on pitkä pylly!" :D Hän observoi katseellaan tuolloin kyllä miehen etupuolta, ja lienee sekoittanut termit pyllyn ja pippelin kanssa :D Isänsä heti hieman hyssyttelemään, ja pian poistuivatkin suihkun puolelle! Tämä hauskana juttuna, jossa ei ole mitään arveluttavaa. Hauskoja tilanteita vain, kun välillä pikkuinen "vastapuolen" paikoilla havainnoimassa ja kertomassa viattomasti näkemästään!

Vierailija
648/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taidakaan mennä ensi viikolla lasten kanssa uimaan

Hyvä. Ärsyttääkin kuunnella sitä lasten kiljumista kun yrittää rentoutua työpäivän jälkeen.

Vierailija
649/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimarimamma kirjoitti:

No en nyt tiedä onko tää ihan oudointa mitä oon hallissa nähny, mutta porealtailla oli tämmönen viimeisillään raskaana oleva lestadiolaisnainen kymmenpäisen kakaralauman kanssa, eikä miestä näkyny missään. Yhtäkkiä se sano että lapsivesi tais tulla. Kävin yhdessä toisen mamman kanssa ilmottamassa henkilökunnalle että soittavat lanssin. Sit tämmönen nuori harjoittelija uimavalvoja poika tuli auttamaan tän naisen pois altaalta ja se nainen sit lähti sinne uimahallin aulaan. Lapset tietenkin ikähaarukassa (3-12v) jäi sinne vielä uiskentelemaan ja sit tää vanhin tyttö kuitenkin otti koko katraan mukaansa ja ne meni siistissä jonossa naisten pukkareille ja lähtivät kotiin. Poikalapsi tuli!

Vaihdettiinko altaaseen vesi? Tosi kivaa kylpeä toisen lapsivedessä.

Vierailija
650/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endurance kirjoitti:

Ei nyt sinänsä outo tapaus, mutta mieleen hauskana jäänyt kymmenen vuoden takaa. Kävin tuolloin opiskelijana eräällä joululomalla, kuukauden mittaisella breikillä, vanhempien luona paikkakunnalla oleillessani, sen paikan lukion salilla jonka jälkeen aina uimahallin suihkussa ja saunassa (oli muuten kylmä vuodenvaihde -05-06, hikisenä pihan poikki salilta hallille oli yllättävän pitkä matka). Erään kerran saunassa oli tosi paljon porukkaa, osa seisoi lattialla koska lauteet olivat täynnä saunojia. Saunaan tuli sitten isä, sylissään pieni, kiharanvaaleatukkainen tyttö ehkä 2-4v, olen tosi huono arvioimaan tuonikäisten ikää koska ei ollut eikä ole omia lapsia. Tämä tyttö puheli omia hassuja juttujaan mainiolla lapsenäänellään isän sylissä, ja taisi muutamatkin, aika monet itse asiassa, suut vääntyä hymyyn saunan miehillä. Tämä isä ei ollut (tässä vaiheessa!) ollenkaan kiusaantunut, hiukan tyynnytteli kyllä tyttöään sillä muuten hiljaisessa saunassa juuri he olivat huomion keskipisteessä ja valokeilassa. Sitten pikkuneidin huomio taisi kääntyä lauteilla istuvaan mieheen, joka ilmeisesti oli varsin hyvin miehisesti varustettu, itse en tätä faktaa havainnoinut. Neiti kuuluvalla äänellä, ihanan lapsenomaisen iloisesti, totesi, ja juuri tämä kohtaus on jäänyt elävästi mieleen: "Sedällä on pitkä pylly!" :D Hän observoi katseellaan tuolloin kyllä miehen etupuolta, ja lienee sekoittanut termit pyllyn ja pippelin kanssa :D Isänsä heti hieman hyssyttelemään, ja pian poistuivatkin suihkun puolelle! Tämä hauskana juttuna, jossa ei ole mitään arveluttavaa. Hauskoja tilanteita vain, kun välillä pikkuinen "vastapuolen" paikoilla havainnoimassa ja kertomassa viattomasti näkemästään!

Sedällä oli selvästikin pitkä etupylly.

Vierailija
651/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks muija kyykkyvatkas itteesä

Vierailija
652/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitesukelluskouluttaja, jonka johdosta on tullut sukellettua melko monessa uimahallissa. Ette halua tietää, kuinka saastainen keskiverto uimahalli on ja mitä kaikkea siellä altaan pohjalla lilluu.

Parhaissa luonnonvesissä - ei tosin Suomessa - näkyvyys veden alla on jopa yli 30 metriä. Parhaissakin uimahalleissa vesi on niin sameaa, että näkyvyys jää alle 15 metriin.

Vierailija
653/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porealtaassa vanhempi rouvashenkilö nautti varsin näkyvästi paineella tulevan veden päällä. Yh. Ja joku nuori mies samalla kohdalla eri kerralla.

Vierailija
654/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kauhistelevat aivan oikeutetusti puhtauden puutetta, mutta sitten samat tai eri henkilöt valittavat, kun ihmiset peseytyvät kunnolla, eli räpläävät paikkojaan. Puhdasta ei tule, jollei räplää, ja itse en tuijottele toisia, joten en ole nähnyt sellaista koskaan.

Käyhän gynellä. Itse saan paikat puhtaaksi räpläämättä. Gyne neuvoi miten, ja hyvin on toiminut. Eli suihkupäällä vaan suihkaus riittää. Jos ei riitä, voi olla hiivaa tai pahempaa.

Onko muka niin, että AV-mammoista 2/3:lla on epämuodostunut vagina? Minullekin on gyne sanonut, että ei sitä edes kuulu pestä niin kuin jotkut pesee (hankaamalla, tulee limakalvovaurioita) vaan useimmille naisille riittää käsisuihkun suuntaaminen alapäähän ja vähän häpyhuulten siirtelyä ja se on siinä. Terve ja normaali ei tuon enempää kaipaa. Ei sitä suihkua sinne sisälle tarvi suunnata, vaikka se mukavalta voi tuntuakin, mutta se vaan huuhtelee luonnollista kosteutta pois limakalvoilta.

Ok. Rapsuttelepa hiukan kynnellä sieltä haaroista, isojen ja pienten häpyhuulten välistä. Veikkaan, että sulla jää kynnen alle paksu kerros harmaata kökköä ja se haiseva muhju siis on kuollutta limakalvosolukkoa ja limakalvoeritettä ja alushousuista jäävää nöyhtää ja nukkaa. Itse pesen sen pois, toiset näköjään haluavat kantaa mukanaan...

Vierailija
655/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä selvästi raskaana olevalla mammalla oli liila reisi. Ihan liilojen viiivojen peitossa koko reisi ja se oli muutenkin tosi kuhmurainen ja kohollaan se reiden iho. Toinen reisi oli ihan tavallinen ja ihonvärinen. Spooky.

Vierailija
656/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muut kokeneet vastaavaa: aina kun on ollut uimahallissa ja näkee tän ketjun nostettuna niin pitää tulla katsomaan onko mut mainittu :)

Vierailija
657/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Around 9v tyttö tuli isoveljensä aroud 10v pojan kanssa miesten puolelle saunaan. Jollakin 15v pojalla alkoi sitten seisomaan ja minä pitelin kämmentä naaman päällä ja huokaisin syvään. *huooh* ja yritin olla katsomatta kumpaakin.

Vierailija
658/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muut kokeneet vastaavaa: aina kun on ollut uimahallissa ja näkee tän ketjun nostettuna niin pitää tulla katsomaan onko mut mainittu :)

Eli ilmeisesti teet jotain tosi ällöttävää siellä?

Vierailija
659/2389 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän että olen tehnyt orkkuja porealtaassa voimakkaalla vesivirralla. Noloa mutta jos se paine hipaisee kerran pimpsaa niin paluuta ei ole. On pakko jatkaa kunnes saa orkkelit. Tosi vaikea pitää siinä tavallinen naama!

Vierailija
660/2389 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Rapsuttelepa hiukan kynnellä sieltä haaroista, isojen ja pienten häpyhuulten välistä. Veikkaan, että sulla jää kynnen alle paksu kerros harmaata kökköä ja se haiseva muhju siis on kuollutta limakalvosolukkoa ja limakalvoeritettä ja alushousuista jäävää nöyhtää ja nukkaa. Itse pesen sen pois, toiset näköjään haluavat kantaa mukanaan...

Testattu, mutta kas kummaa, mitään ei jäänyt kynsien alle. Väärin veikattu siis. Se, että noin käy sinulle, ei tarkoita että muille kävisi samoin. Jos sinulle ei riitä huuhtaisu, joka riittää useimmille, käyhän gynellä. Mieskin tykkää nuolla normaalia :)

Kyykkyvatkaus taas ei ole normaalia. Aikoinani kysyin gyneltä että niinkö vagina pitää pestä, niin gyne vaan nauroi että ei todellakaan tarvi jos häpyhuulet on normaalit. Aika harva niin tekeekin, meidän uimahallissa olen nähnyt vain yhden wt:n tekevän niin ja hän sai sellaiset mulkaisut päälleen, että lopetti ja pesi normaalisti.