Onko noloa, jos 43-vuotias nainen pukeutuu vain HM:n, VeroModan, Lindexin ja Kappahlin vaatteisiin?
Kommentit (31)
Olen asunut Vaasassa useita vuosia ja sinä aikana ostin aina vaatteeni Tukholman putiikeista ja muotiliikkeistä ja ennenkaikkea outleteistä. Vaasasta pääsee lentämällä 45 minuutissa Tukholmaan eikä se maksa edes sen vertaa kun menopaluu junalla Helsinkiin.
Minusta on surullista/käsittämätöntä/naurettavaa, että jotkut ihan oikeasti kuvittelevat jonkun ihme "täti-elämän" alkavan joskus 40 v tienoilla. : D
Miettikääpä vaikka Sex and the city:n naisia, ikää 40-50 v ja globaaleina trendsettereinä ihan kaikenikäisille (tai ainakin ne stylistit siellä taustalla siis. Se Joku Fieldin eukko, joka niille ne vaatteet valitsee, on ainakin 60 v ; )).
mummini 79-v ostaa lähes kaikki vaatteensa H&M:ltä ja VeroModasta.
(Ja ei pukeudu mitenkään teinisti, vaan ihan normaalisti. On aika nuorekas ikäisekseen. Ostaa em. kaupoista vaatteet, koska niissä pieniä kokoja jotka istuvat hänelle hyvin, mummini on aika lyhyt ja siro)
Ostaa yleensä Stockalta takit, laukut ja housut ja sitten joka syksy ja kevät sellaset rennommat vetimet esim. Henkasta.
Asun ulkomailla, ja meidän Henkassa ja Maukassa asioi kyllä enimmäkseen noin 40 v naisia. Ostavat kyllä varmaan lapsilleen ja miehilleenkin siinä samassa.
Itse olen 35 v, eikä kyllä tätiytyminen ole käynyt mielessä... : D Eipä kaveripiirin 40 + porukkakaan tätimäisesti pukeudu. Uskon myös noiden tv-ohjelmien vaikutusvaltaan: vanhemmatkin naiset esitetään äärimmäisen trendikkäinä ja tyylikkäinä ja seksuaalisesti vetovoimaisina (meillä näkyy mm. Cougar Town, jossa timmit ja itsenäiset 40-50 v naiset metsästävät nuorta lihaa). Tosin ikivanha muna-kana -tilannehan tämä on eli peilaako mediamaailma todellisuutta vai toisinpäin?
nelikymppiset jotka ostaa noiden lisäksi myös Mangosta ja Zarasta?
vaatelaput näy.
Nolointa on ehkä, jos 43-vuotias nainen kysyy tuollaista!
Vaasasta. Ei meillä ole edes muita vaatekauppoja kuin nuo jo mainitsemasi. Mitä muuta vaatteita edes pystyis silloin pitämään. En minä ainakaan halua CM:n ja Prisman vaatteitakaan päälle laittaa...