Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisille on tarkoitettu olipa kerran elämä dvd?Minkä ikäisen olet jo antanut katsoa?

Vierailija
25.10.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne ainakin viimeistään koululaisille ole tarkoitettu.. =)

Vierailija
2/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujuttu vaikuttaa ainakin sellaiselta ettei lapsen silmille minusta sovi. Onko koko cd samanlaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatiin hesestä se olipa kerran amerikka, kun must se oli vähän väkivaltainen, metsästetään keihäillä yms. ja meilla pojat 6,5 ja 4,5 rupesivat heti matkimaan ja rakentamaan omia keihäitä ja sit yrittivät metsästää oravia...

Vierailija
4/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niille on satuja kertoa?

Vierailija
5/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä niistä kylläkään. Mutta käsittääkseni paljon paljon katsovat vieläkin.

Omani olen antanut katsoa jo jotain 5-vuotiaasta. Nyt meillä on bokseista jo 4. Tyttöni on 8-vuotias.

Vierailija
6/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenpähän helpommalla kun ei tartte itse selittää mistä ne vauvat tulevat.

Vierailija
7/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kys Dvd-paketissa (jep, meillä on kerätty 8v ja 6½v lapsille kaikki ne 6 pakettia) on ikärajasuositus 3v.

Toisekseen myös tuossa Olipa kerran Amerikka-paketissa on ikäraja 3v ja täytyy kyllä sanoa että on aika hölmöt lapset jos alkavat sen innoittamana oravia keihästämään:O

Kolmanneksi eiköhän se ole meidän vanhempien tehtävä kertoa ne elämän perusasiatkin lapsille, ei minkään dvd:n...

Vierailija
8/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jo 3v katseli sitä isoveljen kanssa. Minusta siinä ei ole mitään sensuroitavaa. Ei siinämitään yhdyntää näytetä tai edes sukupuolielimiä.

Vierailija
9/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia olen katsonut ja ihan ok ovat mutta yllätyin tuon dvd:n alkupätkästä, onkohan samanlainen koko dvd.

Vierailija
10/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia olen katsonut ja ihan ok ovat mutta yllätyin tuon dvd:n alkupätkästä, onkohan samanlainen koko dvd.

alussa sitten on???

Vierailija
11/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varmasti siitä tarkimmasta päästä äitejä esim sen suhteen mitä annan lasteni katsoa (esim juuri ikärajat on asia joista en jousta) enkä tod ole kys dvd:stä mitään arveluttavaa löytänyt.

Taitaa olla niin että sinulla itselläasi on tabuasioita joista et haluaisi lastesikaan kuulevan/tietävän koskaan mitään..

-9-

Vierailija
12/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain paneskelun näköistä siinä alussa oli

Vierailija
13/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nais- ja mieshahmo jotka nojautuvat toisiinsa ja nousevat ilmaan jossa sulautuvat yhteen.

Vierailija
14/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pienille lapsille sopivaa katsottavaa. Jos dvd muuten on ok niin miksi alkuun pitää laittaa tuollainen

ap

Vierailija
15/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta tuo on jo naurettavaa.

Säälittävääkin oikeastaan.

Kyllä tulee tuolla asenteella ja mentaliteetilla vielä paljon ongelmia ja shokkeja lasten kasvaessa.

Onko lapsesi ihmetelleet sitä "ihmispalloa"? jos eivät, niin miksi sinä teet asiasta tuollaisen nron?? Jos ovat, niin mitäpä vastasit?

Jospa nyt ihan miettisit asioita aikuismaisesti ja lungisti, pistä vaakakuppiin kys dvd:n positiivinen anti ja sitten tuo mainitsema "kamaluus".

Luulin jo nähneeni tälläkin palstalla kaiken, mutta kyllä tämä oli jonkinsortin pohjakosketus, tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Taidan tehdä molempia:DD :´( =D

-8-

Vierailija
16/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-13 ja 17-

Vierailija
17/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-9, 13 ja 17-

Vierailija
18/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta Olipa kerran ihminen-sarjasta, eniten siinä kiinnosti bakteerit ja virukset, eikä ole tullut kysymyksiä tai ihmettelyjä siitä miehen ja naisen halailusta ;D

Vierailija
19/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kai outo, mutta vähän ihmettelin sitä. Ei lasten kai ihan kaikkea tarvi vielä tietää, se on minun mielipide. Ehtii ne vielä. Jos se kerran on yli 3v :lle tarkoitettu niin täytyy sen sitten kai olla ihan okei.

ap

Vierailija
20/21 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKYTTYNYT OLIPA KERRAN ELÄMÄSTÄ?!?!?!

Kyllä sitä työn puolesta kaiken maailman ahdistuneita pipo kireällä nurkassa nysvääviä urpoja näkee, mutta tämä nyt on kaiken huippu! Voi herranjumala sentään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi