Olen puumanainen!
Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)
Kommentit (61)
Parikymppinen komea nuori mies lohjalta! Jessse90@gmail.com laittakaa puumat viestiä jos haluatte hauskanpitoa ja pitkään :>
moii ! kiinnostaisiko sinua viettää ihana ilta 17v pojan kanssa ?Olen jo pitkään haaveillut tämmöisestä puumanaisesta(; ja olis kiva jo kokeilla sitä hyvän olon tunnetta(;
Kun ikäisesi nainen saa nuorta jäntevää aisaa useita kertoja yössä ;)
tois mun ikäisen tyttökaverin meille. Yäk.
Anna mennä vaan.Kyllä nuoria miehiä vanhemmat naiset kiinnostaa......:)
Meinäätko, ap, että nuorempaan vaihtaminen auttaisi siihen typeryysasiaan? Nuorilla miehillä on puolensa, mutta älyllisemmiksi en heitä (noin ryhmänä, yksilöitä toki löytyy) lähtisi kuvailemaan ;)
olen seurustellut itseäni 10-20 vuotta vanhempien kanssa ja ovat kyllä niin lapsellisia ettei tosikaan. (olen siis 40+)
Yksilöitä tosiaan löytyy niissä parikymppisissä, fiksuutta noin sata prossaa enemmän kuin monessa vanhemmassa miehessä. Myös itsetunto tuntuu olevan paremmin kohdallaan. Taidan minäkin katsella nuorempaa niin ei tarvi pönkittää toisen egoa. Kuka niitä naama rutussa kulkevia vanhoja kyynisiä ukkoja jaksaa katella, nuorilla sentään on vielä elämäniloa ja motivaatiota tehdä elämällään muutakin kuin vahdata televisiota.
Oman ikäiset naiset täysin keskenkasvuisia ainakin meilläpäin. Olen aina tullut paremmin juttuun itseäni vanhempien naisten kanssa. Kaikki on paljon luonnollisempaa ja helpompaa, mielekkäämpää ja yksinkertaisempaa. Ja Teissä on sitä jotakin sille ei vaan voi mitään ;) Terveisin mies 25v ;)
21 vuotias täälä :) ja juuri etsimässä vanhempaa ja kokeneempaa naista
vieläkö haet vaihtelua? täällä olisi 22v M, joka tekisi kaikkensa hyväksesi.
ota ihmeessä yhteyttä, jos kiinnostuit: j_hakala@yahoo.com
Iisalmelainen 17v kaveri voisi kaivata hieman kokemusta vanhemmalta (20-40v) naiselta:) S-postia osoitteeseen juujaajoo@hotmail.com jos kiinnostaa.
Moi, onko jotain hyvää chattia missä voisi tavata puumanaisia? Kokemuksia?
Etelä-savossa 19vuotias poika etsii seuraa reilu 30v naisesta ;)
Omituinen perversio ja mielenhäiriö toikin.
Itse olen pitkään haaveillut vanhemmasta, kypsästä naisesta. Kokeneesta ja kiimaisesta (:. Heitä ei vaan mistään tunnu löytyvän..
27 v komistus... Vaimo poissa pari viikkoa tulisitko?
Täällä ois 22v Mies oulusta, vanhemmat naiset kiinnostaa, ja löytyy kokemusta ;) ja tietenkin kaiken ikäset naiset kiinnostaa :P kirjotelkaa sallaset@gmail.com Kerron sitten enemmälti itsestäni ;P
Olisi hauskaa jos "hopeakettu" Kirjoittaisi että haluaa pokata alle parikymppisiä tyttöjä. Tulisikohan ymmärrystä niin kuin puumanaiselle?
Uh.. kuinka joku voi oikeasti miettii. . No mun ei vissii tarvii kun ukko on kymmenisen vuotta nuorempi. Mutta sen nuoruuden takii en sitä pokanu vaan hän oli niin muuten mieleinen. Onhan nuoret miehet niikuin nuoret naisetkin varmaa seksyjä ja ihania ja vaikka mitä. Mutta ei niitä nyt sänkyy viittis vietellä .. joku 15v on ehdoton raja mulla ja en usko että alkasin 34v kans vehtaa.. en kyllä 66 vuotiaankaan..
Laittakaas puumat viestä tänneppäi jos nuori urheilia kiinnostaa ;) 21v 170/85 :b h.s@suomi24.fi