Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoinen rahassa kummilapsen joululahjan kuuluisi mielestänne vähintään olla?

Vierailija
27.10.2009 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelija jolla on kolme kummityttöä. Yksi on siskontyttöni, joten hänen lahjaansa laitan n.10-25€, jos löydän ihanan lahjan jossa on ajatusta en siinä vaiheessa liikaa ajattele hintaa.

Kahden muun kummityttöni lahjat ovat olleet alle 10€ kpl, pyrin n.5-7€.(Alesta ostan pitkin vuotta) He saavat omilta läheisiltään (mummot, äidit yms.) niin paljon lahjoja (ja tavaraa vaikkei juhlia olisikaan) että en koe tarpeelliseksi laittaa paljon rahaa heidän lahjoihinsa. Yhdessäolo ihan pitkin vuotta on se tärkein velvollisuuteni kummina.:)

Vierailija
2/31 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahassa en mittaisi, mutta lapset ovat niin lapsellisia, että toivoisin, että kummit hommaisi jotain _materiaa_ kuitenkin. Meillä on ainakin pojilla kummeja, jotka eivät muista mitenkään, mutta eipä tuostakaan pojat ole olleet moksiskaan.

Itse en kummilapselle ostaisi varmaan alle 20-30 euron joululahjaa ovh: hinnaltaan. Vähemmänkin voisin rahaa käyttää kyllä, jos sattuisin jotain kivaa alennuksesta löytämään. Ylipäätään en katsele välttämättä kauheasti ostosten hintoja vaan mietin enemmän, että mitä ja kelle ostan. Voi sitten olla välillä tosi vähälläkin ja joskus enemmälläkin. Siten vähän "tasapainottuu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin miettisin kummilasta persoonana mikä olisi kiva, eihän sen tarvitse olla paketti, vaan esim. jokin elämys.

Esikoiseni saa kummeiltaan lahjaksi Joutsenlampi-baletti reissun, menevät yhdessä.

3.tyttäreni saa ruottalaiseen vaateketjuun parinkympin lahjakortin, tykkää shoppailla.