Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana rv 6+3 eikä pahoinvointia. Pitääkö huolestua

Vierailija
26.10.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta olen maailmaan synnyttänyt enkä koskaan ole päivääkään raskauspahoinvointia tuntenut. Ei sitä välttämättä tule!

Vierailija
2/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana pientä kuvotuksen tunnetta pahempaa pahoinvointia. En esim. oksentanut kertaakaan.

En sinuna huolestuisi, vaan olisin onnellinen :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei tule pahoinvointia lainkaan. Sinulla on menossa vielä niin varhaiset viikot, että pahoinvointia voi ilmestyä esim. viikosta 8 alkaen. Näin tapahtui siskollani, joka oli ennen sitä täysin oireeton. Itselläni on ollut tosi lievät pahoinvoinnit, lähinnä pientä kuvotusta. Se alkoi omalla kohdallani muistaakseni siinä 7. viikon paikkeilla. Mutta tosiaan, älä ole huolissasi, sillä pahoinvointi on yksilöllistä ja jos sitä ei tule, se ei ole merkki mistään epätavallisesta.

Vierailija
4/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 2 kertaa hirveä pahoinvointi, ja kerran ei mitään. Ihan yhtä hyvin meni kaikki raskaudet.

Vierailija
5/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kärsinyt mistään raskausoireista, olo oli loistavampi kuin ikinä, koska migeenitkin katosivat. Vauva oli terve ja täysiaikainen 10 pisteen lapsi, joten ei se pahoinvointi taida hirveästi liittyä lapsen vointiin...

Vierailija
6/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi pahoinvointi vasta jollain viikolla 10, ja siis oli vaan kuvottavaa oloa. Parin viikon päästä jo luulinkin sen loppuneen siihen, mutta sittenhän se vasta alkoikin ja kesti ja kesti ja kesti. Kyllä pönttöä on tullut halailtua melkeinpä enemmän kuin omaa miestä sen raskauden aikana. Että ole onnellinen kun ei (vielä ehkä) ole! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän