Olen puumanainen!
Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)
Kommentit (61)
Olen 45 ja jos katselisin parikymppisiä poikia, tuntuisi kuin olisin lapsiinsekaantuja. Omat pojat on jo sen ikäisiä.
sä oot kuule vielä liian nuori puumanaiseksi. Eikös se ikäraja oo 45 vuotta ; )
hienoja kun joku jossain Amerikassa keksii uuden sanan ja termin niin heti se on jossain Seinäjoella käytössä. Ainakin teillä on nyt sitten oma termi miksi teitä kutsua. Onneksi olkoon. Mitä seuraavaksi? Pyhäinpäivästä Halloween?
on vanha akka, kenen pöksyt kostuu kun katselee nuoria poikia.
On seksisuhteita vanhempiin naisiin. Hän on komea ja kyseessä on kuulemma vain hauskanpito ei vielä vakavempaa. Ikähaitarissa n.30-50v. Itse olen jo 48 vuotta.
Minullakin on ollut seksisuhteita parikymppisiin aikoinaan ja koin ne erittäin virkistäviksi. Nuori jässikkä on mitä parhainta seuraa. Niin eloisia ja jaksavia ;)
oonko mä sit joku kissanpentu, kun taas innostun vanhemmista naisista ;D
T: Parikytpoju
täs olis sulle tarjolla 31v kundi joka himoitsee kokeneempia naisia
Hyvää se vaan tekee niille kyltymättömille kolleille päästä harjoittelemaan ja purkamaan paineitaan kokeneempaan naiseen!
t. mies
ja kuvittelet antavasi paremman kyydin vain ikäsi vuoksi, joka on täyttä huuhaata. Kokoa ja kokemusta ei korvata iällä...poika.
Tämä nykyaika alkaa olla kyllä jo todella rasittavaa!
Ainahan näitä on ollut, luuletko olevasi olevasi jotenkin trendikäs. Ei toiminnassasi ole mitään paheksuttavaa, mutta ei nyt mitään erityistäkään.
Tänne vaan niin saat nuorta kollia ;)
Ne pari, kolmikymppiset miehet hakee vanhemmasta naisesta kokemusta. Nuoremmat ja samanikäiset makaavat seksin aikana kuin lahnat ja venhempi on estoton ja osaa monia temppuja.
Ne jotka hakevat muutakin kuin seksiä kokevat ikäisensä tyhmiksi ja mitäänsanomattomiksi, kehittymättömiksi ja kokevat vanhemman naisen olevan samalla tasolla henkisesti kuin itse, koska nuo miehet ovat monesti ikäistään kypsempiä. Sama kuin nuoret tytöt viehättyvät enemmän vanhemmista miehistä kun oman ikäiset teinit eivät vielä välttämättä ymmärrä tyttöjen päälle mitään.
On se kumma :
Kaksi vanhempaa henkilöä tapasi toisensa :
-Hei olen puumanainen !
- Tervepä terve minä olen pervo setä.
...niinpä
Tapailen 10 vuotta nuorempaa miestä ja oon varmaan sen villein seksikokemus ikinä;) Huomaa ettei ole jotain juttuja koskaan kokenut ja on niiin kiva tehdä asioita joista toinen on vaan haaveillut eikä ehkä edes uskaltanut ehdottaa niille ikäisilleen:D Ei kyllä muuten tuota ikäeroa huomaa, en edes muista sitä yleensä ollenkaan.
Ne pari, kolmikymppiset miehet hakee vanhemmasta naisesta kokemusta. Nuoremmat ja samanikäiset makaavat seksin aikana kuin lahnat ja venhempi on estoton ja osaa monia temppuja.
Ne jotka hakevat muutakin kuin seksiä kokevat ikäisensä tyhmiksi ja mitäänsanomattomiksi, kehittymättömiksi ja kokevat vanhemman naisen olevan samalla tasolla henkisesti kuin itse, koska nuo miehet ovat monesti ikäistään kypsempiä. Sama kuin nuoret tytöt viehättyvät enemmän vanhemmista miehistä kun oman ikäiset teinit eivät vielä välttämättä ymmärrä tyttöjen päälle mitään.
Mä en tajua, miksi sä olet fiksumpana mennyt vielä vanhemman miehen kanssa kimppaan.
Oletko vain kirjafiksu?Tai sitten haluat viettää pitkän, yksinäisen vanhuuden.
olen itse 18 ja kyllästynyt oman ikäiseen seuraan. vanhemmat naiset ovan kaikin puolin kokeneempia ja viisampia. Myös sängyssä on estottomampaa ! :)
hei olen sinkku pasi 42/180/88 ja mukava.avoin.hellä.rehelinen.luotettava.romattinen.pusaan otan kainaloon.syliin hieron en juo en polta lapsirakas.eläinrakas.tanssimassa käyn koti ihminen.luonolassa viidyn iisalmesta p/0458889795 maili koljonenpasi@gmaii.com
[quote author="Vierailija" time="30.10.2009 klo 06:06"]
Olen 41v ja mieheni on kolme vuotta nuorempi. Olen ihan kyllästynyt häneen, hän on mielestäni kamalan vanhan näköinenkin, muusta typeryydestä nyt puhumattakaan. Katselen parikymppisiä ja vähän nuorempiakin poikia ja mietin uskaltaisiko heitä pokata ;)
[/quote]
ite oon 18v jätkä kiinnostaa puumanaiset
Meillä kyllä niin päin että mies on 11 vuotta vanhempi ja minä (nainen) koulutetumpi ja tämä yhdistelmähän viime aikaisten uutisten mukaan on hyvä edellytys parisuhteen pitkälle kestolle.