Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen puumanainen!

Vierailija
30.10.2009 |

Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan.. jätä kuitenkin ensin nykyinen poikakaverisi muutoin olet lutka

Vierailija
22/61 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2009 klo 06:06"]

Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)

[/quote]

Olipa typerä aloitus.

Terveisin 47-vuotias nainen, jonka aviomies on 17 vuotta nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisko 17v lohjalaine? ;)

Vierailija
24/61 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisko 17v lohjalaine? ;)

Vierailija
25/61 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2009 klo 06:06"]

[/quote]

Vierailija
26/61 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyä mullekin Puumanainen kelpaisi ;)

Vierailija
27/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luulen että haaveilet olevasi. ja jos mies vain 3v nuorempi, sitä ei lasketa. pitää olla alle 30v mies eli 10-20v nuorempi ainakin

Vierailija
28/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tois mun ikäisen tyttökaverin meille. Yäk.

Vierailija
29/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinäätko, ap, että nuorempaan vaihtaminen auttaisi siihen typeryysasiaan? Nuorilla miehillä on puolensa, mutta älyllisemmiksi en heitä (noin ryhmänä, yksilöitä toki löytyy) lähtisi kuvailemaan ;)

Vierailija
30/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hienoa on ryppyisen parhaat päivänsä nähneen naisen jahdata poikia?

seksi tietenkin. nuoret miehet pitää teitä "helppoina nakkeina" sanovat tietysti teidän kypsyyden(ylikypsä) olevan ihanaa. ja te huuhkajat uskotte.

itse asiassa huuhkaja olisi osuvampi nimitys

tunnetteko itsenne nuoriksi jälleen ja haluttaviksi? kai se sitä on. minä en oman poikani ikäisiä kehtaisi naiskennella

Vierailija
31/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että pahimmat vonkaajat ovat vanhempia naisia, vähän kun saavat viinaksia niin käyvät kuulema ehdottelemaan aikasta suoraan seksiä. jos ap tahdot nuorempia, tee se fiksummin ja laita vaikka ilmo nettiin. Itse en moiseen ryhtyisi, mielestäni lähelle omaa ikää olevat miehet parhaita :)

Vierailija
32/61 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMA=lenkkarimerkki

PUUMA!!!!

Vierailija
33/61 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet vaan kiihottaa ajatuksena. Mitä sitä kieltämään.

Netistä olen treffaillu koko kesän monta eri 17-18 nuorta. Ei tarvi ketään pakottaa he tietää mitä haluaa...Suuseksi on ykköstoive. Ihanaa antaa sitä eka kerran kundille. Se vaan kiihottaa. En voi sille mitään. Elään vain kerran.

Vierailija
34/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hienoa on ryppyisen parhaat päivänsä nähneen naisen jahdata poikia?

seksi tietenkin. nuoret miehet pitää teitä "helppoina nakkeina" sanovat tietysti teidän kypsyyden(ylikypsä) olevan ihanaa. ja te huuhkajat uskotte.

itse asiassa huuhkaja olisi osuvampi nimitys

tunnetteko itsenne nuoriksi jälleen ja haluttaviksi? kai se sitä on. minä en oman poikani ikäisiä kehtaisi naiskennella

on "vanha ryppyinen parhaat päivänsä nähnyt huuhkaja". Eli kuolemaa kiikkutuolissa odotellen.

Tuon ikäluokan "ryppyisiä huuhkajia" on mm. Viivi Avellan, Janina Frostell, Ellen Jokikunnas, Catherine Zeta-Jones, Jennifer Lopez, Kate Moss jne jne. Veikkaan, että vaikkapa mainitsemiani henkilöitä huonokuntoisempia ja ryppyisempiä huuhkajia löytyy paljon nuoremmista ikäpolvista.

M42

Vierailija
35/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies valittaisi täällä vanhasta akastaan ja sanoisi alkavansa pokata parikymppisiä pimuja...

Vierailija
36/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän ikäiset pojut on sekä ääliöitä sängyssä että hämmentyneitä sen ulkopuolella.

Vierailija
37/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pippelikään vielä kovetu tuollaisella

Vierailija
38/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän ikäiset pojut on sekä ääliöitä sängyssä että hämmentyneitä sen ulkopuolella.

Tuossa varmaan pari syytä sille, miksi meillä nelikymppisillä miehillä on aika kova kysyntä myös nuorten naisten parissa.

Vierailija
39/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että puumanaisia on pieni vähemmistö. Toki miehille pitäisi keksiä joku yhtä trendikäs nimi jotka 40-50v iässä vokottelee parikymppisiä vosuja.

Nythän lähinnä naiset tyrmää täysin miesten vastaavan touhun mutta sanon kyllä että jälleen pata kattilaa soimaa!

Vierailija
40/61 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa hyvällä mielellä hyvännäköistä

katkerat heti kirjottelemassa että hyihyi kun itsellä paikat repsottaa