Luotatko poliisiin?
Kommentit (38)
Mua hämmästytti että suosikkipoliisiani poliisit sarjasta syytetään kuolemantuottamuksesta. Hänellä ollut myös syytteitä pahoinpitelystä ja vainoamisesta. Niin leppoisa ja huumorintajuinen, kun hän sarjassa oli. Eli en luota poliisiin. Muitakin syitä löytyy.
Luottamus heikkenee päivä päivältä.
Kyllä, en ole kallu, nisti tai rikollinen
En luota enää mihinkään "yhteiskunnan" rakenteisiin.
Kyllä, mutta suomen oikeuslaitos on muuttunut rikollisten palvelukeskukseksi jossa konnat saa ilmaiset asianajajat ja uhrit joutuvat nuolemaan haavansa itse, pitäisi olla toisinpäin.
Kyllä luotan, kuten kaikkiin muihinkin viranomaisiin.
Juu. Kyllä luotan.
Siellä pitää vasn nyt koulutuksessa panostaa vastuullisuuteen js turvallisuuteen ja poliisin ydintehtävää korostaen. Ei poliisisarjojen tai jenkkien malliin.
Pitää olla:
Maltti ja turva. Vastuu ja vastuullisuus. Nuoria poliiseja pitää kantta oikeamielisyyteen.
Jokaisessa ammattikunnassa toki on nuo samat vaateita, ja niihinkin ääliöitä joukkoon mahtuu.
Poliisiin kyllä, oikeuslaitokseen en.
En koska tunnen poliiseja ja ne kaikki rikkoo jatkuvasti lskeja mutta ei joudu koskaan vastuuseen kun eihän korppi korpoia noki niin poliisit suojelee aina toisiaan rikoksissa
Vierailija kirjoitti:
En luota enää mihinkään "yhteiskunnan" rakenteisiin.
Kuinka kukaan voisikaan luottaa kaiken sen paskan jälkeen. mitä meidän "omat" päättäjämme meille tarjoilevat pakkosyötöllä.
Suomen ja suomalaisten tulevaisuus tuhottiin vuonna 2015.
Rantanen (persu) on vastuussa poliisitoiminnasta. En luota enää.
Luotan! Kiitos, että olette olemassa!
Poliisi koulutettiin liikennevalvontaan, vaikka oli heikoimman luokan kuski. Ei hyvältä näytä. Nyt sitten oli tappaa moponuoren. Ei näin!
EN TODELLAKAAN, en ole koskaan luottanutkaan, kyttä on aina kusettanut iloisesti mennen tullen. N 45
Jos on uskontolahkoinen niin ei . Muuten kyllä.
Yhtä paljon kun johonki Onlyfans tähteen, kyllä se työnsä varmaa hoitaa jotenki mutta ei se tarkoita että mä sitä koskaan nostaisin mihinkään jalustalle koska ihminen se on sekin ja altis virhearvioinneille
Riippuu aivan tilanteesta.