Olen puumanainen!
Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2009 klo 06:06"]
Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)
[/quote]
Olipa typerä aloitus.
Terveisin 47-vuotias nainen, jonka aviomies on 17 vuotta nuorempi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2009 klo 06:06"]
[/quote]
Joo kyä mullekin Puumanainen kelpaisi ;)
eli luulen että haaveilet olevasi. ja jos mies vain 3v nuorempi, sitä ei lasketa. pitää olla alle 30v mies eli 10-20v nuorempi ainakin
tois mun ikäisen tyttökaverin meille. Yäk.
Meinäätko, ap, että nuorempaan vaihtaminen auttaisi siihen typeryysasiaan? Nuorilla miehillä on puolensa, mutta älyllisemmiksi en heitä (noin ryhmänä, yksilöitä toki löytyy) lähtisi kuvailemaan ;)
mitä hienoa on ryppyisen parhaat päivänsä nähneen naisen jahdata poikia?
seksi tietenkin. nuoret miehet pitää teitä "helppoina nakkeina" sanovat tietysti teidän kypsyyden(ylikypsä) olevan ihanaa. ja te huuhkajat uskotte.
itse asiassa huuhkaja olisi osuvampi nimitys
tunnetteko itsenne nuoriksi jälleen ja haluttaviksi? kai se sitä on. minä en oman poikani ikäisiä kehtaisi naiskennella
sanoi että pahimmat vonkaajat ovat vanhempia naisia, vähän kun saavat viinaksia niin käyvät kuulema ehdottelemaan aikasta suoraan seksiä. jos ap tahdot nuorempia, tee se fiksummin ja laita vaikka ilmo nettiin. Itse en moiseen ryhtyisi, mielestäni lähelle omaa ikää olevat miehet parhaita :)
Nuoret miehet vaan kiihottaa ajatuksena. Mitä sitä kieltämään.
Netistä olen treffaillu koko kesän monta eri 17-18 nuorta. Ei tarvi ketään pakottaa he tietää mitä haluaa...Suuseksi on ykköstoive. Ihanaa antaa sitä eka kerran kundille. Se vaan kiihottaa. En voi sille mitään. Elään vain kerran.
mitä hienoa on ryppyisen parhaat päivänsä nähneen naisen jahdata poikia?
seksi tietenkin. nuoret miehet pitää teitä "helppoina nakkeina" sanovat tietysti teidän kypsyyden(ylikypsä) olevan ihanaa. ja te huuhkajat uskotte.
itse asiassa huuhkaja olisi osuvampi nimitys
tunnetteko itsenne nuoriksi jälleen ja haluttaviksi? kai se sitä on. minä en oman poikani ikäisiä kehtaisi naiskennella
on "vanha ryppyinen parhaat päivänsä nähnyt huuhkaja". Eli kuolemaa kiikkutuolissa odotellen.
Tuon ikäluokan "ryppyisiä huuhkajia" on mm. Viivi Avellan, Janina Frostell, Ellen Jokikunnas, Catherine Zeta-Jones, Jennifer Lopez, Kate Moss jne jne. Veikkaan, että vaikkapa mainitsemiani henkilöitä huonokuntoisempia ja ryppyisempiä huuhkajia löytyy paljon nuoremmista ikäpolvista.
M42
Sitten kun mies valittaisi täällä vanhasta akastaan ja sanoisi alkavansa pokata parikymppisiä pimuja...
ja tämän ikäiset pojut on sekä ääliöitä sängyssä että hämmentyneitä sen ulkopuolella.
Ei pippelikään vielä kovetu tuollaisella
ja tämän ikäiset pojut on sekä ääliöitä sängyssä että hämmentyneitä sen ulkopuolella.
Tuossa varmaan pari syytä sille, miksi meillä nelikymppisillä miehillä on aika kova kysyntä myös nuorten naisten parissa.
Luulenpa että puumanaisia on pieni vähemmistö. Toki miehille pitäisi keksiä joku yhtä trendikäs nimi jotka 40-50v iässä vokottelee parikymppisiä vosuja.
Nythän lähinnä naiset tyrmää täysin miesten vastaavan touhun mutta sanon kyllä että jälleen pata kattilaa soimaa!
katsoa hyvällä mielellä hyvännäköistä
katkerat heti kirjottelemassa että hyihyi kun itsellä paikat repsottaa
anna mennä vaan.. jätä kuitenkin ensin nykyinen poikakaverisi muutoin olet lutka