Hassua terveydenhoitajana työskentelee 25v lapseton nainen joka perjantaina
valisti minua lastenkasvatuksessa koskien uhmaa, itsellä 4 lasta. Halusi kai päteä, selitti kuinka äidin tulee rauhallisesti suhtautua.... no kaikkienhan on jostain aloitettava.
Kommentit (25)
elämän totuuksia kun kerron hänelle juoposta hulttiomiehestäni ja hänen syrjähypyistään. Vaikka oikeasti ukkoni on kiltti tossukka mies joka juo ehkä yhden saunakaljan kerralla
valisti minua lastenkasvatuksessa koskien uhmaa, itsellä 4 lasta. Halusi kai päteä, selitti kuinka äidin tulee rauhallisesti suhtautua.... no kaikkienhan on jostain aloitettava.
ja arvaapas mitä. Sillä on takanaan tämä juttu nimeltä KOULUTUS. Siinä käydään asioita läpi hieman laajemmalti kuin neljän lapsen äitien näkökulmasta, nimittäin asiaan perehtyneiden tutkijoiden näkökulmasta.
Jos sinä perustaisit kilpailevan vastaanoton, niin tuskin sinne kukaan tulisi. ajattele nyt itsekin, jos sulla ainoa kokemus on se, että sulla on neljä, siis peräti NELJÄ lasta, ja toinen on käynyt läpi koulut, joissa hyyödynnetään varmaan 4000:sta lapsesta saatuja tietoja, niin kumpikohan se teistä tietää lapsista enempi...
Sori, se et ole sinä!Pelottaa ihan, että joku terkkari saattais olla joku ap:n ajatuksenjuoksulla varustettu tollo, joka neuvoo omalla kokemuksella, kun pitäisi neuvoa koulutuksen tuomalla kokemuksella. huh huh...
Sori nyt vaan, mutta olen Th ja mulla on myös 4 lasta. Voin ihan suoraan sanoa, että se terveydenhoitajakoulutuksen aikainen opiskelu ei oo mulle juurikaan antanut eväitä neuvomaan muita lastenkasvatusasioissa. Ennemmin jatkuvasti karttuva työkokemus ja omat lapset ovat niissä asioissa opettaneet.
Kokemus on monissa asioissa paljon tärkeämpää kuin kirjatieto. Ja voihan sitä kirjatietoakin olla ihan äideilläkin, jopa suurperheen äideillä.
kyllä ap olet juntti..älä mene sinne neuvolaan sit enää jos ei apu kiinnosta. pärjäät itsekkin ruusunnuppustes kaa..
Halus kilpailla sun kanssa kumpi tietää enemmän lapsista? :-D
Hakeudu hoitoon jos koet noin th:nkin uhkana. Th ei päde, hän tekee työtään.