Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Olin kotipaikan pikkuhallissa lähellä sulkemisaikaa ja lähdin pois altailta viimeisenä. Siitä oli tullut vähän niinkun tapa mulle. Tykkään suihkutella ja pukea ilman pahempaa ryysistä pienissä tiloissa. Luulin olevani yksin, mutta en ollutkaan. Poika tumputti innolla menemään nurkalla puolittain kaakelisermin takana ja mälläsi pitkin lattiaa. Menin hiljaa hänen ohitseen suihkuun ja ainut asia mitä siinä kohtaa ajattelin oli, että voi miten kaipaan omaa nuoruutta.
Muistan tuon nuoruudesta kun vain seisoi ja seisoi. Ei väliä mitä ajatteli. Menin monta kertaa vessan kopperoon hoitamaan paineet pois ja taas hetken päästä seisoi. Ihanaa ja kamalaa yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kotipaikan pikkuhallissa lähellä sulkemisaikaa ja lähdin pois altailta viimeisenä. Siitä oli tullut vähän niinkun tapa mulle. Tykkään suihkutella ja pukea ilman pahempaa ryysistä pienissä tiloissa. Luulin olevani yksin, mutta en ollutkaan. Poika tumputti innolla menemään nurkalla puolittain kaakelisermin takana ja mälläsi pitkin lattiaa. Menin hiljaa hänen ohitseen suihkuun ja ainut asia mitä siinä kohtaa ajattelin oli, että voi miten kaipaan omaa nuoruutta.
Muistan tuon nuoruudesta kun vain seisoi ja seisoi. Ei väliä mitä ajatteli. Menin monta kertaa vessan kopperoon hoitamaan paineet pois ja taas hetken päästä seisoi. Ihanaa ja kamalaa yhtäaikaa.
Sama. Mä tein sitä kans vessoissa: koulussa, uimahallissa, kotona, kylässä....missä vaan oli pakko purkaa, koska kivikova stondis ei lakannut muuten, eikä sittekkään kunnolla laskenut vaan hetken päästä nousi taas. Voi nuoruus...
Stondiksista puheenollen. Valvojan sijaisella (ent. kilpauimari) oli iso puolijötkö kun tuli alas altaalle. Naiset vahtasivat. Miehet selkeesti kadehtivat. Allekirjoittanut myöskin. Komea kaveri muutenkin.
Ulkomailla vesipuistossa semmoisen kapean kävelysillan romahtaminen altaaseen. Ei onneksi käynyt henkilövahinkoja. Tuuria oli kyllä sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Invavessassa nuolevat ja ties mitä tekevät nuoret. Kerrankin yks sälli tuli sieltä ulos tytön kanssa sellainen boneri uikkareissa ettei jäänyt kysyttävää. Eivät näyttäneet liikuntaesteisiltä.
Joo invawc on tarkoitettu vammaisille ja muille jotka ei pysty käyttämään normitiloja. Sukupuoliyhdynnät voi mieluusti suorittaa muualla.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs koko paikan tunnettu vanha rouva oli alkanut taas uimaan ilman yläosaa. Jo kolmas kerta kun näin ton tapahtuvan.
Luulen tietäväni tapauksen ja tyypin kenestä on kyse. Jääköön tähän mun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mä tein sitä kans vessoissa: koulussa, uimahallissa, kotona, kylässä....missä vaan oli pakko purkaa, koska kivikova stondis ei lakannut muuten, eikä sittekkään kunnolla laskenut vaan hetken päästä nousi taas. Voi nuoruus...
Mua tyttönä jotenkin sairaasti kiihottaa ajatella että sitä ei pysty hallitsemaan ollenkaan. Ei haittaa jos näen jollain komealla pojalla uimahallissa stondiksen pullottavan uikkareissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tyttönä jotenkin sairaasti kiihottaa ajatella että sitä ei pysty hallitsemaan ollenkaan. Ei haittaa jos näen jollain komealla pojalla uimahallissa stondiksen pullottavan uikkareissa :)
ENTÄS RUMA POIKA SIT?
Kakkakikkare naisten vessassa, istuinrenkaan päällä. Oudointa oli että sen pinnassa oli selvästi jostain tekstiileistä painunut kuvio. Kokkare oli siis ollut renkaalla ja joku oli istunut sen päälle?
Tulin just saunaan ja heti ovea vastapäätä istui nainen laudeliinan päällä, jalat silleen koukussa sivuilla ja pilde suoraan ovelle ihan esillä. Jotenkin mun silmät liimautui sen jalkoväliin kun se oli posliini ja näin miten sieltä tuli pieni lirahdus pissaa. En ole nähnyt koskaan kenenkään toisen kusevan niin se näky oli tosi kiinnostava. En kehdannut seistä ovella niin menin istumaan laudetta alemmas tästä naisesta niin että näin suoraan sen haaroväliin. En sanonut mitään eikä sekään sanonut mitään. Tuijotin vain sen pildeä ja hetken päästä se pissasi taas vähän. Sellanen pikku loraus ja loppui. Oli siellä saunassa muitakin mutta ei ne kai nähnyt mitään. Mä vaan tuijotin sitä pildeä ja se nainen huokas hiljaa ja sitten alkoi taas valua pissaa ihan hitaasti pikku syöksyllä sen laudeliinalle. Se piti pienen tauon ja lirutteli taas muutaman pisaran. Sen laudeliina näytti jo ihan märältä ja kun se seuraavan kerran pissasi alkoi jo valua tippoja lauteen alle. Tota jatkui tosi kauan ja mä vain tuijotin ihan haltioituneena kun en ole ennen nähnyt sellaista. Ehkä sen naisen rakko oli sitten tyhjä kun se lopulta liruttelun jälkeen nousi ylös, otti laudeliinansa ja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Invavessassa nuolevat ja ties mitä tekevät nuoret. Kerrankin yks sälli tuli sieltä ulos tytön kanssa sellainen boneri uikkareissa ettei jäänyt kysyttävää. Eivät näyttäneet liikuntaesteisiltä.
-
Siis eivät tehneet mitään jos kerran bonerin kanssa palattiin vessasta. Sen verran pitäisi jo sinullakin olla yleistä elämänkokemusta että sen tietäisit.
Kolme mummoa joilla oli meikit ja hienot kampaukset käveli etanavauhtia ryhmässä edes takaisin allasta ja juoruili.
Viimeisen viikon aikana oon käynyt kahdessa eri hallissa ja ihmetellyt, kun järjestään lukioikäiset tyypit hiihtää sortsit päällä pukkarista suihkuun, saunaan ja altaaseen. Siis mitä ihmettä? Kantasuomalaiset ei enää tajua tai kehtaa peseytyä ja saunoa ilman uikkareita? Huomasin välillä olevani ainoana alasti suihkussa ja ympärillä 6 jätkää sortsit jalassa. Ja ne shortsit yleensäkin mitä niillä tekee uimahallissa, kun ei ne jalassa edes mikään mukava ole uida?
Jonnet onnistuivat kuljettamaan vesiskootterin paikalle ja huudattivat sitä isossa altaassa edes takaisin. Kyllä vesijuoksija mummojen ilme oli näkemisen arvoinen.
Ei kun pk-seudulla. Sori kun tää korjaa nää sanat vääriksi
T. Äskeiset
Selvästi kerran joku oudoksui sitä että oikeasti peseydyin enkä vain huuhtaissut itseäni lähtiessä. Mikä järki käydä suihkussa eikä peseytyä? Sitten kotiin mennessä uudelleen suihkuun.
M35
Kerran näin koko perheen tulevan uimaan string bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kerran joku oudoksui sitä että oikeasti peseydyin enkä vain huuhtaissut itseäni lähtiessä. Mikä järki käydä suihkussa eikä peseytyä? Sitten kotiin mennessä uudelleen suihkuun.
M35
Kieltämättä joskus on käynyt mielessä, että kuinka perusteellisesti kehtaa näitä intiimialueen taipeita kuten takapuolta ja sieltä kasseille asti hinkkailla. 😄
Joo invawc on tarkoitettu vammaisille ja muille jotka ei pysty käyttämään normitiloja. Sukupuoliyhdynnät voi mieluusti suorittaa muualla.