Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti lomalla, lapsi päiväkodissa

Vierailija
27.10.2009 |

Mahdanko olla outo kun en vaan ymmärrä seinän takana asuvaa äitiä joka on toista viikkoa lomalla samalla kun reilu yks vee on päiväkodissa.

Ensin valitti kun joutuu laittamaan niin aikasin päiväkotiin ja nyt ei vaivaudu lomalla ottamaan hoidosta.Kivahan se tietty on käydä shoppailemassa ja lenkillä kun ei oo pikkuinen sotkemassa lomakuvioita.Isommat kun ovat jo koulussa.

Silti en vaan voi ymmärtää tollasta itsekkyyttä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen äitiyslomaa sairaslomalla kuukauden ja sen jälkeen äitiyslomalla kaksi viikkoa ennen kuin vauva syntyi. ja lapset oli tuon ajan hoidossa. Mä en ois mitenkään pystynyt hoitamaan niitä, kun olin totaalisessa vuodelevossa.

Nyt oon taas töissä ja aina kun mulla on vapaapäivä niin lapsetkin on kotona. Mutta varmaan joku kauhisteli munkin kotona oloa ja lasten hoidossa pitoa silloin.

Vierailija
22/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on naiselle susi. Ottakaa mallia jos kateus vaivaa ja antakaa toisten nauttia elämästä vaikkette itse sitä osaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheaa kun äiti-ihminenkin joskus on itsekäs! Sehän on tunnetusti vain isien ja perheettömien ihmisten oikeus...

Vierailija
24/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa vaikkapa itselle talvivaatteita katsomaan?

Vierailija
25/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin lomaa on katsoa talvivaatteita hikinen tenava kainalossa. Itse shoppailen mieluiten hyvän naisystävän seurassa käyttäen siihen aikaa koko aamupäivän. On ihana istua kahvilassa vaihtaen kuulumisia ja piipahdella kaupoissa ja päälle päätteeksi käymme ystävättären kanssa yhdessä toisinaan jalkahoidossa, mannikyyrissä tai kasvohoidossa (tosin siinä on hankalampi rupatella). En voi kuvitellakaan miten shoppailu lapsen kanssa olisi samalla tavalla rentouttavaa.

Vierailija
26/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on lomaa; lähteä lenkille juuri kun se itselle ja omaan rytmiin sopii, pukeutua rauhassa ilman lapsen pukemista tms. Laittaa mielimusiikki nappeihin ja pururadalle. Lenkin pituuden voi säätää vaikka sykemittarista tavoitteitaan seuraten ilman aikatauluja. Lenkiltä on ihana mennä suoraan saunaan, laittaa fiiliksen mukaista musiikkia soimaan, tehdä raikas hedelmäpirtelö, istua alas saunan päälle hyvä lehti kädessä ja hengähtää tovi ennen venyttelyjä. Olo on kuin uusi ja energiaa riittää sen jälkeen taas perheellekin vaikka kuinka.

vai olisiko tämä lenkki lomaa: täsmäät koko päiväsi lapsen rytmiin ja päiväunien aikaan (jos lapsellasi menee se päivä juuri perusrytmin mukaan) rattaiden kanssa kävelet (tai juoksurattailla voi juostakin, mutta pururata hankala) autoratojen tuntumassa jalkakäytäviä pitkin. lenkille lähtö on sitä samaa tohinaa kuin aina lapsen kanssa ulos lähtiessä. Ensin stressaat että nukahtaako ja kun nukahtaa, niin mietit että voisiko lähteä pitkälle reitille, vai mahtaako sittenkin herätä kesken. Lenkin pituutta et voi säätää omien tavoitteiden mukaan ja kun tulet lenkiltä saat jatkaa lapsenhoitorutiineita hikisenä lopun päivää. Jos teet ruuan siihen täsmäten kun mies tulee töistä, saat joko istua itse muun perheen jälkeen jäähtyneen ruuan ääreen kun käyt suihkussa heidän ruokaillessaan. Tai sitten saat ottaa miehesi vastaan ja ruokailla hieltä lemuavana.

Vierailija
27/27 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lomaa, niin lapsi on joko hoidossa tai isällään. Kunhan on vanhempi, niin otan hänet mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi