Lue keskustelun säännöt.
Oho! Meidän eskarilainen on oppinut kirjoittamaan itsekseen
03.01.2009 |
Onko muilla oppinut ensin kirjoittamaan mutta ei osaa lukea?
Kommentit (4)
vanhempi nyt tokalla ja keskimmäinen eskarissa.
Aika äkkiä (parin viikon sisään?) oppivat sitten molemmat lukemaankin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjoitteli mullekin kirjeitä ja pyysi sitten hetken päästä lukemaan, mitä niihin on kirjoittanut, kun ei enää muistanut eikä osannut lukea. :D
Lukemaan oppi pari kuukautta sitten eli joitakin kuukausia kirjoittamaan oppimisen jälkeen. :)
Kukaan ei ole auttanut tai liiemmin neuvonut, kysyttäessä vain sanonut, mikä kirjain on mikä.