Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuljen aina ryysyissä :(

Vierailija
05.11.2009 |

Niin, mulla on aina päällä jotain tosi kulahtaneita t-paitoja ja kalsareita päällä kotona ollessa. Ostin kivan trikoomekon, mutta turha sitä on sittenkään käyttää, kun kahdesta lapsesta nuorempi (reilun vuoden ikäinen) tuntuu koko ajan roikkuvan helmassa tai kaula-aukossa, niin et se mekko on varmaan jo kahdessa viikossa ihan venynyt. Tai sitten omatkin vaatteet on aina sottaisia kun syötän lasta, tai lapset itkiessään sylissä nuohoavat rään puseroon. Sit jos puen lapsia ulos, niin hanskojen tai puvun tarrat repii sukkikset heti risoiksi. Et pakko vaan kulkea semmoiset rytkyt päällä, etteivät ne heti säikähdä tätä meidän normaalia elämää. Ulkona mulla on säänmukaiset vaatteet, mut nekin on jotenkin aina eriparia. Muut äidit näyttää ulkoiluvaatteissaankin tosi tyylikkäiltä. Mut oon aatellut käyttää ensin vanhat vaatteet "loppuun", koska mä ainakin kyykin lasteni kanssa maassakin ja mulla vaaleat ulkoiluhousut ois tosi ryvettyneet jo yhden aamu-ulkoilun jälkeen (kokeilin kesällä vaaleita shortseja). No, sitten kun käydään vaikka kerhossa niin tykkään sitten laittaa vaikka hameen ja siistimmän puseron, ehkä kivan korunkin. Mut noin pääsääntöisesti mulla on ihan hirveitä ryysyjä päälläni. Huoh. Onneksi mies on samanlainen metsäläinen, eikä se ees huomaa mitään vikaa mun arkisotisovassani. Mut ei se sit myöskään ymmärrä, miks mua ei aina huvittais näyttää tältä. Aikansa kutakin kai.

Mitä te muut käytätte kotioloissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssejä tai samettiverkkareita, trikoista neuletakkia tai samettihupparia ja yksiväristä pitkähihaista paitaa. Jaloissa on villasukat yleensä. Vaihdan nämä päälle heti kun tulen kotiin koska lapset tosiaan nuohoavat räät ja ruoat vaatteisiini.

Yritän kyllä, että kotivaatteet olisivat suht nättejä, mutta äkkiähän ne kulahtavat..esim. trikoosamettiset oloasut venyvät tosi äkkiä, mutta ovat ne kuitenkin hiukan paremman näköisiä kuin jotkut collegehousut. Siirrän myös aina "ulko"käyttöön liian kulahtaneet kotikäyttöön, ei hyvä...

Kesällä saatan pitää trikoomekkoa tai hametta ja toppia tms. Jonkun Ginatricotin 15 euron trikoomekon voi ihan hyvin ostaa kotikäyttöön.

Mies ei välitä, hän huomasi itsekin juuri äsken miksi vaihdan aina kotiasuun...vauva pyyhki naamansa juuri pestyihin housuihin. Itse haluaisin pukeutua kotona nätimmin. Kaipa sen aika koittaa joskus :)

Kun lähden ulos niin pukeudun siistimmin. Tosi odotan sitä aikaa, että voin panostaa pukeutumiseen enemmän, ja sitä että saa pukeutua joka päivä! Nyt vaikeuttaa vielä sekin, että neljä raskauskiloa on jäljellä, joten käytän liian isoja vaatteita kun en niihin vanhoihin vielä mahdu. Mutta ei tälle väliajalle viitsinyt uusiakaan ostaa!

Vierailija
2/2 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en näe asiaa noin negatiivisena. Olin ennen ihan liian ulkonäkökeskeinen, mietin aina miltä näytän muiden silmissä. Nykyään kuljen käytännöllisissä "retkuissa" ja täytyy sanoa, että olen vapautunut valtavasti :) Tällä hetkellä pitkikset, villasukat ja tunika päällä. Koruja en käytä ja yleensä en meikkaa tai kauheesti laita hiuksia. Mitään kynsilakkoja ja hiusvärejä en käytä, enkä hajuvesiä tai muitakaan kemikaaleja, pesuaineita, voiteita ja dödöä lukuunottamatta.

Musta on ihanaa olla mahd. luomu :) Paljon itsevarmempi olo, verrattuna siihen kun olin sellainen meikattu tyylilyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi