Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio silittää lapsen vaatteita joulujuhlaan, koska en arvosta sitä juhlaa yhtään

Vierailija
09.12.2008 |

laitan ryppyiset juhlavaatteet kassiin, ja tarhan tädit pukekoot ne lapselle

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla käytökselläsi loukkaat nyt niitä, jotka arvostavat. Enkä todella usko, että lapsestasi on hauska katsella aikuisena tuossa juhlassa otettua kuvaa, missä hänellä on ryppyiset vaatteet. Äidin viaksi se sen laittaa.

Vierailija
2/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulujuhlavaatteet lapselle päälle eikä kassiin laitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en aio ottaa töistä vapaata enkä ole menossa juhliin, koska ei päiväkodin juhlat kiinnosta pätkääkään.



Eikä lapseni edes suostu esiintymään siellä

Vierailija
4/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Nyt lähdetään ulos.

Tyttö: En mee!

Minä: Ja kyllä mennään.

Tyttö: En ainakaan laita ulkovaatteita päälle!

Vierailija
5/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostuksen puute taitaa osua lapseesi...

Vierailija
6/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hurjaa! En kyllä minäkään silitä lapsen vaatteita, vaikka juhlaa arvostankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tuo lapsellinen kapina. Olet teiniäiti.

Vierailija
8/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan tuota kautta heijastuu arvostuksesi lastasi ja hänen päivittäistä työtään = päiväkotia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytät lastasi mielenosoituksesi välineenä. Hienoa ja rohkeaa.

Vierailija
10/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön lapsen namipussista karkit ja kiiltokuvan. Jos mä en tykkää, niin pilaan lapseltakin juhlan, mut näin se vaan menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään muuta tarkotusta kun yrittää saada ihmiset ärsyyntymään. Ei kukaan täsyjärkinen aikuinen ihminen ajattele noin, vaikka ei joulujuhlista pitäisikään....antaa tällasten ketjujen alotusten jäädä huomioimatta! Hyvää joulua AP sinullekkin ;)

Vierailija
12/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gollegepusero ei rypisty ja mustassa ei likakaan niin näy. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä aina raastaa kun tapaa tuollaisia vanhempia, jotka omalla kypsymättömällä käytöksellään antavat "huonon" mallin lapselle. Lapsi kenties ei opi arvostamaan juhlia itsekään tai on katkera sitten vanhempana omille vanhemmilleen, jotka eivät arvostaneet häntä niin paljon että olisivat opettaneet juhlakäyttäytymistä pukeutumisineen saatika osallistuneet niihin ja kehuneet mahdollisesta esiintymisestä ohjelmissa.

Meitä on moneen junaan. Itse lastentarhanopettajana töitä tehneenä harmitti joskus se, että joulujuhliin tullaan samoissa collegevaatteissa, joissa on jo muutaman päivän ruokalista mukana. Säälittää lapsi kun hän näkee, että muut ovat pukeutuneet juhlavaatteisiin. Jossain vaiheessahan lapsi sen huomaa, ei tietenkään vielä sylilapsi. Vanhemman tehtävä on opettaa myös juhlakäyttäytyminen pukeutumisineen. Vaatteet ei tarvitse olla hienot, kunhan edes puhtaat ja siistit.

Vierailija
14/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei uusia kaupasta juuri ostettuja vaatteita tarvi silittää :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gollegepusero ei rypisty ja mustassa ei likakaan niin näy. ap

Tooooodella juhlavat vaatteet lapsellasi... *reps* ja vielä GOLLEGEA...

Vierailija
16/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku "saiarsu" tmv mutta älä laita lastasi kärsimään :( kyllä aika pienikin tajuaa jo,et muilla on kauniit vaatteet ja itsellä vaan ryppyistä/college-vaatetta :(



Eihän se juhla lapsen vika oo...!! Ei niistä ryppyisistä vaatteista kukaan muu kärsi kuin lapsesi.



Minä en silitä IKINÄ mutta ostankin materiaaleja jotka siliävät kuivuessaan :) ja esim poikani kauluspaidat pesun jälkeen ripustan henkariin,ojentelen ja ne on TÄYSIN rypyttömiä kuivuessaan (easy care materiaalia)

Vierailija
17/17 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulujuhliin pääsevät mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi