Onko noloa, jos 43-vuotias nainen pukeutuu vain HM:n, VeroModan, Lindexin ja Kappahlin vaatteisiin?
Kommentit (31)
eikös ainakin Lindexin vaatteet olekin lähinnä sen ikäisille. Tuskin ne teltat ihan parikymppisiä miellyttävät.
Lindexin kanssa, eli kaapuja ja telttoja noin nelikymppisille. Kerrotko ap mitä ajat takaa? Et kai kuvitellut lindexin ja Kappahlin vaatteita parikybäsille tarkoitetuiksi?
Hmm, taidat pukeutua ite kuin nelikymppiset???
tee vaan yhtenäinen linja, oma "look".
Mainitsemistasi liikkeistä saa sekä "teinejä" vaatteita että ihan aikuiseen makuunkin istuvia vaatteita...
riippuu ihan mitä valitsee, ainakin h&m;ssähän on erikseen nuortenosasto, ja sitten myös vanhemmille sopivaa vaatetta. En näe tuossa mitään noloa :)
Lindexin ja Kappahlin vaatteet on oikeasti suunnattu keski-ikäisille naisille. Meillä Suomessa niitä vain ostavat nuoremmatkin.
H&M:ltä taas löytyy ihan perusvaatetta monen ikäsille, jos ei nyt ihan niitä pahimpia teinivaatteita päälleen vedä.
minkäikäiset käyttää sen vaatteita?
tai riippuu ihan vaatteista. Lindex ja Kappahl ovatkin mielestäni enemmän "täti-ihmisten" vaatekauppoja. Ja saahan niistä monen näköistä vaatetta. Jos on istuvat ja oikeaa kokoa, niin ei ole noloa.
jos ne näyttää kivalta päällä niin mitä ihmeen väliä sillä on mistä ne ostaa?Itse en löydä ikinä mitään kivaa vaatetta mistään vaikka olen "normaalikokoinen".Taitaa tämä ongelma olla kyllä meikäläisen korvien välissä...ja siksi päällä on aina vanhat, kuluneet rätit.
ja Lindexistä,Kapphalista ja H&M:stä ostan vaatteita. Takana on ne ajat kun tätimäisen tanttamaisesti yli 40v pukeutuivat.
Anttila, Ellos ja Seppälä -vaatteita sekä Prismasta tai Cittarista.
Noi ap:n mainitsemat on kyllä hieman teinix.
jos 43 vuotias ei pukeudu lainkaan.
Jos vaatteet mielestäsi pukevat sinua go girl !
pukeutuu noihin merkkeihin. Ei se ikää katso mistä vaatteensa ostaa.
Vai pitäiskö alkaa ostaa jostain eläkeläisille suunnatusta vaatekaupasta vaatteet?
Se on vain nykyaikaa, että ko. ketjut tarjoavat edulliset ja suht kivannäköiset vaatteet, monenikäisille. Ei nykyään tarvitse ostaa vaatteitaan Citymarketin vaateosastolta, vaikka on täyttänyt 40.
Ja taas ne kalliimmat merkit, ne on niille, joilla on varaa satsata kalliiseen iästä riippumatta.
Anttila, Ellos ja Seppälä -vaatteita sekä Prismasta tai Cittarista.
Noi ap:n mainitsemat on kyllä hieman teinix.
Tarkoitat varmaan suomennettuna telttamitoituksella tehtyjä tylsältä näyttäviä mummovaatteita.
Jos on silmää, huomaa jopa 43-vuotias (kuten ap), että voi näyttää paremmalta Lindexin kuin Hobby Hallin vaatteessa.
ja ostan vaatteeni juuri ap:n mainitsemista liikkeistä. Kahden vuoden päästä siis pitäisi suunnata Anttilan ja Citymarketin tai vaihtoehtoisesti kalliiden pikkuputiikkien vaaterekeille, kun ylitän 40 vuoden iän? ;)
HM:n lyhyisiin lumppuihin - ja näyttääkin sitten ihan lumpulta!
Minä ostan merrkivaatteita kirpparilta itselleni. Ovat halvempia kuin Lindexin alennustangon kamat, mutta parempilaatuisia ja kestävämpiä. Minulla on onneksi sellainen "keskikoko" 38 tai joskus 40 niin löydän paljon kauniita vaatteita halvalla.
Viimeksi katsoin kaupassa Luhdan sellaista "metallipintaista" jakkua, mutta kun maksoi lähes 60 euroa en ostanut. Nyt löysin sen kirpparilta 8 euroa ja ihan käyttämättömän näköisenä!
Tää vaatii tietty vaivaa, eikä saa olla niin kermaperse, ettie toisten vanhat kelpaa. Mutta mun vaatteita kehutaan aina (mietin vaan jos tietäisivät että olen maksanut jostain kivasta hameesta 2 euroa! :)
ap