Haluan muuttua iloisemmaksi, tyytyväisemmäksi, positiivisemmaksi - miten sinä onnistuit siinä?
Olen lopun kyllästynyt olemaan perusnegatiivinen, valittava, nalkuttava, ärsyyntynyt, tyytymätön akka, joka ei itse jaksaisi elää itsensä kanssa päivääkään ja siten välillä ihmetteleekin miten tuo mies vielä tuossa on. Ja sitä paitsi alan nähdä esikoisessa omia piirteitäni ja ikää ei ole vielä edes 3 vuotta. Poika tosiaan matkii äänenpainoani ja olemusta todella hyvin - tämä varmaan herättikin minut.
Kysymys kuuluukin, miten sinä onnistuit muuttamaan ajatustapaasi ja suhtautumistasi asioihin? Miten sinusta tuli parempi, iloisempi, positiivisempi ja onnellisempi ihminen?
Kommentit (26)
ja niin se vaan tapahtui!!! Tikku lähti p****ä samantien!!!!!!!!!!!!! Tai oikeesti se v***tuksen määrä oli kuvaannollisesti kyllä niinkuin puhelinpylväs eikä mikään pieni tikku...
Olen lopun kyllästynyt olemaan perusnegatiivinen, valittava, nalkuttava, ärsyyntynyt, tyytymätön akka, joka ei itse jaksaisi elää itsensä kanssa päivääkään ja siten välillä ihmetteleekin miten tuo mies vielä tuossa on. Ja sitä paitsi alan nähdä esikoisessa omia piirteitäni ja ikää ei ole vielä edes 3 vuotta. Poika tosiaan matkii äänenpainoani ja olemusta todella hyvin - tämä varmaan herättikin minut.
Kysymys kuuluukin, miten sinä onnistuit muuttamaan ajatustapaasi ja suhtautumistasi asioihin? Miten sinusta tuli parempi, iloisempi, positiivisempi ja onnellisempi ihminen?
Krooninen vitutus ja paha mieli loppuivat siihen. Jaksan olla iloinen, onnellinen ja tasapainoinen.
onnellisuuden avain on kiitollisuudentunne. Eli ihan tietoisesti mietit asioitasi siltä kannalta, että miksi niistä on syytä olla kiitollinen.
Kannattaa pysähtyä miettimään, mitä kaikkea itsellä on. Ja miten vähän ihminen oikeastaan tarvitsee. Ja miten hyvin itsellä on asiat verrattuna niin moniin.
Miettikää naisia vankiloissa kärsimässä petturimiehensä vuoksi (lähi-idän maat, jossa tällaista on), nälänhädästä kärsiviä ihmisiä, slummien väkeä jne. Teillä on asiat aivan loistavasti!
Omakohtaisesti voin sanoa myös, että uskonto tuo sisältöä elämään, ja sellaisen voimanlähteen, ettei sitä saa mistään muualta.
1) tuon sisäisen höpötyksen muuttaminen, kuten kutonen kertoo. Se toimii. Heti, kun ajatukset lähtevät negatiiviselle kiertoradalle, niin heti stoppi. Suuntaa valokeila niihin hyviin asioihin.
2) Aina kun ärsyttää, niin ajattele, onko tämä tärkeää: onko tämä sen arvoinen asia, että kannattaa nostaa verenpainetta? Onko tämä elämää suurempi asia? Yleensä pitää todeta, että ei ole.
Kyllä se muutos ON mahdollinen. Ei tämä tapahdu kuukaudessa eikä kahdessa. En osaa sanoa, kauan minulla meni, mutta yks kaunis päivä huomasin, että olen täysin rento.
Ne todella auttoivat minua ja monet kirjoista ovat kivaa luettavaa, on käännetty suomeksikin. Saavat ajattelemaan asioita vähän eri kantilta
oli myös varsin vinkeä prostituoitu kuvio. Ja olikohan verottajan kanssakin epäselvyyksiä. En tällaista henkistä opettajaa jaksa hyväksyä, joka ei itse kovin "henkisesti" elä. Mielestäni luihu nilkki.
Ja ymmärsin entistä selkeämmin elämän arvon ja ainutlaatuisuuden. Älä tuhlaa omaasi negatiivisuuteen ja nalkuttamiseen. Elämä voi olla lyhyt. Nauti siitä!