Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Kosinta. Ihan perinteisesti nuori mies meni polvilleen ja kosi tyttöä ison altaan vieressä keskellä kulkuväylää. Suudelmista, haleista ja aplodeista päätellen rukkasia ei tullut.
Oho! Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäinen poika käveli valtavassa erektiossa vessassa pisuaarien rivistön takaosaan seinää lähimmän eteen kauimmas minusta. Herätti kateutta tunnustan. Olimme kahdestaan sillä hetkellä siellä. Hän otti kiinni napaa kohti sojottavastaan ja hieroi nopeasti pari kertaa. Näin miten valkoista lensi runsaasti pisuaariin. En sanonut mitään ja lähdin pois WC:stä hänen jälkeensä. Hän istui saunassa ja katsoi minua pelokkaasti kun menin sinne. Nou hätä, sanoin hänelle siinä ohimennen. Hänen ilmeensä helpottui.
Onneksi et ruvennut huutamaan. Poika oli herkässä iässä.
Tummuneen perseeseeen asti revenneen riekalaisen alapään. Hyi helv. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäinen poika käveli valtavassa erektiossa vessassa pisuaarien rivistön takaosaan seinää lähimmän eteen kauimmas minusta. Herätti kateutta tunnustan. Olimme kahdestaan sillä hetkellä siellä. Hän otti kiinni napaa kohti sojottavastaan ja hieroi nopeasti pari kertaa. Näin miten valkoista lensi runsaasti pisuaariin. En sanonut mitään ja lähdin pois WC:stä hänen jälkeensä. Hän istui saunassa ja katsoi minua pelokkaasti kun menin sinne. Nou hätä, sanoin hänelle siinä ohimennen. Hänen ilmeensä helpottui.
On taas homolla fantasiat
Pari venäläistä tanssi ripaskaa ja kalinka pauhasi heidän puhelimestaan. Biisin lopussa toinen veti toista hanuriin.
Naisen jolla penaali oli kuin virtahevolla.
BTW, oletteko kokeillut uima-altaassa tai porealtaassa jossa tulee joku vesisuihku seinästä ottaa kulli ulos uikkareista ja antaa suihkun "hieroa" sitä? Ainakaan mulla ei mene kuin sekunteja kun jo tulee vaikka olenkin jo "ehtoopuolella"
Joku mahmuudi laski majoneesit uima-altaaseen.
Olen parikertaa ollut aamulla Hesaan uimahallissa ja sinne on pöllähtäntyt pari ryhmää n12-13 v.poikia ja niiten perässä kaksi n.parikyppitä jotain valmetajia .Suikussa valvovat että ei uikkareissa pesetydä,ilmasevat se melko selvästi.Itse ova tosi pienissä bikineissä .Viipyvät noin tunnin. Jäin kerran suraamaan menivät siellä ryhmätilotte varatuun huoneseen,hetken päästä nämä naiset kävi alasti suihkussa .Sitte ne koko porukka hipsuteli pois.Kävin valvojata kysymässä mitä porukaa sanoi ne on niitä valmennettavia.Tämä siis miesten puolella,eipä minua ainakaan häirinny,ihmettelin vaan.
Ihan paras :)
Mulla oudointa oli kyllä, kun oltiin uimahallissa kahden lapseni kanssa(1v tyttö ja 3v poika). Siinä sitten kun oltiin menossa pukuhuhuoneeseen, niin siellä naistenpuolella oli kahden noin 10-11 vuotiaan tytön harrastukset vähän kesken. Siellä olivat pussailemassa ja nuolivat parhaillaan toisen rintoja. Ei ollut muita silloin pukuhuoneessa joten olivat alkaneet toimitusta toteuttamaan. Oli hieman noloa kun poika huusi että "äiti, mitä nuo tekee, eihän ne ole mies ja nainen". Lähdettiin siinä sitten aika äkkiä pois paikalta. Kotona poika kysyi sitten minulta, että mitä ne tytöt teki. En tiennyt mitä sanoa joten pyysin häntä unohtamaan koko asian :( :)
Vierailija kirjoitti:
Keskisuomalaisessa uimahallissa kolmisen vuotta sitten. Hoikka teinipoika sai täyden stondiksen kun riisui vaatteensa. Nousi pystyyn melkein heti ja pysyi siellä koko ajan hänen ollessa suihkussa, saunassa, pukiessa uikkareita. Ei tuu kateltua yleensä, mutta tota vaan ei voinut olla huomaamatta, koska se oli niin mahtava, todella pitkä ja paksu. Ja tottakai kateus siinä iski.
Menin lähtiessä pois pisuaareille ja näin sen pojan kauimmaisessa taas stondiksessa ja hän vähän hieraisi sitä. Ei nyt mitään kunnon hieromista, mutta silleen vähän vaivihkaa kosketteli samalla kun muka yritti virtsata.
Kyllä sitä muutkin katseli ja sitä poikaa varmaan ihaili salaa ja kateellisena.
Itse uimisen jälkeen toinen hauska viihde uimahalleissa on kyllä erilaiset kalut ja niiden jäykistelyt. On hauskaa huomata miten isoja variaatiota onkaan. Edellinen tarina vaikuttaa aika villiltä ja vähän liiotellulta. Harvoin kellään täysiä seisokkeja näkee, mutta eriasteisia puolikankeita huomaa tämän tästä ja välillä todella isoja ja komeita.
Tänään suihkutilan vessan pisuaarin reunoilla spermaroiskeita. Jollakin oli ollut vähän toisenlaiset tarpeet tai hätä. 😄
Olin kotipaikan pikkuhallissa lähellä sulkemisaikaa ja lähdin pois altailta viimeisenä. Siitä oli tullut vähän niinkun tapa mulle. Tykkään suihkutella ja pukea ilman pahempaa ryysistä pienissä tiloissa. Luulin olevani yksin, mutta en ollutkaan. Poika tumputti innolla menemään nurkalla puolittain kaakelisermin takana ja mälläsi pitkin lattiaa. Menin hiljaa hänen ohitseen suihkuun ja ainut asia mitä siinä kohtaa ajattelin oli, että voi miten kaipaan omaa nuoruutta.
Uimavalvoja meni keskeyttämään yhden nuoren parin herkän hetken hieronta-altaan reunalla. Homma alkoi näyttää jo vähän liian selvältä. Jätkä protestoi, mutta kimma vaikutti suhtautuvan ymmärryksellä. Ei mennyt kauaa, kun he sitten poistuivat koko hallista.
Kakkakikkare naisten vessan lattialla kopin puolella. Mennyt huti pöntöstä?
Halliin tuli vanha pariskunta. Nainen moitti suht. kovalla äänellä miestä koko ajan. Hän ei ollut tyytyväinen esim. siihen miten mies ui, minkälaiset uikkarit miehellä oli, ja miten kuulemma mies jatkuvasti vilkuili muita naisia. Mies ei puhunut juuri mitään. Oli mahtavaa kuultavaa!
Eräs koko paikan tunnettu vanha rouva oli alkanut taas uimaan ilman yläosaa. Jo kolmas kerta kun näin ton tapahtuvan.
Invavessassa nuolevat ja ties mitä tekevät nuoret. Kerrankin yks sälli tuli sieltä ulos tytön kanssa sellainen boneri uikkareissa ettei jäänyt kysyttävää. Eivät näyttäneet liikuntaesteisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Halliin tuli vanha pariskunta. Nainen moitti suht. kovalla äänellä miestä koko ajan. Hän ei ollut tyytyväinen esim. siihen miten mies ui, minkälaiset uikkarit miehellä oli, ja miten kuulemma mies jatkuvasti vilkuili muita naisia. Mies ei puhunut juuri mitään. Oli mahtavaa kuultavaa!
Noi on siis niin mahtavia... tullaan uimahalliin ja tapellaan sanallisesti koko ajan. Kannattais varmaan pysyä kotona ja tulla sit kun on rauhoittunut.
Harvoilla on kotona poreallas.