Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN marraskuu ¨' * ' ¨:.

Kommentit (67)

1/67 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt sitten ihan uuden pinon ja kokeillaan nyt tuota kk-pinoa ku aika hiljaseksi on meillä tää jutustelu menny...

Aika raakalla kädellä rukkasin tuota listaa...voi olla että vahingossa lähti joku aktiivinenki ku ihan tämän heikon muisti varassa tuon tein..pahoitteluni kaikille niille jotka listasta väärin perustein poistin!! Sanokaa heti hep!! niin lisään teidät sinne heti takasin!

Mutta takasi töihin vielä...palaan sitte ehkä illemmalla kommentoimaan juttujanne!

Voi, että nyt niitä plussia kehiin!! Eli jospa tää ois meille kaikille SE kk!

nani kp 27 (26-35)

Vierailija
2/67 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä Hei kaikille!

Täällä yksi uusi ilmoittautuu innolla mukaan Neliapiloihin!

Olen taustaillut jo pari vuotta, mutta mies ei ole aiemmin ollut innostunut. Nyt hänkin on lämmennyt asialle ja ois tarkoitus aloittaa yrittäminen nyt marras/joulukuussa :)

Olemme molemmat mieheni ja minä 35v. Meillä on kolme ihanaa, villiä, jalkapalloilevaa poikaa 05/2000, 02/2002 ja 12/2005.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/67 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ku ootte taas nousseet esiin sieltä pimeistä nurkista...tää syksy taitaa saada itsekunki aika haikeelle "ei mikään huvita" -fiilingille

Motherpower: oikein sydämellisesti tervetuloa mukaan! Kattelinki aiemmin tänään, ku tuota listaa rukkasin, että aika vähiin on neliapilainen kuumeilupelto käynyt...eli tosi kivaa että uusiakin tulee tilalle...toivotaan vaan, että teillä olisi vain lyhytaikanen vierailu tässä pinnossa! Meiltäki löytyy kolme poikaa =D

Myllerispyy: Mutta jospa se tällä kertaa oiski tärpänny jos ukkokultas vielä just oikeina päivinä kotona oli bd bd...tiedän että oma usko menee (ku ei sitä itelläänkään enää oo) mutta täytyy yrittää pitää teille tsemppiä kuiteski yllä ku olen ihan varma että se plussa teillekki sieltä vielä tulee!!!

Voishan ne tietty olla just niitä oireita mutten mää oikein jaksa uskoa niihin vaikka ukkokulta onki nyt ihan varma että "oon pamahatanu paksuksi" (ihanan romanttista, eikös?)

NöfNöf: Meillä tuo kuopus kuuluu nytten riskiryhmään (ens viikolla alotetaan astmalääkitys) ja tarkoitus oli huomenna mennä ottamaan rokote vaikka pikkumies onki muna-allergikko...mutta ilmeisesti voidaan rokottaa koska tää ei oireile"ko" nokkosrokolla (tai ei ainakaan tähän mennessä vielä ole...pitää olla kuiteski varuillaan). Isommat pojat saavat rokotteen puolenkuun paikkeilla koulussa...me vanhemmat sitte ollaan ilm. ilman...Rokotteen otan koska meillä on kokemusta kaikenlaisten pöpöjen kanssa sairastamisesta aina henkihieveriin asti eli en kyllä ala pelleilemään tän kans...

Mansikkainen: teillähän on ihan vauhti päällä! =D oishan se ihanaa jos joululahjaksi sen plussan saisitte tai uuden vuoden kunniaksi...hurjasti tsemppiä vaan, olen ihan varma että teillä hoidot onnistuu!!

Jonn@: voi että sulla on jo noin paljo viikkoja kasassa...kohtahan me saadaan taas kuulla vauvauutisia!! Ei taida kauaa mennä ku sun paikat tais olla jo aika valmiit! =DD Onnea vaan matkaan!

Äitix3: mutta eihän sitä tarttetakkaan ku se yks kerta!! Määki plussasin just sillon (viimes se km:oon loppunu raskaus) ku kaikkein viimeimmäs sitä osasin oottaa ku niin vähän oltiin peittoja heiluteltu...joten älä vielä heitä pyyhettä kehiin!!

ON: Pinna on ihna järkyttävän kireä...ärräpäät lentää vaikken juurikaan ennen oo tälleen kiroillu, en tiiä mistä nyt kiikastaa...ärsyttää, häpeän itteäni ihan hirveesti..onneksi sentään en montaa kertaa voimasanoja viikossa käyttele mutta kuitenki, mutta yksiki on liikaa!

Rytmit on pikkumiehellä mitä sattuu, ihan hyvin menee nukkumaan jos ei ole nukkunu päikkäreitä, mutta saattaa herätä noin klo4 aikaan ja valvoa useamman tunnin ja tällön en mää osaa nukkua ku toinen valvoo...viime yönä kävi just näin ja ukkokullalla oli kello viideltä herättämässä ku piti työmatkalle lähteä...siinä sitte valvottiin seittemään ennen ku sai unen päästä uudelleen kiinni...nyt kyllä väsyttää aika lailla...

Onnistuin nappaamaan km:n jälkeen hiivan ja en näköjään saanu sitä kokonaan pois vaan takasin se tuli viikonloppuna...ärsyttäväääääää...limakalvot kuivu aivan täysin tuosta ja siitä tuhannen kapselista, inhottava olo..eli ei todellakaan ole mikään "just lorahtaa" raskautunu olo (siis ku sitä valkkaria tulee niiiin paljo ku on tärpänny), maha kipuilee menkkamaisesti, rinnatkaan ei kipuile, ei ole paha olo tmv...joten eiköhän se täti tänne löydä ennen viikonloppua...(ja sorruin testiin aamulla negaan sellaiseen... :/ )

Ainut ilon aihe tässä hetkessä taitaa olla vain se että oon vihdoinki saanu painoni tippumaan alaspäin tai sanotaanko niin että suunta on oikea...4kg painosta on lähteny mutta vielä ois sellaset 20kg ("vaan"!!!) pudotettavaa...(masentavaaaaaah) ja mikä ihaninta joulu eessä (jollon mulla on aina! repsahtanu dieetit ja kaikki menetetyt kilot saatu takasi...viiimes viime jouluna)...Mutta kyllä tämän eteen oon tehny ihan hirveesti töitä, kaikki on melkeen kiellettyä, vettä ja proteiineja oon lisänny...muut meillä vetää suklaata, sipsejä, keksejä, kakkua....lurps....mutten mää...

Nyt meen vähän pilatesoimaan (=D)

nani ja koopeet samat 27

Vierailija
4/67 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani: Juu paikat on jo tosi valmiit koitokseen mutta poika näyttää vaa viihtyvän tuolla masussa tosi hyvin.Supistuksia satelee joka ikinen päivä ja ai että ne on kipeitä mutta ei niillä kyllä synnyttämään olla vielä päästy.

Neuvolaa mulla ei olekkaa tässä raskaudessa enää.Viimeksi siel kävin tossa syyskuun lopulla jos oikee muistan.

9. päivä ois ultra ja siinä saan ehkä selville että ruvetaanko synnytystä jo käynnistelee vai mitä tehään kun edellisen kohalla oli puhetta että kun seuraava tulee niin sitä ei päästetä niin pitkälle kun tuon Juhon kohalla ettei tuu niin isoa ja siinä lasketun tienoilla viimeistää ruvetaa käynnistelee jossei muute meinaa syntyä..

Vierailija
5/67 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti työn lomassa salaa ;) kirjoitan.

Tervetuloa Moterpower, hyvä nikki toivottavasti kirjoitin oikein.

Plussanneitakin löytyy, ihanaa ja onnea kaikille tasapuolisesti.

Ruusurouvalle iso voimahali, varmasti teidän hoidot tuottavat nopeasti tuloksia, ihanaa. Lisää plussia tähän pinoon.

Tällä odotellaan tätiä käymään, tulollaan pitäis olla ensi viikolla. Kierron pituus vaihtelee niin paljon, ettei tiedä edes tärppipäiviä. Voimakas hiivatulehdus on ollut on/off edellisestä raskaudesta ja niin on nytkin. Apteekin tavarat ei auta ku pariksi päiväksi. Hain luontaistuotekaupasta maitohappobakteereja toivon, että ne tuo helpotuksen.

Vanhin poika on kotona sairastamassa vesirokkoa, nyt jännitetään, koska pienemmät saa sen. Löysin homeopaattisen valmisteen, joka autto kutinaan todella hyvin, vaikka poika oli ihan täynnä näppylöitä ei raapinut yhtään, ei edes yöllä.

Vierailija
6/67 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo "kalustoon kuuluvaa" vakkaria. Täällä olen pyörinyr jo 1v.6kk ja välissä ollut yksi km.

Nyt sitten taas masentaa kp23 vaihtui kp1. Aika ymmällä olen. Miten ihmeessä mulla voi olla taas näin lyhyt kierto?? Tästä ei nyt tunnu tulevan yhtään mitään. HITTO!!!

Itsellä on samalla päällä ihan kamala flunssa. Ja toivottavasti on vaan perus flunssaa. Keskimmäinen meillä jo influenssan sairasti pari viikko atakaperin, ei ollut kivaa katseltavaa kyllä. Mutta ilman testauksia ei taas tiedä oliko se sikainfluenssaa vai tavallista. pöh!

Peukkuja muille pidellen:

äitix3 kp1/23-26

7/67 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumiehelle käytiin laitattamassa tänään sekä kausi että sikainfluenssa rokotteet...reipas poika oli kyllä :)

Jonn@: voi että...sitkeä kaveri siellä =D mutta joka tapauksessa päivät ne sulla vaan vähenee...

Trikupelle: jospa se hiiva tietäiski sitä plussaa...pidetään se täti ainaki loitolla sulta!

ON: kp 1 eli siinäpä se sitte taas oli...potuttaa...kierroksi tuli nyt 27pv...ei kyllä enää naurata lainkaan...mutta JOS se tärppäis tässä kierrossa niin menis kuopuksen syntymäpäivälle :) mutta tuskimpa vaan

Äitix3 kans mennään sitte samoissa päivissä tässä uudessa kierrossa...valitettavasti..

nani kp 1

Vierailija
8/67 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nani:Tää tosiaan on aika sitkee kaveri kun ei sitte millää halua pois mahasta..taitaa viihtyä siellä yhtä kauan ku tuo Juhokin ja sillonki tulee vasta sitte ulos ku synnytys käynnistetään..mutta mua ei kyllä huvittas niin kauaa näitten kanssa enää kärvistellä kun oon jo ainaki 2kk näitten kovien ja kipeitten supistusten kanssa eläny ja silti edellee oon yhessä koossa.

Toivottavasti tää ois monelle plussarikas kierto,pidän peukkuja jokaiselle!!

Vierailija
9/67 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain on todella mukava olla mukana neliapiloissa:)

Täällä on täti juuri käymässä 3kp ja mahdollisesti sen jälkeen aloitellaan yritys, jännää. Voin jutella ja jakaa tämän asian ainoastaan teidän kanssanne joten olette korvaamattomia! Mieheni on vähä puheinen, tyypillinen mies eikä halua ns "jauhaa asioita".

Miten olette raskautuneet 3sta aikaisemmasta lapsesta? Onko jotenkin eroa tähän neljänteen yritykseen?

Vierailija
10/67 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon motherpower, kyselit edellisistä raskautumisista, minulla ennen käynyt raskautumiset liiankin helposti, eka kanssa jätin pillerit pois ja olin heti raskaana, tokan kanssa heti kun synnytyksen jälkeen menkat palas tulin uudestaan raskaaksi ja kolmannen kanssa ei tullut yhtään menkkoja edes synnytyksen jälkeen vaan imetin vielä ja olinkin jo raskaana. Nyt sitten mennäänkin vaikeimman kautta elikkä hedelmöityshoitoihin jos niiden avulla nelonen saataisiin. Mies on tosin vaihtunut matkan varrella mutta molemmissa meissä on vikaa kun minullakin juuri todettiin pco.

Nani: Hienoa että olet saanut painoas pudotettua. Itse mietin kanssa että siitä vois mullekin olla apua tän pco:n kanssa jos painoa sais hiukan edes pois. Tosin normaalipainoinen bmi:n mukaan olen kun bmi mulla on 24, mutta luulen että muutaman kilon pudotuskin voisi mun tilanteeseen auttaa.

Nanille ja äitix3 onnea uuteen kiertoon, on varmasti raskasta kokea pettymyksiä kuukausi toisen perään. Muistan niin ton tunteen. Tosi jännä juttu oli huomata kun itsellä heti helpotti kun saatiin tietää missä mättää ja että luomuna ei tule onnistumaan. Ei tarvi enää toivoa olisko mahdollisesti tässä kuussa tärpännyt, eikä tarvi enää yhtään miettiä kiertopäiviä ja peittojakin pääsee heiluttelemaan nykyisin ihan vain toisesta nauttiakseen ja mikä parasta eipä tarvi ainakaan enää ehkäisyä käyttää missään vaiheessa.

Kovasti on näköjään kaikkia tauteja liikkeellä, kaikille kipeille paranemisia ja toivotaan ettei sikainfluenssa eikä tavallinenkaan meihin keneenkään hyökkäisi.

Kiitoksia kaikille tsempityksestä. :) Nyt on sitten päästy miehen kanssa yhteisymmärrykseen kuinka me hoitojen kanssa edetään. Soittelin kunnallisen puolen ajasta ja kyselin että onko hoitoihin pitkätkin jonot ja yllätyin kun me kuulemma olemme jonossa juuri nyt ja kun se joulukuun alun aika mikä meillä on kunnalliselle puolelle on heti hoidon suunnitteluaika ja meillä kun on jo yksityisellä tehty tutkimukset valmiiksi niin hoitoihin kuulemma pääsee sitten nopeasti. Eli siis päädyimme nyt odottamaan tuota aikaa kun äkkiähän tämä kuukausi tästä menee vaikka sitten hoidot ensivuoden puolelle joulun takia siirtyisikin. Siinä on kuitenkin niin paljon hinnoissa eroa maksaako poliklinikkamaksun vai paritonnia yksityiselle ja voihan se olla että jossainvaiheessa on kuitenkin vielä tarpeen yksityisellekin maksella hoitoja.

mansikkainen

Vierailija
11/67 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä töiden lomassa kuulumisia vähän ennen viikonloppua.

Meidän esikoinen pääsi sitten vesirokon jälkeen tarhaan ja kas eilen sitten saatiin vatsatauti. Me miehen kanssa sairastettiin se alkuviikosta. Nyt sitten odotellaan, koska tauti tulee muille, tietty viikonloppuna, ettei päästä mihinkään:(

Moterpowerille: meillä ekaan on tehty 4 kk, sitten tuli kaksi keskenmenoa, viimeisen km:n jälkeen olin raskaana 2 kk päästä, viimeinen lähti alkuun kun vielä imetin 4 kk yrittämisen jälkee. Viimeistä on sitten tuhdattu urakalla, vuoden vaihteessa tulee vuosi:(

Mansikkainen: todella ihanaa, että teillä on lähtenyt vaudilla käyntiin. Mulla on ollut sellanen käsitys, että jonot on jotain vuoden luokkaa. Ihanaa, saatte alkuvuodesta plussan+++++

Jonn@: voimia sulle, kyllä se siltä joka tapauksessa ulos tulee, niin kun mulle useat sano, ku aina meni parilla viikolla yli, sisälle ei ole jäänyt vielä yksikään, huh huh ;) Olen kuullut, että raju sisätutkimus ja kohdunsuun ärsyttäminen on lähdettänyt käyntii, pyydäppä isäntää tekemään gynen sisätutkimus illalla, jos pääsisitte viikonloppuna hommiin?

Nani: kiitos kannustuksesta, ehkäpä se plussa vielä meillekkin jossain vaiheessa saadaan.

ON: mieli on taas ennen menkkoja tosi herkällä, itken ilosta ja surusta yhtä paljon ja myöskin turhautumisesta. Eilen otin esikoisen kanssa yhteen aamulla ennen tarhaan menoa, kun ei oikein toi anteekspyyntö irronnu. Kun sain pojan tarhaa ja pääsin autonrattiin, ni jo alko kyyneleet valumaan. Sama tänä aamuna, kun esikoisen hoitaja tarhassa kehu häntä reippaaksi ja avuliaaksi pojaksi, sama juttu, autossa alko kyyneleet valumaan. Oli siinä tarhassa hillitsemistä, ettei siellä alkaneet kyyneleet valumaan )) Tädin on määrä lakeutua ensi viikon loppu puoliskolla, joten jäädään odottelemaan tasaantuvia hormooneja.

Kaikille raskautuneille tarrasukkia ja meille muille kovia plussatuulia toivottelee Trikupelle kera hyvien viikonloppujen.

Vierailija
12/67 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikupelle:Juu toi 8.11 ois ainaki hyvä päivä synnyttää sais tuo ukkeli ihanan lahjan..täytyypi tänää sitte ku muksut nukkuu niin vähän pyytää miestä hommiin:)

Voiskohan mulla tulla tulppaa ilman verta kun eilen ja tänää on vessassa käydessä tullu pönttöön semmosta valkosta klimpin näköstä tavaraa

13/67 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin jouluisen olosta että! Meille tulli tänään varmaan 5cm lunta ja on niin valkoisena joka paikka :)

Motherpower: no niin, onnea matkaan, siitä se nyt sitte alkaa!!

Meillä esikko tuli ihan heti, toisesta yk3 (kerkes olla km ennen sitä) ja tuo kuopus ootatutti itteään 3,5v ennen plussaa (tässäki välissä oli yks km), nyt tätä on tjottailtu 08/07 asti eli heti ku kuopus synty tuloksena km 05/08 ja 09/09, tässä pinossa olen kuumeillu tammikuusta 2008 asti, yrityskiertoja olen lähteny laskemaan tuosta 05/08 km:stä eli niitä on nyt 18kpl...taitais tuo vähempiki riittää...toivottavasti sulla tulee huomattavasti lyhyempi visiitti tänne ku mulla...

Mansikkainen: kiitos! lujassa ovat ja ovat olleet siis nuo kilot...olen kuullut että pco:ssa parinki kilon painonpudotus voi auttaa..jos ei siis ole ihan alipainoinen...

Teillä on kyllä ihanasti nyt asiat ku noin hienosti olette jonossa! Jospa se sitte tosiaan vielä plussaksi muuttuis tässä piakkoin!

Trikupelle: Pikaista paranemista teidän perheelle! Vieläkö pitäs piinata viikko?? kyllä se plussa taitaa tulla vielä ennen ens viikonloppua! Tuo herkkyys kuulostaa kyllä mun korvaani just niiltä oireilta!!

Jonn@: se taitaa lähteä kohta synnärille sitä maailman parasta lahjaa hankkimaan... :) älähän sitte liian myöhään sinne mee, ettei tuu hoppu :) tuuhan sitte uutisia kertoilemaan!?!

Myllerispyy: missäs vaiheessa siellä mennään??

ON: mitähän tääki sitte on...kuppiin ei ole tullu tänään mitään ja to-pe välisenäki yönä vain vaaleanpunaista "räkää"...onko nyt siis kp3 vaiko kp30??? Olo ei ole suuntaan eikä toiseen...tuo saakurin hiiva vaan edelleen vaivaa...onko kellään mitään ideoita sen kitkemiseen??

Onnea kaikien meidän ja lapsiemme isukeille jos en ennen sunnuntaita tänne enää ehi...

nani äimän käkenä..

14/67 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaseksi on valitettavasti pinomme ehtynyt :( varmaan tää syksyn pimeys tekee meidät kaikki alakuloiseksi...

Jokohan Jonn@ on saanu nyytin syliinsä?! voih ;)

Näin TAAS viime yönä unta että meille tuli neljäs poika...syntyi 27.pv?!? (kk mitään tietoa) sain tietää unessa myös että sisko oli saanu toisen tytön (niilläki se ois neljäs siis kaks poikaa ja tyttö nyt) mutta 17.pv ja ihmettelin ku ei kukaan mulle siitä ollu sanonu mitään...

Ennen km näin monesti unta että ootin kaksosia ja että hoidin kahta vauvaa poikaa ja tyttöä...km:n jälkeen olen ruvennu näkemään unia neljännestä pojasta enkä enää kertaakaan unia niistä kaksosista...

ON: juu ei tätiä eikä plussaa (tein testin aamulla ja ihan selkeän negan :( )...

mutta sellanen fiilinki on että se täti tänne tulee minä hetkenä hyvänsä (tietäähän tuo mielialastaki ja siitä että tekee ihan karseesti mieli JOTAKIN!) ...välillä ihan pientä veriviirua tulee pyyhittäessä ei muuta...ärsyttää jos nää kierrot nyt alkaa täski vielä pidentyä niin en tykkää..

hiiva äityy vaan pahemmaksi canesten-kuurista huolimatta eli täytyy hommata suunkautta otettava lääkitys...eli aika lekurille hommattava...tääki vielä :/ huoh!

Taidan mennä kirjan pariin (aamunkoitto)...oiskohan niitä porkkanoita jääny illalta...

Mutta hyvät isänpäivät kaikille! Tulkaahan taas turisemaan!

nani kp32

Vierailija
15/67 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa päätin ottaa osaa keskusteluun minäkin. Kun ei sitä osaa täältä poiskaan olla :-)

Motherpower, tervetuloa joukkoon! Teillä onkin nuorin aika samanikäinen kun meillä (2/2006).

Trikupelle, toi sun herkistely kyllä kuullostaa joltain tosi paljon paremmalta kun menkoilta :-)

Mansikkaiselle onnea hoitoihin, pianhan te niihin jo pääsette! Toivottavasti tuottavat pian tulosta!

Myllerispyy, mitäs sinne kuuluu?

Jonn@lle tsemppiä väkisinkin lähestyvään synnytykseen! Ajattele, että kohta saat pikkuisen syliin

Nani... voi kun tietäis miten lohduttaa. Kyllä teidän nyt olis jo pitänyt se plussa saada. Mutta niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy, eikös vaan?! Ja hienosti olet saanut painoa pudotettua! Itsellä on tainnut tulla vaan lisää :-/ Kun ei ole itsekuria herkkujen kanssa sitten yhtään.

Motherpower kyseli joskus aikaisemmista raskautumisista. Itse olen tullut aina helposti raskaaksi. Esikoisesta jätin pillerit pois eikä tyhjennysvuodon jälkeen tullut enää seuraavia menkkoja. Toista tehtiin puolisen vuotta, mutta imetin silloin vielä esikoista. Raskaaksi tulin ekasta kierrosta imetyksen loppumisen jälkeen. Kolmosta ei ehditty edes yrittämään. Annettiin vauvalle lupa tulla ja oltiin siinä kierrossa tasan 1 kerta ilman ehkäisyä, tuloksena plussa ja vauva. Nyt multa poistettiin kierukka kesäkuun puolivälissä ja elokuun alussa tein plussatestin, joka tosin päättyi km viikkoa myöhemmin. Ton jälkeen mulla oli 2 menkat, ennen kun tänään isänpäivän kunniaksi testiin tuli HAAMU! Niin haamu, ettei mies sitä ensin edes nähnyt :-) Muuten en vielä olisi edes testannut, mutta isänpäivän takia oli pakko :-) Mulla oli viime kierto 32 päivää, nyt on vasta kp 29, mutta oireet oli niin tutut (lähinnä rintojen arkuus ja turpoaminen) että olin aika varma plussasta. Olis vaan pitänyt olla herkempi testi niin mieskin olis sen viivan ehkä nähnyt heti... Mutta ajattelin testata vielä loppuviikosta uudelleen jos ei menkat nyt ala ennen sitä.

Plussatuulia!

Paritonsukka kp29 tai ehkä rv noin 4

Vierailija
16/67 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa!

Olen käynyt lueskelemassa viestejä mutta sen verran haipakkaa pitänyt ettei ole tullut itse kirjoitettua. Itsellä tänään kp28. Oireita ollut kuvotus, rinnat ja neonsävyinen virtsa, mutta.. Tein eilen aamulla eli kp 27 sen ClearBlue digital testin jonka voi tehdä jo 4pv ennen menkkojen alkua ja se näytti että ei raskaana :-( Jotenkin se että se oli tekstinä siinä oli niin musertavaa, viiva systeemissä sentään voi odottaa jos muuttuu tms mutta toi tulos oli ja pysyi. Nyt sitten odotellaan tätiä kylään...tulis sitten pirkules jos on tullakseen, höh kun harmitti!!! Täytyy varmaan luopua kahvista taas hetkeks kun jos se aiheuttaa kuvotuksen kaltaista tunnetta kun olen närästysongelmainen.

Onko muut kokeilleet tota digital testiä?Sika kallis mutta aika aikaisin lupaa tulosta!

Inhottavaa taas odotella että millon alkais taas ja kerätä itsensä uuteen koitokseen :-( Miten te muut saatten aina itsellenne taistelutahdon takas?? Olen yrittänyt ajatella muuta ja keskityä muuhun mutta ei se auta... Tuntuu et vaikka viikot sinänsä menee nopeasti niin tässä aiheessa aika kuluu maailman hitaimmin!!!

Ai niin, onko teillä kokemuksia ovistesteistä? Suositelkaa hyviä ja edullisia? Ajattelin että jos kokeilis tikuttaa ens kuun..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja onnea jokaiselle yrityksiinne!!

Vierailija
17/67 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam nam, tänään on tullut herkuteltua ja juhlittua Isejä! Ihanan rento päivä perheen ja isovanhempien parissa.

Lapset olleet kuitenkin hiukan kriittisiä, vähän jo räkä valuu joten luulen että flunssa tulossa. Toivottavasti tavallinen, sillä sika röhisee jo oven takana eli täällä meidän alueellamme on paöjon H1N1 tapauksia.

Huomenna pitäis mennä taas töihin mikäli ollaan vielä kunnossa.

Nani: Oletko taipuvainen näkemään enne unia? Unesi kuulostivat ihan enteisiltä. Vaikkakin unessa nähty sukupuoli ei ole välttämättä se mikä oikeasti tulee. Odottaessani toista poikaamme näin hyvin elävän tuntoisen unen jossa vauva iloisesti sanoi minulle " Hei äiti olen tyttö!" Poika tuli, mutta hän on hyvin kauneutta ja ei perinteisiä poika juttuja arvostava poika. Jotain oli siis oikeinkin. Katsotaan mitä sun unet tuovat mukanaan ;)

Pariton sukka: Kovin on saman ikäiset kolmoset meillä:)

Joko uskaltaa varovaisesti onnitella. Tarra sukkia saa ainakin toivottaa ja mukavalta tilanteesi vaikuttaa.

Miniunikko: Eletään vielä toivossa että se plussa sieltä vielä tulee.

Kyselin muiden raskautumisista, mutta en itse huomannut kertoa omistamme. Eli kuten aika monella muullakin on lapset lähteneet alulle nopeasti. 1 ja 2 eka yrittämällä ja kolmonen kolmannella kierrolla. Nyt en uskalla toivoa yhtä nopeaa tulosta sillä ikää tulee joka päivä lisää. Sillävälin nautitaan jokaisesta yrityskerrasta.

Tsemppiä syysflunssien keskelle ja plussa tuulia motherpower 6 kp

Vierailija
18/67 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää isänpäivän jälkeistä päivää. Meillä sitten nuorimmainen sain viime yönä näppyjä, joten olemme vesirokon takia kotona. Työnantaja ei kauheeeeen tyytyväiseltä kuulostanut. Esikoinen toipui vatsataudista, vasta sunnuntaina alkoi ruoka maistua.

Nani, voihan olla, että kierto on pitkä ja olet siitä huolimatta raskautunut? Mulla kävi just silleen nuorimmaisesta. Tein testin, ku menkkojen olis pitänyt alkaa, se oli nega. Menkkoja ei kuulunut kahteen viikkoon ja vasta sitten teiin haamun. Ei menetetä toivoa vielä, eihän? Hiivaan mulle neuvottiin luontaistuotekaupassa vahvaa maitohappokuuria ja oliivinlehtiuutetta. Maitohapot on viikossa auttanut vähntämään kutinaa ja vuotoa.

Paritonsukka: ONNEA, ONNEA, ihanaa kun tulee plussauutisia. Tarrasukkia teille rutkasti toivotan.

On: Mulla on lähestulkoon joka kierrosta viimeisen raskauden jälkeen ollut tollasia mielialan heittoja ja itkukohtauksia enemmän ja vähemmän, joten en vielä jaksa iloita. Oikean munasarjan kohdalla tuntuu nyt kipua, joten täti tulee ennen loppuviikkoa visiitille. Taidan hommata ovistikut minäkin, onko kokemuksia kellään?

Nyt täytyy mennä katsomaan, mitä kuopus touhuaa, kun tuli liian hiljaista.

Plusssssssatuulia meille kaikille

Trikupelle kera näppyläisen kiukkupussin.

Vierailija
19/67 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3*mamma+1 olisi tulossa joukkoonne. Ikää on 30 vuotta (mies 40) ja asutaan Pirkanmaalla. Lapsia on tähän mennessä 00- ,01- sekä 08- ikäiset ja toiveissa olisi listaan vielä saada se yksi lisäys :-). Yritys on aloitettu nyt eli 11/09. Lueskelin noita aikaisempia viestejä ja siellä olikin aiheena yksi itseäni askarruttanut aihe eli raskaaksi tulo. Meillä on tärpännyt kaksi ensimmäistä (lapset: 00 ja 01) käytännössä heti ja ei keskenmenoja. Kolmatta tehtiin niin, että plussa tuli jo parin kierron jälkeen joka päättyi keskenmenoon. Sittenpä menikin 1,5 vuotta seuraavaan plussaan, josta kuopus sitten oli lopputuloksena :-).

Vierailija
20/67 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeampa pikaisesti tännekin!!

Kamala väsymys, närästys, kuvotus vaivaa..

Sellaista sutinaa nämä päivät kun on sekä omia että hoitolapsia. Illalla vaan heti kun tulee mahdollisuus niin petiin kaatuan.. En ole paljon vielä edes ehtinyt/jaksanu ajatella tätä tulevaa pienokaista.. Onneksi luulisi tämän jo muutaman viikon päästä alkavan helpottaa, toivottavasti.

Ihanaa kun sataa lunta!! Lapset ovat aivan haltioissaan ja mikäpä sen parempi!! Itsellekin nousee ihan joulumieli!!! Kulkuuset, kulkuuset… no eipä nyt ihan vielä kuitenkaan.

Kivasti on löytynyt myös uusia kuumeilijoita! Tervetuloa vaan!! (vaikka en nyt itse kai tänne enää kuulukkaan..)

Nani: Jospa se nyt vaan olisikin jo sitä!! Peukuja pidetään täällä!! Se olisi jo niin sun vuoro!!!!!!!!!!!!

Paritonsukka: Voi vitsi!! Jos teillä nyt ois tärpänny!!! Varovaiset

onnittelut ja tarrasukkia!!!!!!!!!!

Jonn@: Joko olet nyytin saanut syliisi?

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!!!!

Pönttis rv 8+6