Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotimyynti pölynimuri/monitoimilaite, onko kokemusta?

Vierailija
26.10.2009 |

Meille soitti joku firma (en nyt muista nimeä), ehdottivat että tulisivat meille pesemään matot(?) ja esittelemään tuota monitoimilaitetta.

Onko jollakin kokemusta? En vielä sanonut mitään, pyysin soittamaan uudelleen kun olen keskustellut miehen kanssa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi eileen myyjä esittelemässä,oli tehokas ja monipuolinen laite.Kannattaa tutustua.

Vierailija
22/37 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille soitti joku firma (en nyt muista nimeä), ehdottivat että tulisivat meille pesemään matot(?) ja esittelemään tuota monitoimilaitetta. Onko jollakin kokemusta? En vielä sanonut mitään, pyysin soittamaan uudelleen kun olen keskustellut miehen kanssa.

Heitäältä maahantuojalta, Hyla Finnland oy:stä. HYLA-laitteen voi tilata suoraan maahantuojalta info@hylafinland.fi tai soittamalla. Yhtiön noutopisteestä voi myös laitteen käydä ostamassa. Pyydämme varmistamaan tulon, varastolla on toistaiseksi. vain sopimuksesta henkilökuntaa Kesällä tavoitteena pitää avoinna arkipäivisin tiettyyn aikaan. Ilmoitamme siitä sivuillamme. www.hylafinland.fi piakkoin.

Uudelle laitteelle GST-mallille myönnämme 15 takuuta. Laitteen pakettiin kuuluu runsas suulake

valikoima sekä sähkömoottoriharjasuulake tykötarpeineen. Hinta kaikelle on nyt 1540,- euroa ilman alv, alv osuus on noin 365,- euroa.

Yhtiöllä on sopimus OP Pohjolan JEEVES mastercard sopimusten välitykseen. Tänä vuonna maksut ovat korottomia. Yrittäjät voivat leasing sopimuksella hankkia laitteen. (GRENKE leasing). Pieni ilmanraikastin maksaa 129,- euroa ja pystyy puhdistamaan ilmaa jopa 75 m2 huoneesta.

Olemme facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille soitti joku firma (en nyt muista nimeä), ehdottivat että tulisivat meille pesemään matot(?) ja esittelemään tuota monitoimilaitetta. Onko jollakin kokemusta? En vielä sanonut mitään, pyysin soittamaan uudelleen kun olen keskustellut miehen kanssa.

Heitäältä maahantuojalta, Hyla Finnland oy:stä. HYLA-laitteen voi tilata suoraan maahantuojalta info@hylafinland.fi tai soittamalla. Yhtiön noutopisteestä voi myös laitteen käydä ostamassa. Pyydämme varmistamaan tulon, varastolla on toistaiseksi. vain sopimuksesta henkilökuntaa Kesällä tavoitteena pitää avoinna arkipäivisin tiettyyn aikaan. Ilmoitamme siitä sivuillamme. www.hylafinland.fi piakkoin. Uudelle laitteelle GST-mallille myönnämme 15 takuuta. Laitteen pakettiin kuuluu runsas suulake valikoima sekä sähkömoottoriharjasuulake tykötarpeineen. Hinta kaikelle on nyt 1540,- euroa ilman alv, alv osuus on noin 365,- euroa. Yhtiöllä on sopimus OP Pohjolan JEEVES mastercard sopimusten välitykseen. Tänä vuonna maksut ovat korottomia. Yrittäjät voivat leasing sopimuksella hankkia laitteen. (GRENKE leasing). Pieni ilmanraikastin maksaa 129,- euroa ja pystyy puhdistamaan ilmaa jopa 75 m2 huoneesta. Olemme facebookissa.

terveisin Robert J.

Vierailija
24/37 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten minulle soitti vanha tuttavani ja pyysi ottamaan vastaan hänen poikansa esittelemään Kirby –pölynimuria: ”Poika sai kesäksi työpaikan pölynimurin esittelijänä, ole hyvä, älä kieltäydy”. Yritin selittää, että minulla on jo hyvä pölynimuri enkä ole aikeissa ostaa mitään. Ystävättäreni jatkoi painostamista: ”Ei hänen alkuaikoina ole välttämätöntä myydä, hän ainoastaan suorittaa pölynimurin esittelyjä. Hänelle maksetaan 2 400 euroa kuukaudessa riippumatta siitä, myykö hän tai ei. Kuukaudessa hänen tulee suorittaa 15 esittelyä. Pyydän, älä kiellä pojalta esittelyä, koska hänelle on tärkeätä löytää henkilöitä, joille esitellä pölynimuria”. Koska olimme aikoinaan niin läheisiä ystäviä, että minä jopa toimin lapsenvahtina tälle pojalle nimittääksemme *Mikoksi*, pidin tarpeelliseksi auttaa tätä poikaa (pyydän huomioimaan, että olin Mikon lapsenvahtina ilmaiseksi).

No niin sovittuun aikaan sunnuntaina ovikelloa soitti huomattavasti kasvanut Mikko laatikoiden ja matkalaukun kanssa. En kerro tarkemmin esittelystä, siitä kaikki on kerrottu jo ennen minua. Pojan pölynimurin esittelytulos oli vaikuttava ja hän halusi jättää minulle tämän pölynimurin – sanoi, että sitä oli käytetty vain kolme kertaan. Mikko soitti pomolleen, joka teki ”vain tämän päivän voimassa olevan” tarjouksen – 2 650 euroa. Heti olisi Mikolle pitänyt antaa 150 euroa ja myöhemmin maksaa kaksi vuotta 107 euroa kuukaudessa.

Temppu matonpuhdistuksen kanssa oli sama, joka on täällä kuvattu aiemmin: poika joi teetä ja soitti pomolle, myöhemmin muka ”unohti” puhdistaa maton ja alkoi purkaa pölynimuria ja sen osia laatikkoihin. Minun piti muistuttaa häntä, että matto jäi puhdistusaineen peittoon. Mikko kokosi pölynimurin ja luovutti sen meille – imuroikaa!

Koko esittelyn ajan Mikko pyysi ja pyysi minun ystävieni puhelinnumeroita, joille hän voisi soittaa sopiakseen pölynimurin esittelystä. Ensin kieltäydyin, Mikko oli antavinaan periksi, mutta myöhemmin taas tyrkytti paperia puhelinnumeroiden kirjoittamista varten. Annoin periksi pyynnöille ja kirjoitin kolme puhelinnumeroa luullen, että antaa periksi. Näin ei käynyt vaan poika pyysi ja pyysi, selittäen miten tärkeää se on hänelle. Otin esille muistikirjani ja kirjoitin vielä kahdeksan numeroa. Nyt minun on erittäin noloa ystävieni edessä, koska nämä tuskan myyjät alkavat heille soitella.

Kieltäydyin ottamaan vastaan esitettyä ”uutta” pölynimuria. Lupasin miettiä asiaa ja tehdä päätökseni tutustuttuani käyttäjien kokemukseen internetistä.

Ystävättäreni, Mikon äiti, soitti minulle pari tuntia esittelyn jälkeen ja yritti ympäripuhua minua ostamaan pölynimurin, koska tällä ihmeimurilla on 200 patenttia.

Luettuani käyttäjien kokemuksia internetissä ja huomaten, että huuto.net:ssä myydään saman tyyppistä pölynimuria 390 - 1 000 euron lähtöhintaan, päätin, etten tarvitse tämänlaista pölynimuria.

Ystävättäreni pyysi tapaamista. Ensiksi hän yritti agitoida minua ostamaan pölynimuria, mutta kohdatessaan voimakasta vastarintaa antoi periksi. Sanoin hänelle, että tuolla rahalla voisi Kirby tehdä edes imurin, joka kelaa johdon automaattisesti sisälle. Siihen ystävättäreni kertoi, että Mikko suoritti esittelyn 6-vuotta vanhalla mallilla – uusissa imureissa tämä ominaisuus löytyy.

- Miten niin 6-vuotta vanha imuri? Mikko yritti myydä sen uutena 2650 euron hintaan!!!!!

- Siten niitä siellä koulutetaan …

Myöhemmin ystävättäreni kertoi, että myyjä saa jokaisen imurin myynnistä 500 euroa. Jos myyjä saa myytyä kolme imuria viikossa, niin hänelle luovutetaan yksi imuri ilmaiseksi. Jos saa myytyä 15 imuria kuukaudessa, niin yritys maksaa myyjälle viikon matkan lämpimään maahan täyshoidolla.

No niin, hyvät käyttäjät, laskekaa mistä ihmeimurin hinta muodostuu :)

Viimeinen myyjän äidin lause oli, ettei hän ymmärrä mistä löytyy sellaisia idiootteja, jotka ostavat näitä koneita tuollaisella hinnalla.

Minä ostin internetistä 100 eurolla kaksi lisäharjaa vanhaan imuriin maton ja huonekalujen puhdistusta varten. Voidaan sanoa, että säästin 2 550 euroa, mutta valitettavasti menetin uskon ystävyyteen.

Vierailija
25/37 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ettei ole käyntikortteja tms. tietoja itsestä/firmasta ja ettei laitteesta ole mitään teknisiä tietoja esillä???

Vierailija
26/37 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se 3000e makaa varastossa käyttämättömänä, kun sillä ei tosiaan tee mitään. Mitään ostosta en ole koskaan niin katunut kuin kirbyy. Surkea laite, mutta ääni on valtava. Jos joku on kiinnostunut voin myydä sen kaikilla mausteilla.

Vierailija
27/37 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla hinnalla kyllä pesettelee mattoja pesulassakin aika monyta vuotta.

Vierailija
28/37 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan kyllä tyytyväisiä. Kyse on siis vesi-imurista, pölyt ja roskat jää veteen. Tamppurin kanssa hinta oli ?? alle kaks tonnia. Tamppurilla saa hyvin puhtaaksi patjat, petivaatteet, sohvat, matot. Hengitysilma on paljon raikkaampi kuin ennen.

Vierailija
29/37 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ostaa se teidän vorwerkin.

roger dyhr

0400880440

Vierailija
30/37 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti saat mukaas :)

Vierailija
31/37 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan tyytyväisiä. Vedestä näkee miten hyvin se toimii... Meille ei ainakaan enää tule mitään pölypussi-imureita, kun tuolla saa oikeasti puhtaaksi kaiken, myös huoneilman. Melko kallis investointi mutta sille sai myös pitkän takuun.

Vierailija
32/37 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselikö joku näistä kokemuksia?

Vierailija
33/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki. Tuon tähän oman kommenttini koskien vaihtoehetoista laitetta, jolla voi lopettaa pölynkierron. 

Vuosia sitten, kun tutustuin HYLA-järjestelmään, vakuutuin lähes tulkoon siinä tilassa systeemistä. Olen aina inhonnut pölynimureita ja pölynimuroinita. Pelkästään se haju siitä on etonut. Ja sitten kun sen pussin kanssa pitää vielä ahkeroida - voihan pölypunkki....

Olen itse ainakin vakuuttunut ideasta. Imu luodaan suurella alipaineella. Imuilma johdetaan astiaan, jossa on vettä ja pölyn rikastama ilma ohjataan veden alle. Separaattori taasen ohjaa pölyttömän ilman takaisin ilmaan.

Märkäpöly väkisinkin jää veteen kiinni. Näin katkaistaan pölyn kierto. Tämän lisäksi, kun laitetta käytetään sisäilman pesun lisäksi normaaliin imurointiin, näkee vielä työnsä tuloksen veden likaantumisen asteesta.

Aivan loistava tuote. Päihttää myös keskusimurin, koska keskusimurin ongelmat ovat suodattimet, jälleen kerran.

Systeemistä edelleen vakuuttuneena voin vain suositella HYLA laitetta. Olen useampana vuonna tehnyt asiakastyötä. En tarvitse omassa esityksessä malli-imuroida mitään. Jokainen, joka hieman miettii tekniikan tarjomaa etua, ymmärtää heti, että kyseinen laite on nerokas kaikessa yksinkertaisuudessaan. Tämän lisäksi laitteen käyttöikä on aivan huikea. Ja vuosien käytönkin jälkeen käyttäjällä ei ole pölyltä haisevaa konetta, vaan joka kerta puhdas laite. 

Käykää tutustumassa, ostakaa vaikka suoraan asiakasplavelusta. Ettekä kadu päivääkään. Tiedättehän hyvää ja halpaa ei kovin usein saa. Hyla on hyvä ellei parempi.

Vierailija
34/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pölyimureita kauppaavat lestadiolaiset ainakin oulun- ja lapinläänin alueella. Samanlaista huijausta kuin remontointipuolellakin harrastavat. Ei kannata ottaa niitä kotiin.

Vierailija
35/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin yhden ukon pihalle, kun rouva oli tilannut sen romuaan esittelemään.

Vierailija
36/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa heilläkään...

Vierailija
37/37 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämän merkkisen imurin LUX INTELLIGENCE. Pitäs olla allergia testattu. Maksoi jotain 1300 euroa. Kiinostas tietää onko muilla .

Täällä on LUX 1 ROYAL. Ollut jo jotain 10 vuotta. Maksoi suunnilleen saman. Tosi hyvä imuri, vanhat imurit ovat olleet tähän verrattuna huonoja. En olisi uskonut, mutta joo.