Punaviini toimii tosi hyvin H1N1-viirusta vastaan.
Kommentit (8)
mäkin haluaisin lopettaa tämän orastavan taudista skitsoiluni lyhyeen.
Tää on just niin tätä. Viranomaiset pimittää tietoa. Miksi tästäkään ei ole kerrottu julkisuudessa REHELLISESTI ja tosiasioita salaamatta!
tuosta en silti ole ihan varma. Mitä jos kyse onkin siitä, että viranomaiset kertovat kyllä asialliset tiedot, mutta sitten huhumylly ja epämääräiset tietolähteet saavat asian tuntumaan jotenkin todellista dramaattisemmilta?
mäkin haluaisin lopettaa tämän orastavan taudista skitsoiluni lyhyeen.
Tää on just niin tätä. Viranomaiset pimittää tietoa. Miksi tästäkään ei ole kerrottu julkisuudessa REHELLISESTI ja tosiasioita salaamatta!
tuosta en silti ole ihan varma. Mitä jos kyse onkin siitä, että viranomaiset kertovat kyllä asialliset tiedot, mutta sitten huhumylly ja epämääräiset tietolähteet saavat asian tuntumaan jotenkin todellista dramaattisemmilta?
että tää punaviinin auttava vaikutus on pimitetty. Sarkasmia, you know ;)
Minäkin olen ottanut tänään niin paljon punaviiniä, että nyt ei pelota minkään valtakunnan influenssat! Mulla on niin hyvä olla. Mä rakastan teitä kaikkia:):):):):):)
naurattaa teiän jutut, sikaflunssa ja conan. :D
Kokeilen heti huomenna! Tää on just niin tätä. Viranomaiset pimittää tietoa. Miksi tästäkään ei ole kerrottu julkisuudessa REHELLISESTI ja tosiasioita salaamatta!