Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
2081/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea tuli opaskoiransa kanssa suihkuun ja uimaan.

Saunaan eivät kuitenkaan menneet.

Vierailija
2082/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin lastenaltaassa lilluvan kakkakikkareen.

Ja kerran yhden papan toinen kives roikkui uimahousujen ulkopuolella.

Muita ei tuu mieleen, en oo koulu-uinnin jälkeen käynyt uimahallissa. En tykkää olla alasti muiden nähden.

Meressä uin kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussivatsa eli naiselle tehty keisarileikkaus haava pysty suuntaan.

Vierailija
2084/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkelänrinteen uimahallissa: n.3-vuotias poika istui kyykyssä pöntön kannen päällä ja äiti suihkutti siivoojan painepesurilla lapsen alapäätä. Poika huusi älä älä mutta äitiä vaan nauratti. Nopea ohimenevä tilanne, mutta lapselle kauhea.

Vierailija
2085/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 30v nainen väänsi hirveät ripulit suihkuun. Seinäkin oli ihan sonnan peitossa.

Ei sitä ripulia tarvitse vääntää, tulee kyllä ulos ihan ilman minkäänlaista avitusta.

Vierailija
2086/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*mu wänkkäsi aivan pokkana siivoojalle.

Vierailija
2087/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuomalaisessa uimahallissa kolmisen vuotta sitten. Hoikka teinipoika sai täyden stondiksen kun riisui vaatteensa. Nousi pystyyn melkein heti ja pysyi siellä koko ajan hänen ollessa suihkussa, saunassa, pukiessa uikkareita. Ei tuu kateltua yleensä, mutta tota vaan ei voinut olla huomaamatta, koska se oli niin mahtava, todella pitkä ja paksu. Ja tottakai kateus siinä iski.

Menin lähtiessä pois pisuaareille ja näin sen pojan kauimmaisessa taas stondiksessa ja hän vähän hieraisi sitä. Ei nyt mitään kunnon hieromista, mutta silleen vähän vaivihkaa kosketteli samalla kun muka yritti virtsata.

Kyllä sitä muutkin katseli ja sitä poikaa varmaan ihaili salaa ja kateellisena.

Vierailija
2088/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin totaalinen hermoromahdus. Raivohuutoa pitkin hallia, suihkua ja pukkaria. 2 pientä ja 2 isompaa kersaa kattoo silmät pyöreinä ja seuraavat perässä.

Vierailija
2089/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkussa uinnin ja saunan jälkeen. Eräs suunnilleen 18v nainen rupesi kehumaan kroppaani, alkoi tulla lähelle vaihtoi suihkun mun viereen. Olin aika kiusaantunut. No, sitten se rupesi kyselemään nimeä, missä asun ja voisiko tulla käymään??? Luikertelin pois tilanteesta siinä vaiheessa sönkötin jotain että moi,mä meen nyt pukeutumaan.

Kaikkein oudointa tässä se että sama nainen oli taas tuijottamassa mua päästä varpaisiin kun menin seuraavan kerran uimaan!!

Kehui taas mun tissejä(?) Ja tatskoja ja pyysi saunaan istumaan sen viereen. Kysyi uudelleen missä asun kun niin haluais tulla kylään ja tutustua 😳 onneksi saunassa oli myös muita, niin istuin niin kauas kun mahdollista.

Todella creepy tapaus.

Vierailija
2090/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö liikkui ylös-alas pojan sylissä porealtaan reunalla. Ei epäselvyyttä mitä tehtiin. Tuntui varmaan hyvältä, mutta voisko tuota toimintaa tehdä jossain muualla.

Vierailija
2091/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään pohjoissuomalaisen pikku-uimahallin saunassa jatkuvaa löylynottoa. Isokokoinen tyyppi heitti löylyjä yhtä soittoa. Kukaan muu ei viihtynyt saunassa ja kaveri vaan nauroi, kun asiasta huomautettiin ja lähdettiin meneen sieltä.

Vierailija
2092/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli täysi erektio uimahallissa suihkussa ja papparainen vieressä rupesi vaahtoamaan, että olenko joku perv*. Sanoin vaan, että en mä sille voi mitään, ja että mulle tulee usein suihkussa erektio, koska lämmin vesi tuntuu hyvältä. Ei tuntunut tajuavan, että oon nuori ja niin vaan käy. Sanoin vielä, että "ei millään pahalla". Hän tuhisi siinä jotain ja lähti uimaan äkäisenä.

Vierailija
2093/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyllisti suihkutilassa ja sitten näin sen mitä en olisi halunnut: ympärykseltään mustaksi tummunut riekaleinen perseeseeen asti revennyt alapää. Ei ollut lasten silmille se näky. Sen jälkeen päätin että todellakin jään velaksi. 😳 Se myös haisi selkeästi. N37

Vierailija
2094/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, helpon näköisesti liikkuvat, iloiset tytöt menee joukolla inva-vessaan kikattelemaan.

Vierailija
2095/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten suihkutiloissa. Poika vaikutti ihan normaalilta, ihmetytti kyllä että noin iso poika oli vielä naisten puolella.

Oma lapseni on kuusi vuotias, mutta todella isokokoinen ja kyllä, hän tulee vielä kanssani naisten puolelle.

No kyllä maailma on muuttunut ton ikäsinä mentiin pyörillä uimahallille kavereiden kanssa ja ihan miesten puolelle pikku poikina.

Vierailija
2096/2389 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli täysi erektio uimahallissa suihkussa ja papparainen vieressä rupesi vaahtoamaan, että olenko joku perv*. Sanoin vaan, että en mä sille voi mitään, ja että mulle tulee usein suihkussa erektio, koska lämmin vesi tuntuu hyvältä. Ei tuntunut tajuavan, että oon nuori ja niin vaan käy. Sanoin vielä, että "ei millään pahalla". Hän tuhisi siinä jotain ja lähti uimaan äkäisenä.

Pappa oli unohtanut mitä on olla nuori ja viriili. Ei noille seisokeille silloin voi mitään. Tuntuu hyvältä ja miehekkäältä. En minäkään niitä aikoinaan hävennyt. Eikä minusta pojan pitäisikään nolostua niistä tai hävetä.

Vierailija
2097/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan tuli alakouluikäisiä sällejä puhaltelemaan purkkapalloja ja länttäilemään niitä lauteisiin. Naurunrehakkaa ja sen jälkeen lähtivät karkuun kun mun lisäksi siellä istunut isompi ukko hermostui.

Vierailija
2098/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullakin erektioita usein ja joka kerta suihkussa, ei väliä olenko kotona tai uimahallissa. Ei niissä ole mitään hävettävää. Täysin luonnollista, että nuorempana on herkempi. Olipas sulla hyvä suhtautuminen siihen pappaan. Olisin varmaan kilahtanut ja sanonut jotakin harkitsematonta.

Vierailija
2099/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö liikkui ylös-alas pojan sylissä porealtaan reunalla. Ei epäselvyyttä mitä tehtiin. Tuntui varmaan hyvältä, mutta voisko tuota toimintaa tehdä jossain muualla.

Näitä pareja näkee aina silloin tällöin. Tyttö istuu sylissä tai nojaa altaan reunaan ja poika tekee aaltoja kiinni tytön vartalossa. Ei todellakaan tarvitse mielikuvitusta käyttää. Jos niin valtavasti syöksyttää, kannattaisi lähteä pois ja tehdä se jossain paikassa, jossa voi olla kahdestaan ja rauhassa.

Vierailija
2100/2389 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään alkaa huomauttelemaan toisten erektioista. Mitäs se minulle kuuluu. Papparainen taisi olla vaan kateellinen sulle. Itsellänikin nousee helposti suihkussa. En välitä siitä, enkä ainakaan ajattele negatiivisesti. Ajatella, jos nuorena pitää opetella häpeämään omaa reagoivaa testokehoaan. Ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä