Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko kenelläkään hauskoja synnytyskertomuksia?

Vierailija
06.11.2009 |

Muistan lukeneeni joskus tosi hauskoja synnytyskertomuksia/kommelluksia ja mietin olisiko kenelläkään linkkiä niistä. En netistä hakemalla löydä mitään ja oma synnytys lähestyy ja olisi kiva saada jotain vähän kevyempää "matskua" ;)

Tai jos jollain on jotain hauskaa kerrottavaa niin laittakaa ihmeessä tähän!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niin hauskaa, että avautumisvaiheeni on kivuton. Eli esikoisen kohdalla lähdin sairaalaan vasta, kun olin 7 cm auki.

En tiedä, onko tämä nyt "hauskaa"...Mutta iloinen yllätys sinänsä.

Vierailija
2/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että hekotin naama punaisena. Se taisi olla tällä palstalla ainakin 8 kuukautta sitten. Löytyisköhän googlettamalla? Kauankohan nää vanhat ketjut säilyy täällä? Vitsi, kun en muista sen otsikkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Typerintä/oudointa, mitä miehesi on tehnyt/sanonut synnytyksessä", mutta itse ketjua en löydä. Perusta uus ketju ;)

Vierailija
5/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavaa luettavaa synnytystä odotellessa :D

Vierailija
6/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin synnyttämässä kolmatta lastamme. Mies veteli avausvaiheessa ilokaasua ja piti mulle seuraa, jutteli mukavia. Itse en osaa ilokaasua käyttää joten kätilö kävi kysymässä olisinko halunnut jotain muuta kipuihin. Ennen kuin ehdin mitään vastata mies sanoi "ei, kiitos, eiköhän me ihan näin luomuna mennä kuten kaksi edellistäkin".

Sama synnytys, ponnistusvaihe kesti yli tunnin kun vauvan pää oli viistossa. Syntyi sitten vihdoinkin ja pää oli venynyt hassun pitkulaiseksi takaraivolta, mikä on ihan normaalia jos vauva synnytyskanavassa noin pitkään on ja tietysti siis pään muoto palautuu normaaliksi. Tätä ei mies tiennyt, vaan pestessään poikaa supatteli tälle hellästi "keneltä kummalta sinä reppana tuollaisen pään olet perinyt"

Ja siskon mieheltä: heidän kolmannen lapsensa olkapää meni synnytyksessä sijoiltaan ja hänelle laitettiin tukikehikko. Sanoivat sairaalassa että ei sitten saa pariin viikkoon sille kyljelle laittaa makamaan. Tähän siskon mies totesi että "just joo, kuka sitä öisin vahtii ettei käänny sille kyljelle". Oli kokenut isä jo unohtanut ettei ne pariviikkoiset mihinkään itse käänny :-)

Vierailija
7/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaa avatessa loiskahti lapsivedestä iso määrä lääkärin päälle.

Muuta hauskaa ei sitten löydykään.

Vierailija
8/9 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani sydänäänet laskivat monta kertaa ja lopulta hänet autettiin ulos imukupilla. Kaikki meni hyvin, vauva syntyi terveenä eikä äidille tullut yhtään repeytymää.

Kätilö vedi napanuorasta ja sanoi vetävänsä nyt kohduni ulos. Tarkoitti tietysti istukkaa. Siitä huomasin, että olihan se kätilökin vähän jännittänyt.

Vierailija
9/9 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan