Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko tehdä mitään?eroasiaa!

Vierailija
08.01.2010 |

Meille tuli avomiehen kanssa ero vajaa viikko sitten, mies muuttaa pois maanantaina ja sanoi vievänsä mukanaan myös kaksi koiraani. Mies on merkitty koirien omistajaksi rekisteripapereihin koska hän osti koirat minulle lahjaksi peräkkäisinä vuosina ja haki siis yksin koirat kennelistä ja näin merkittiin myös omistajaksi. Koirat ovat kuitenkin olleet 100% minun, olen lenkittänyt ja ruokkinut ne, käyttänyt eläinlääkärissä ja maksanut kulut..koirat ovat minulle todella rakkaita ja mies vie ne ihan ilkeyttään:( sanoikin että myy ne pois että saa rahaa, eikä hän pelleile, olen kyllä ehdottanut että maksaisin koirista hänelle, ei kuulemma sovi vaan koirat olivat rakkauden osoitus häneltä ja kun rakkaus loppui niin koiratkin lähtevät, näin mies sanoi. Voinko tehdä yhtään mitään?:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on julma ihminen!

Näin kylmästi ajatellen, pahoin pelkään, että ne ovat hänen omaisuuttaan. En valitettavasti osaa auttaa. Voitko vedota johonkin hänen ystäväänsä tai sukulaiseensa, että mies toimisi järkevämmin? Onko sulla mahdollista selvittää asiaa juristilta?

Vierailija
2/2 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että jos mies ei muuta mieltään niin vien koirat sunnuntaina ennen töihinlähtöä evakkoon jonnekin, en varmasti anna miehen mukaan, en ikinä. Tehköön sitten mitä parhaaksi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla