Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka vanhoina tyttölapsenne lopetti suihkussa / saunassa käymisen isän kanssa?

Vierailija
02.11.2009 |

Tai yleensä esittäytyi isän edessä alastomana?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen saunakulttuuri aidoimmillaan on sekasauna alasti. Enkä ihan oikeasti näe tässä mitään vikaa.

Joskus 18-19-vuotiaina oltiin useammankin kerran isolla kaveriporukalla jonkun mökillä ja kaikki meni sekasaunaan. Eikä tuolloinkaan hommassa ollut mitään eroottista, vaikka porukka oli hyvässä nousuhumalassa ja seksuaalisesti vireimmässä iässä.

Onhan esimerkiksi Edenin kylpylän turkkilainen sauna sekasauna ja siellä on täysin ventovieraita ihmisiä keskenään.

Vierailija
22/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin saunassa ja suihkussa käynnit 4v. poikani kanssa.

olin raskaana ja poika tykkäsi halailla ja silitellä massua, ajattelin että ompa lutuusta. pitemmän päälle alkoi kyllä jo jatkuva halailu rasittaakkin.

kerran sitten saunassakin halusi halia masua ja silloin huomasin että pojan vehje kovettui....eihän hän sitä tietenkään sillä lailla seksuaalisena tilanteena osannut pitää mutta minun oloni oli sen jälkeen niin vaivautunut että meille tuli naisten ja miesten saunavuorot.

poika ei sitä mitenkään ihmetellyt. oli vain ylpeä kun kuului jo miehiin. =)

perusteluksi ajattelin sanoa että käydäänhän uimahallissakin erikseen saunassa, että näin on vain tapana. mutta eipä sitä koskaan tarvinnut perustella.

silti kaikki lapsemme käyvät suihkussa isin kanssa, eikä ainakaan vielä ole mitään syytä ollut asiaa muuttaa. lapset siis 6-1 vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin saunomaan siskojeni kanssa. Olimme siis 6, 7 ja 9 vuotiaat. Äiti, isä ja pikkuveli saunoivat keskenään. Suurinpiirtein yläasteelle siirtyessä aloimme likatkin saunoa erikseen. Kyllä oli järkytys kun lukio-iässä kuulin ttä poikaystäväni saunoi pikkusiskonsa kanssa. Ajattelin että mihin pervoon olen sekaantunut... No minun perheessäni oli muutenkin käsittämättömän niuho ja kielteinen suhtautuminen tyttöjen seksuaalisuuteen. Esim ainoa seksikasvatus mitä sain, oli se että äiti seisoi isona ja uhkaavana dessä kun ala-asteikäisenä tytönraasuna istuin sägynnurkassa ja äiti pakotti vannomaan etten mene miehen kanssa sänkyyn ennen naimisiin menoa.

..Ei muuten pysynyt tuo lupaus 16-vuotiasta kauempaa mutta empä ole kokenut omantunnon tuskiakaan aihesta :)

Ps. ja edelleenkin koen jopa julkiset NAISTEN saunat kiusallisina. Täysin rennosti olen saunassa vain mieheni kanssa.

Vierailija
24/31 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin isäni nauramisen takia 12-vuotiaana saunassa käynnit perheeni kanssa.Isäni osoitteli tissien alkujani ja nauroi minulle ja menin täysin lukkoon ja olin hämilläni muuttuvaa kehoani.minulla oli vuosia vaikea käydä joukko saunoissa,mutta nyt olen päässyt siitä eroon mieheni avulla.Minä tiedän paljon vanhenpia jotka nauravat tytöilleen,kun heille tulee tissien alut,se on väärin nauraa,koska nuoruus on muutenkin vaikeaa niin siihen vielä ruumin muutokset lapsesta aikuisuuten ja tytöillä vielä kuukautiset siihen päälle.pitäisi vanhenpien hieman ajatella asioita ennenkuin nauravat lapsen aikuistumiselle,se jättää arvet moniksi vuosiksi nuoren sisimpään.

Vierailija
25/31 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sillä se tuntui jotenkin luontevammalta, tämän jälkeen en ole ollut alasti isäni nähden. äidin nähden vain muutaman kerran ja sekin pakosta.

Mielestäni lapsia ei tulisi missäännimessä pakottaa käymään toistensa tai vanhempiensa kanssa samaan aikaan saunassa jos näin eivät halua. Perhetuttujeni mökillä minut PAKOTETTIIN SAMAAN SAUNAAN isäni, toisen perheen ISÄN ja hänen KOLMEN POIKANSA kanssa joista kaksi minua vanhempia. olin tuolloin ehkä 10 ja se oli JÄR-KYT-TÄ-VÄÄ.

tyttö14

Vierailija
26/31 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puettu uimapuvut päälle jo vauvaiästä lähtien aina suihkussa tai saunassa käydessä. Sisarukset poika ja tyttö eivät pääse koskaan samaan aikaan saunaan kuten ei myöskään lasten isä vaan itse kylvetän lapseni erikseen. Kaikki muu on sairasta ja perverssiä josta Jumala rankaisee!!!

Siis jos edellinen kirjoitus on totta?? Niin on kyllä ihan sairasta mutta varmaan edellämainittunlaisia perheitä kuitenkin on..Harmittaa lasten puolesta jos noin vanhemmilla vanne kiristää päätä. Itse olen saanut hyvän kasvatuksen ja nauttinut alastomuudesta nuoresta asti,ollut alasti myös lapsena kotona. Nautin olla alasti niin paljon kun mahdollista esim.aina nakuna kotona ja tulevan vaimoni kans,mahdollisten lapsien kans ollaan aina alasti ja luonnollisesti, alastomuus ei sinänsä ole seksuaalista vaan vapaa,nautittava kaunis olotila.

Vierailija
27/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puettu uimapuvut päälle jo vauvaiästä lähtien aina suihkussa tai saunassa käydessä. Sisarukset poika ja tyttö eivät pääse koskaan samaan aikaan saunaan kuten ei myöskään lasten isä vaan itse kylvetän lapseni erikseen. Kaikki muu on sairasta ja perverssiä josta Jumala rankaisee!!!

Vierailija
28/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä olla mitään eilisen teeren poikia! Antaa tulla tulta ja tappuraa!

Kaikki muu on sairasta ja perverssiä josta Jumala rankaisee!!!

Vierailija
29/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ihan rauhassa, kun olet Jumalan lapsi ja Jumala sinua niin kovasti rakastaa.

Voi vittu, miten huvittavia jotkut aivopestyt uskovaiset voivat ollakaan. Sitäpaitsi Raamatussa sanotaan, että kukaan ihminen ei päätä siitä, mistä tai ketä Jumala rankaisee. Teet siis suurinta syntiä tuomitessasi muita täällä. Oletko siis matkalla helvettiin syntinen?:) Lue siis kirjaasi ja pidä turpasi kiini, kun et edes uskontoasi näytä tuntevan.

Vierailija
30/31 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/31 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sentään pese poikasi kullia, ja vielä sen sen siskon nähden. Voi suokeli sinua syntistä. Heitä nyt jo se mätä liha kädestäsi. Ja kai sulla itelläkin on se pillu jotenkin peitetty, ettei ihan siinä lasten silmien edessä repsota huulet turvoksissa. ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi