Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v tyttöni karkasi poikaystävänsä luokse yöksi :(

Vierailija
07.11.2009 |

Voinko soittaa poliisit hakemaan hänet?

Tämä on vastoin ihan kaikkea sitä miten olemme hänet kasvattaneet. Näköjään jossain on tehty iso virhe :( Ovat tunteneetkin vasta kuukauden ja tuosta ajasta enimmäkseen vain soitelleet koska poikaystävä on armeijassa. Nyt on lomilla ja tyttöni oli jo bussiasemalla vastassa ja sieltä olivat lähteneet poikaystävän vuoksi. Arvata saattaa mitä siellä on tapahtunut :( Olen todella ahdistunut ja surullinen, nukkunut en ole viime yönä silmäystäkään.

Äsken sain tytön kännykällä kiinni ja kysyin mitä hän tekee. Sanoi lukevansa kirjaa. Pelkään todella sitä mitä yöllä on ehkä tapahtunut ja millainen tuo poika on. Minulla on kuitenkin vastuu alaikäisen lapseni tekemisistä. Yhden ainoan kerran olen nähnyt tuon pojan ja silloin kilisi hänen repussaan kaljapullot, joten ei vaikuta todellakaan kunnolliselta.

Ahdistaa. Voinko soittaa ne poliisit hakemaan tyttöä? Onko minulla laillinen oikeus siihen, tyttö kun on alaikäinen!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos siis teinipillua jaossa? Harrastettiinko suuseksiä? Seksileikkejä? Sitomista?

Vierailija
62/64 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti hallita sitä sillä, että emme yökyläillessä saaneet nukkua samassa sängyssä. Toisaalta taas kun olimme minun kotonani niin siellä nukuimme samassa sängyssä. Ja olihan se muutenkin ihan älytöntä, koska ei siihen seksiin mitään yötä tarvita.

Me seurustelimme yli 1,5vuotta ennen kuin menimme sänkyyn. Täytin itse seuraavassa kuussa 18v. Emme tehneet sitä mitenkään hätäisesti, mutta se hetki kun se tapahtui niin oli maanantai aamupäivä klo 11. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka turhaa se enää tässä vaiheessa on..

Vierailija
64/64 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin jo tuon ikäisenä poikaystäväni luona, en ymmärrä sinua lainkaan, ja tottakai tuon ikäiset jo harrastavat seksiä.