Saarioisen italianleipä - uusi laihdutusruoka
Huh. Taito se on tuokin, että leivästä, mozzarellasta ja tomaatista saadaan jotain noin hirveää aikaiseksi. No eipähän ainakaan tee mieli ottaa lisää - yhdenkin sektorin alassaaminen vaati psyykkausta. Luulin olevani kaikkiruokainen, mutta hei, jotan rajaa.
Tykkääkö joku oikeasti tuollaisesta?
Kommentit (26)
hyi hemmetti. eipä tarvii ikinä enää ostaa sitä. Johan Mussolinikin pyörähtää haudassaan ku tuota leipää Italian leiväksi kutsutaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 07:43"]
Ollaanpas nyt sitä taas niin vitun master cheffiä ja vastaavia kun kaikki on niiiiiiiiiiin pahaa.
Vituttaa tommonen snobimeininki että ei voida syödä ruokaa, koska ei ole sitä kaikista kalleinta luksusta, vaikka oikeasti tykkäätte, niin muille pitää näyttää vaan että ollaan niin elittiä.
Tuo se vasta on WT
[/quote]
Mielestäni ne valmisruoat vaan ovat niin kauheita, että en ihan oikeasti viitsisi maksaa sellaisesta p***asta! Jos en ole ehtinyt kotoa mitään mukaan ottaa, otan evääksi kaupasta mielummin esim. tonnikalaa+raejuustoa, pussipuuroa tai tiskiltä annossalaattia, paljon paremmat ravintoarvot ja hinta-laatusuhde, mausta nyt puhumattakaan! Mielestäni oli aika hauskaa, kun joka päivä einesaterioita evääksi syövä työkaverini tuli ihastelemaan juuri jotain tonnikala-raejuustocomboani päivitellen, mitä herkkuruokaa minulla onkaan, kun tuoksuukin niin hyvältä :)
Samaa muuten ihmettelin että miten tuollaisista aineista saa niin pahaa aikaan kuin se Italianleipä! Itse tehtynähän minä rakastan vaikka bruschettaa jossa on tomaattia, mozzarellaa, hyvää leipää, oliiviöljyä. Joten kuvittelin että varmaan tuokin maistuu. Mutta ei maistunut, hyh hyh. Pakko oli syödä kun olin ottanut sen töihin lounasevääksi enkä halunnut nälässäkään kärvistellä koko päivää, mutta pahaa oli.
Enää niitä ei taida myynnissä ollakaan, tai en oo ainakaan lähikaupoissa nähnyt. Ymmärrän kyllä miksi :D
Mä tykkäsin niistä, mutta tajusin kans just että eihän niitä ole enää näkynytkään.
Ne oli namnam!
Minä tykkäsin siitä tomaatti-mozzarellasta, tuli oikein ikävä.