Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä yksi vanhemmista joka ei ilmoittanut tänään päiväkotiin,

Vierailija
02.01.2009 |

ettei lapsi tule hoitoon?

Koko päiväkodissa oli 18 lasta.

Meidän ryhmästä puuttui 7 lasta joista ei tullut ilmoitusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin ennen joulua kun kyselitte varahoidon tarvettta

Vierailija
2/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tosiaan ilmoitus näistä päivistä pyydettiin jo 15.12. mennessä ja näin toimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään. Olen m-laput rustannut jo marraskuussa. Kannattaiskohan tsekata kansio uudelleen???

Vierailija
4/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet jätti tulematta ja ilmoittamatta.

Ei siinä mitään mutta henkilökuntaa olisi voinut olla enemmän lomalla.

Ilmoittakaa hyvät vanhemmat etukäteen AINA jos lapsenne on pois.

Vierailija
5/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ryhmän kokoja vedetä liian tiukalle.

Jos liian moni ilmoittaa lomailevansa ryhmiä suljetaan ja yhdistellään. Ja mä oon siis ihan hoitajien pyynnöstä jättänyt ilmoittamatta. Ei vaikuta meidän maksuihin suuntaan tai toiseen.

Meillä piti olla lapsia yhteensä n.30 ja koko talossa olikin vain 14 lasta.

Vierailija
6/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä vapaita AINA niin tiedä etukäteen. Mä ilmoitan kyllä AINA sinä päivänä kun lapseni jää kotiin, mutta erittäin harvoin etukäteen.

Vierailija
7/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä päivä piti pitää varalta, kun lapsen isän lento muuttui moneen kertaan ja itsellä työpäivä. Muutenkin on sen verran stressikäyrää ollut viime aikoina, että mua ei vois vähempää kiinnostaa just nyt, mitä joku tarhantäti tästä nyt taas tykkää......maksan täydet maksut aina ja joulukuussakin lapseni oli taas joku 10 päivää hoidossa, ei siis ole muutenkaan ryhmäkokojanne rasittamassa. Joka kuukausi yritämme saada lapsella ainakin muutaman päivän mummon hoidossa, joten nekin teillä on sitten kevyempiä....Yrittäisitte itse elää teidän kehityskeskustelujen (joista ilmoitetaan viikkoa paria aiemmin) suunnittelupäivien ja muiden poikkeusaikataulujen kanssa. Ei ole yh:lla helppoa, varsinkin kun stressaava ja aikaa vievä työ.

Vierailija
8/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yllättäen jäädäänkin kotiin, tai nukutaan pommiin, voidaan tehdä etätöitä vaikka,

tai olla yllättäen sairaslomalla, en näe aiheelliseksi ilmoittaa enää klo 11 aikaan, eiköhän ne tiedä jo sitten muutenkin, kun aina tullaan klo 8 mennessä muuten ja erikseen ilmoitetaan jos tullaan myöhemmin..

Onpa sielä kerrankin enempi hoitajia, ja paikalla olevilla lapsilla kivempaa, kun hoitajat ehtii enempi touhuta lapsien kanssa.

Vierailija
9/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähikauppaasi ettet tänään tule kauppaan? Tai bussikuskille ettet tänään tarvitse kyytiä töihin?

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksi ihmeessä vanhempien pitää etukäteen ilmoitella milloin lapsi tulee hoitoon! Eihän missään muussakaan ammatissa henkilökunta määrää asiakkaiden käynti aikoja!

Vierailija
10/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähikauppaasi ettet tänään tule kauppaan? Tai bussikuskille ettet tänään tarvitse kyytiä töihin?

Mä en oo koskaan tajunnu, että miksi ihmeessä vanhempien pitää etukäteen ilmoitella milloin lapsi tulee hoitoon! Eihän missään muussakaan ammatissa henkilökunta määrää asiakkaiden käynti aikoja!

Meillä ainakin päiväkodin henkilökunta mitoitetaan lapsimäärän mukaan!

Vierailija
11/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin ne laput, mutta olin silloin kipeä ja en ole ihan varma, mitä niihin kuumeisena rustasin. Kuitenkin puhelimessa ennen joulua vielä totesin, että X tulee sitten hoitoon taas loppiaisen jälkeen, joten ainakin jonkun siellä pitäisi tietää, että olemme vielä lomalla.

Vierailija
12/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin päiväkodin henkilökunta mitoitetaan lapsimäärän mukaan!

Mutta ne asiakasmäärät vaan arvaillaan kun ei voida oikein kysellä asiakkailta, että milloin olette tulossa....

Vierailija
13/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ i]lähikauppaasi ettet tänään tule kauppaan? Tai bussikuskille ettet tänään tarvitse kyytiä töihin?

[/quote]

Vierailija
14/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jotain oikein/ajoissa. :D

Vierailija
15/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän valitatte että teitä on liian vähän. Olkaa onnellisia kun teillä kerrankin oli aikaa lapsille.

Vierailija
16/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ i]

Mutta luulisi sitä nyt EDES VÄHÄN löytyvän :O Miten voi olla noin totaalitampio?

Vierailija
17/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat pitämään sitte lomiaan silloin kun ryhmät on täynnä ja kun sijaisia ei ole niin kahdella hoitajalla vedetään koko päivä. Siksi juuri järkevintä olisi pitää lomat silloin kun lapsia ei ole, vaikkakin onhan siinä sitä aikaa enemmän lasten kans olla joo... Mutta se on sit pois arjesta hyvät vanhemmat. Siksi täytyy ilmoittaa...

Vierailija
18/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saipahan paikalla olleet lapset kerrankin tarpeeksi hoitajia. Yleensähän valitatte että teitä on liian vähän. Olkaa onnellisia kun teillä kerrankin oli aikaa lapsille.

Vierailija
19/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjäh kjäh

Vierailija
20/21 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvat pitämään sitte lomiaan silloin kun ryhmät on täynnä ja kun sijaisia ei ole niin kahdella hoitajalla vedetään koko päivä. Siksi juuri järkevintä olisi pitää lomat silloin kun lapsia ei ole, vaikkakin onhan siinä sitä aikaa enemmän lasten kans olla joo... Mutta se on sit pois arjesta hyvät vanhemmat. Siksi täytyy ilmoittaa...