hei mammat
odottelen tässä esikoista, 13 päivää laskettuun aikaan. Onko ok laittaa vauva hoitoon mummille yöksi jo uutena vuotena, jotta pääsisi miehen kanssa illan viettoon ? onko vielä liian pieni yökyläilyyn ?
Kommentit (14)
Joku jaksaa provoilla heti aamusta *haukotus*.
Juu laita kuule vaikka jo suoraan synnäriltä tai vielä parempi: kohdusta!
rinnoilla jotka tihkuvat maitoa kastellen paidan niin siitä vaan.
lapsen hoitoon jo heti elämänsä ensimmäisenä viikonloppunaan että pääsisin itse bilettään, juomaan kunnolla siideriä ja ehkä jopa antamaan persettä jollekin halukkaalle.
..plus jos menee 2vkolla yli.Vauva on ehkä noin 1,5kk kun on uusvuosi..Haluatko edes välttämättä mennä siinä vaiheessa?
Ihan varmasti kerkeette meneen kun vauva on hieman vanhempi, vaikka eipä tuosta mitään traumoja vauvalle koidu.
sinä itse osaat vastata tuohon kysymykseen parhaiten kun lapsi syntyy. Nyt varmasti ajatus tuntuu hyvältä, mutta raaskitko lasta jättää oikeasti kun näät sen pikkuisen, ei voi tietää.
Älä turhaan hätäile tuon "normaaliin" paluun kanssa, vauva on vauva niin lyhyen ajan ja juhlimaan kyllä kerkiää myöhemminkin.
sinä itse osaat vastata tuohon kysymykseen parhaiten kun lapsi syntyy. Nyt varmasti ajatus tuntuu hyvältä, mutta raaskitko lasta jättää oikeasti kun näät sen pikkuisen, ei voi tietää.
Älä turhaan hätäile tuon "normaaliin" paluun kanssa, vauva on vauva niin lyhyen ajan ja juhlimaan kyllä kerkiää myöhemminkin.
tämäpä juuri on minulle se suurempi ongelma, että miten itse pärjään jos laitan vauvan hoitoon. Olen varmaan koko ajan huolissani, että miten se pikkuinen pärjää... Miehelle vaan jotenkin tuntuu olevan kauhean tärkeätä, että voitais jtn kaksin tehdä...
2kk ikäisen vauvan hoitoon kun mentiin miehen kanssa bilettämään. Tosin yöksi tultiin kotiin, sit kun baarit meni kiinni.
Valuvat tissit ei ollu ongelma koska vessassa käydessä tyhjensin niitä aina sen verran kuin tarve.
minä en jakele persettäni, en ole harrastanut yhden illan juttuja ja muutenkin "biletän" ja juon ylipäänsä mitään alkoholipitoista todella harvoin.
lapsen hoitoon jo heti elämänsä ensimmäisenä viikonloppunaan että pääsisin itse bilettään, juomaan kunnolla siideriä ja ehkä jopa antamaan persettä jollekin halukkaalle.
rauhassa että se pikkuinen nyt ensin näkee päivän valon ja miettikää asiaa sitten uudelleen. Pelkääkö miehesi jäävän "kakkoseksi" kun vauva syntyy?
tämäpä juuri on minulle se suurempi ongelma, että miten itse pärjään jos laitan vauvan hoitoon. Olen varmaan koko ajan huolissani, että miten se pikkuinen pärjää... Miehelle vaan jotenkin tuntuu olevan kauhean tärkeätä, että voitais jtn kaksin tehdä...
Esikoisen kanssa olin muutaman tunnin terassilla kun hän oli 6 viikkoa. Kakkosen kanssa kävin leffassa ja oluella kun hän oli 8 viikkoa.
Ei sitä ehkä kovin pitkälle voi lähteä, eikä varmaankaan pysty erityisesti humaltumaan, mutta ei 1,5 kk ikäinen vauva ole mielestäni liian pieni mummolaan. Täällä on varmasti äitejä joiden mielestä ei saisi koskaan lähteä lapsensa luota, vaikka nämä olisivat 15 vuotiaita. Meitä on moneen lähtöön, teet sitten omat ratkaisusi kun lapsi syntyy. Voimia ponnistukseen!
rauhassa että se pikkuinen nyt ensin näkee päivän valon ja miettikää asiaa sitten uudelleen. Pelkääkö miehesi jäävän "kakkoseksi" kun vauva syntyy?
että vähän pelkää menettävänsä asemansa, kun tähän mennessä on itse ollut se, joka on saanut jakamattoman huomioni. Ei varmaan myöskään toivo, että parisuhde "väljähtää" tai että minä joudun "maitomaailmaan".
useimmille miehille kun isyys avautuu vasta lapsen synnyttyä. Niistä miehen tuntemuksista kannattaa varmaan keskustella ja painottaa ettei hän menetä asemaansa miehenä vaikka pikkuinen tarvitsee sinua enemmän. Ja mitä enemmän isä pääsee lasta hoitamaan sitä varmemmaksi ja tärkeämmäksi hän tuntee itsensä. Ja voihan se olla, niin kuin joku kirjoittikin, ettei isä enää lapsen synnyttyä raaski jättää pikkuista vielä hoitoon.
Mutta tosiaan teette ihan niin kuin itsestä silloin tuntuu.
että vähän pelkää menettävänsä asemansa, kun tähän mennessä on itse ollut se, joka on saanut jakamattoman huomioni. Ei varmaan myöskään toivo, että parisuhde "väljähtää" tai että minä joudun "maitomaailmaan".
Voit saada aika karua tekstiä niskaan. Mutta jos nyt oman mielipiteeni sanon niin ei ole :)