Kysymyksiä nimistä. A) Onko lastesi sukunimi joku näistä:
Virtanen
Korhonen
Nieminen
Mäkinen
Mäkelä
Hämäläinen
Laine
Koskinen
Heikkinen
Järvinen
????????
B) Onko lapsesi kutsumanimi (etunimi) joku näistä:
Emma
Ella
Sara
Venla
Siiri
Aino
Anni
Iida
Emilia
Helmi
Onni
Eetu
Veeti
Elias
Lauri
Leevi
Joona
Arttu
Juho
Aleksi
????????
C) Onko lapsesi toinen/kolmas etunimi (ei kutsumanimi)joku näistä?
Juhani
Maria
Johannes
Emilia
Mikael
Sofia
Matias
Olivia
Olavi
Aino
Onni
Matilda
Elias
Helmi
Ilmari
Amanda
Oliver
Aurora
Oskari
Ilona
?????????
Kommentit (75)
Lasteni sukunimi on melkein yksi noista, mutta la päätteisenä. Etunimistä löytyy toisen lapseni etunimi. Toisista nimistä löytyy taas toisen lapseni toinen nimi.
Silti aika tavalliset nimet mun mielestäni meidän lapsilla on, sukunimeä myöten.
ja ei, ei, kyllä
meillä tavalliset nimet kylläkin
Silti lapsillamme on ihan tavalliset nimet, tyyliä "Julia Kinnunen". :)
Etu- ja sukunimet ei tärppää. Kahden lapsen toiset nimet löytyy, kolmannen ei...
lapsia 3. Hyvin väistelty, eikö? Kaikki käytetyt nimet ovat muuten ihan tavallisia suomalaisia nimiä!
löytyä jotain. Kyllä on pari minunkin lapsistani noilla listoilla.
Ei löydy yhtään heidän nimeään listoilta. Kenelläkään ei ole yhtään erikoisia nimiä mutta ei juuri niitä suosituimpiakaan.
A ei
B on pojan etunimi
C on tytön toinen nimi
Sukunimi on ainutkertainen, kirjaimellisesti, maailmassa ei ole kenellakaan samaa sukunimea kuin meidan lapsilla, ei edes meilla vanhemmilla (miettikaapas tata! ;-)). Esikoisen etu- ja toinen nimi loytyy, kakkosen ja kolmosen nimia ei loydy ollenkaan. Hassua kylla, mulla ei ollut aavistustakaan etta esikoisen nimet olivat NIIN tavallisia Suomessa, olen asunut aikuisikani ulkomailla.
C kyllä.
Esikoisen toinen nimi ja molempien lasten kolmannet nimet löytyvät tuolta listalta. Kuten myös minun ja mieheni kolmannet nimet (lapsilla samat kuin meillä).
tyttäriemme toiset nimet ovat listalla. Lapsia yhteensä viisi.