Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
2101/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja menee siinä, ettei ala omaa kivaa. Kerran jouduin tilanteeseen, jossa piti sanoa naapurisuihkussa olevalle arviolta 13-14 -vuotiaalle pojalle, että kannattaa mennä vessaan jatkamaan. Hän siitä sitten lähti vessaan tosi iso ja paksu yläviistossa heiluen. Vaikka kuinka yritin olla katsomatta, katsoin kummiskin ja kadehdin.

Vierailija
2102/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen kahvilaan pienessä hallissa tuli vanhempi pariskunta, jotka riitelivät kovaäänisesti. He olivat ilmeisesti menossa uimaan, mutta siitä ei meinannut tulla mitään. Nainen syytti, että mies oli viimeksi eksynyt naisten puolelle tahallaan. Mies kiisti asian ja syytti naista miesten uikkareiden vilkuilemisesta. Ihana pari! Onneksi tajusivat lähteä pois ennen kuin ehtivät siitä kahviosta kohti pukuhuoneita. Sama mölinä olisi todennäköisesti jatkunut altaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yritti päästä väkisin miesten pukuhuoneeseen, koska "hänen teini-ikäinen poikansa on juuri äsken unohtanut kaulaketjunsa kaappiin ja hänen täytyy hakea se pakosti heti". Hän väitti ja väitti vaikka kuinka kauan. Uimahallin henkilökunta ei lämmennyt naisen vaatimukselle, vaan kävi katsomassa ja ketjua ei löytynyt. Nainen lähti mumisten jotain tyhjin käsin pois. Join kahvia siinä viereisessä kanttiinissa ja kuuntelin.

Vierailija
2104/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hallissa on erikseen varattava hieronta-allas, johon ei tavallisesti ole pääsyä normialtaiden puolelta. Väliovi on yleensä lukittuna, mutta nyt se oli auki. Pari nuorta tyttöä jotka puhuivat siitä altaasta pukkarissa menivät sitten sinne siitä ovesta. Menin katsomaan ja he olivat altaan reunalla etupuolensa hierontasuihkua vasten. Joopa joo. Varmasti ihanan tuntuista mutta aika huonosti osasivat peittää mitä tekivät. En kehdannut sanoa mitään ja jätin heidät rauhaan.

Vierailija
2105/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suihkussa uinnin ja saunan jälkeen. Eräs suunnilleen 18v nainen rupesi kehumaan kroppaani, alkoi tulla lähelle vaihtoi suihkun mun viereen. Olin aika kiusaantunut. No, sitten se rupesi kyselemään nimeä, missä asun ja voisiko tulla käymään??? Luikertelin pois tilanteesta siinä vaiheessa sönkötin jotain että moi,mä meen nyt pukeutumaan.

Kaikkein oudointa tässä se että sama nainen oli taas tuijottamassa mua päästä varpaisiin kun menin seuraavan kerran uimaan!!

Kehui taas mun tissejä(?) Ja tatskoja ja pyysi saunaan istumaan sen viereen. Kysyi uudelleen missä asun kun niin haluais tulla kylään ja tutustua 😳 onneksi saunassa oli myös muita, niin istuin niin kauas kun mahdollista.

Todella creepy tapaus.

Ei kerta lesboa tee.

Vierailija
2106/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat pöllivät rullatuolin invavessasta. Jostain syystä siellä on ollut sellainen yleisön käyttöön tarkoitettu. Pojat rälläsivät sillä pitkin pukuhuonetta ja pesutiloja. Olin yksin siellä sillä hetkellä enkä kerennyt perään liukkaalla lattialla. Menivät altaille ja valvoja tuli aika pian keskeyttämään touhun.

Vierailija
2107/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän hengen perhe tuli ovesta sisään uimahallin kahvilaan, josta sit pääsee eteenpäin. Vanhemmat aika nuoria ja pari lasta mukana tavaroineen. Kassan jälkeen rupesivat siinä yhtäkkiä suutelemaan ja ne suudelmat kesti ja kesti. Lapset nyppi heitä vaatteista ja tönivät, äiti, isi, mennään jo uimaan. Lopulta he ottivat reput mukaan ja jättivät vanhemmat siihen pussailemaan. Kulkureitit oli selkeesti tuttuja lapsille. Lopulta aikuiset havaihtuivat irti toisistaan ja lähtivät hymyillen jälkikasvun perään.  

Vierailija
2108/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sätti miestä kovaan ääneen, kun tämä ei ollut ajanut autoa oven lähelle. He olivat lähdössä uimahallilta ja auto oli ihan lähellä. Mies osoitti sitä, mutta nainen ei leppynyt. Jos auto olisi ollut vielä lähempänä olisi se ollut invapaikalla.

Vierailija
2109/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädän kalan haju saunassa. Ihan selvä pistävä haju. Lähde jäi arvoitukseksi, eikä aistimus ole toistunut. Muutkin haistelivat sitä ja arvuuttelivat, mistä se voisi tulla. Kiuaskivissä näkyi kyllä outoja jälkiä, kuin joku olisi laittanut siellä ruokaa.

Vierailija
2110/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisenä lähdössä suihkusta lähellä sulkemisaikaa ja siivooja tuli syystä tai toisesta jo paikalle. Puolistondiksen ainakin todisti tuo nätti naisihminen vaikka yritin lähteä nopeaan. En vaikuttanut mitenkään häiritsevän häntä. Hän jatkoi hommia ja mä puin siinä sitten vaan.

Vierailija
2111/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän hallissa on erikseen varattava hieronta-allas, johon ei tavallisesti ole pääsyä normialtaiden puolelta. Väliovi on yleensä lukittuna, mutta nyt se oli auki. Pari nuorta tyttöä jotka puhuivat siitä altaasta pukkarissa menivät sitten sinne siitä ovesta. Menin katsomaan ja he olivat altaan reunalla etupuolensa hierontasuihkua vasten. Joopa joo. Varmasti ihanan tuntuista mutta aika huonosti osasivat peittää mitä tekivät. En kehdannut sanoa mitään ja jätin heidät rauhaan.

Nuorena tuli tehtyä tuota lähipaikkakunnan uimahallissa. Nyt vähäsen nolottaa.

Vierailija
2112/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta. Ihan perinteisesti nuori mies meni polvilleen ja kosi tyttöä ison altaan vieressä keskellä kulkuväylää. Suudelmista, haleista ja aplodeista päätellen rukkasia ei tullut.

Vierailija
2113/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin suihkussa uinnin ja saunan jälkeen. Eräs suunnilleen 18v nainen rupesi kehumaan kroppaani, alkoi tulla lähelle vaihtoi suihkun mun viereen. Olin aika kiusaantunut. No, sitten se rupesi kyselemään nimeä, missä asun ja voisiko tulla käymään??? Luikertelin pois tilanteesta siinä vaiheessa sönkötin jotain että moi,mä meen nyt pukeutumaan.

Kaikkein oudointa tässä se että sama nainen oli taas tuijottamassa mua päästä varpaisiin kun menin seuraavan kerran uimaan!!

Kehui taas mun tissejä(?) Ja tatskoja ja pyysi saunaan istumaan sen viereen. Kysyi uudelleen missä asun kun niin haluais tulla kylään ja tutustua 😳 onneksi saunassa oli myös muita, niin istuin niin kauas kun mahdollista.

Todella creepy tapaus.

Ei kerta lesboa tee.

Tää olikin 2 kertaa, käyn pari kertaa viikossa uimassa niin toi toinen oli eri kerta ja päivä mutta sama tyyppi

Vierailija
2114/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viimeisenä lähdössä suihkusta lähellä sulkemisaikaa ja siivooja tuli syystä tai toisesta jo paikalle. Puolistondiksen ainakin todisti tuo nätti naisihminen vaikka yritin lähteä nopeaan. En vaikuttanut mitenkään häiritsevän häntä. Hän jatkoi hommia ja mä puin siinä sitten vaan.

Sitä ei kiinnostanut katsella tai tuskin erotti normaalista pikkupilistä vaikka olisi ollut juhlakoossaan.

Vierailija
2115/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuli tehtyä tuota lähipaikkakunnan uimahallissa. Nyt vähäsen nolottaa.

Miksei tätä voinut tehdä kotona?

Vierailija
2116/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies istui vanhuksille/vammaisille tarkoitetussa suihkutuolissa räpläämässä puhelintaan.

Vierailija
2117/2389 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäinen poika käveli valtavassa erektiossa vessassa pisuaarien rivistön takaosaan seinää lähimmän eteen kauimmas minusta. Herätti kateutta tunnustan. Olimme kahdestaan sillä hetkellä siellä. Hän otti kiinni napaa kohti sojottavastaan ja hieroi nopeasti pari kertaa. Näin miten valkoista lensi runsaasti pisuaariin. En sanonut mitään ja lähdin pois WC:stä hänen jälkeensä. Hän istui saunassa ja katsoi minua pelokkaasti kun menin sinne. Nou hätä, sanoin hänelle siinä ohimennen. Hänen ilmeensä helpottui.  

Vierailija
2118/2389 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus eksyi altaalle ilman uikkareita. Hän oli selvästi dementtinen ja onneksi valvojat tulivat tuomaan pyyhettä ja saattamaan papan pois.

Vierailija
2119/2389 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kävi suihkussa ennen altaaseen menoa.

Vierailija
2120/2389 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti CP-vammainen tyttö huusi naispuolisen avustajansa punastellessa: "isot tissit, kato nyt, kato, hei kato!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi