Sikainfluenssa pilasi elämäni hetkessä.
Kaupungilla sen näki. Ihmisiä jonotti apteekeihin ja osti kaikki hyllyt tyhjäksi hengityssuojaimia. Monet vaeltelivat paniikissa ympäri katuja suojaimet kasvoillaan ikäänkuin eksyneinä.
Minäkin jouduin paniikkiin katsottuani muiden touhua. Lähdin juoksemaan kotiini sillä en uskaltanut mennä bussiin. Pidättelin hengitystä ja kun oli pakko ottaa happea hengitin kaulaliinani lävitse.
Nyt itken kotonani sillä en uskaltanut mennä töihin, en halua tartuntaa lapseni on myös kotona. Hoitoon en häntä vie! Nyt saan potkut :(
Itken ja tärisen. Kun ajattelen sikainfluenssaa saan vilun hyristyksiä, jälleen hytkin ja itken... En halua kuolla.
Kommentit (148)
Joku aivasti rappukäytävässä. Mieleni tekisi tukkia postiluukku mutta tiedostan sen olevan pöljää. Silti tekee mieli tukkia se.
ei niin realistinen että sinun pitäisi teipata postilaatikko tukkoon ap. Laula sitä bimpeli bom lauluasi niin rauhotut.
olivat itse sikainfluenssaa sairastavia. Sillä sikainfluenssaa sairastavillehan tungetaan ainakin kaikissa apteekeissa, terveyskeskuksessa ja lääkärivastaanotolla hengityssuojainta kouraan.
t:sikainfluenssan sairastanut
Kaupungilla sen näki. Ihmisiä jonotti apteekeihin ja osti kaikki hyllyt tyhjäksi hengityssuojaimia. Monet vaeltelivat paniikissa ympäri katuja suojaimet kasvoillaan ikäänkuin eksyneinä.
Todellisuus: Apteekissa oli yksi hylly jossa oli muutama hengityssuojain. Jonon muodosti neljän ruuhkassa noin 20 ihmistä. Irma vaelteli ympäri katuja ikään kuin eksyneenä koska oli eksynyt. Jarmolla oli suojain koska hänellä oli tauti, ja oli ostettava apteekista vaimolle särkylääkettä. Meillä on tässä Jarmo haastateltavana ja hän kommentoi räjähtänyttä ulkonäköään kolme päivää kestäneellä kovalla kuumeella, joka tosin onneksi on paranemaan päin.
Jumala siis kiristää ihmisiä sikainfluenssalla nopeisiin päätöksiin kumman puolen valtisee?
Minä en halua valita kumpaakaan. en saatanaa enkä Jeesusta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää???
minunkin pitää pyytää anteeksi lapsellista käytöstä ap:lta. Huomasinkin nyt ettet olekaan provo vaan sairas ihmiskohtalo. Kyllähän me kaikki välillä pelätään.
Anna anteeksi ap.
En edelleenkään aio päästää miestäni tai lapsiani meille kotiin, vaan lähtekööt anoppilaan.
Syön vain mitä itse olen siemenistä kotona kasvattanut, vesijohtoveden keitän aina vähintään 10 minuuttia. Pakastimessa on ruokaa, pakkanen tuhoaa viruksen.
Hulluja olette, jos liikutte ulkona!
Siksi he puuttuvat kaikkeen mitä teemme. Heillä on aina oikea mielipide joka asiaan. Sitä kutsutaan jeesusteluksi.
Minulle on vieläkin hämärän peitossa se miten Jeesus tai Jumala liitettiin tähän sikainfluenssaa pelkäävään naisparkaan?
Voisiko joku valottaa asiaa kun näin kyllä heidän lähettämät viestit mutten nyt osaa yhdistää aiheita toisiinsa.
Voisiko joku valottaa asiaa kun näin kyllä heidän lähettämät viestit mutten nyt osaa yhdistää aiheita toisiinsa.
Ihminen hädässä -> kiristä herkässä tilassa olevaa helvetillä uhkailemalla.
Virus muuntautuu lumikykyiseksi eli kykenee tartuttamaan myös lumihiutaleen. Sittenhän se helvetti vasta leviääkin "lumisateena ympäriinsä"!
Nyt minua pelottaa taas. En kestä tätä SI:tä!
Miksi sen nyt piti tullatänne Suomeen?1!? Miksei lentokenttiä suljettu ajoissa?
T:ap
Käskytän kohta mieheni kauppaan ostoksille kun kaupoissa hiljenee. Vielä ei uskalla lähettää kun on ruuhkaa, joku saattaa aivastaa.
Haluan lohdutus suklaalevyn. Tummasuklaa auttaa pelkoon.
Putsaatteko te hysteerikot ostamanne tuotteetkin käsidesillä?
Eihän siitä tiedä mitä kaikkea niissä voi olla. Muutenkin mennyt siisteys joka paikassa huonoksi.
t:ap
Voiko sikainfluenssa olla vesijohtovedessäkin???
T:ap peloissaan
Pelottaa pelottaa niin helvetisti itseni ja lapseni puolesta. Olen kyllästynyt olemaan sisällä piilossa tautia. Käytiin eilen lapsen kanssa kahvilassa leivoksilla. Nyt minua pelottaa jos saimme viruksen sieltä!!! Minä olen niin hölmö kun lähdin ulos!!!
t:ap
Ajattelin edelleen ottaa rokotteen. Sanokaa mitä sanotte.
Sikainfluenssa tulee, totutelkaa ajatukseen että tulemme jokainen kuolemaan tuskaisesti sikainfluenssaan, niin ei tule niin pahaa shokkia sitten kun alkaa tapahtua. Kyseiset apteekin asiakkaat selvästikin ovat jo tajunneet sen.
Tämä on sitä lopun alkua.
-Jonne