Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kerrostalon 1.kerroksessa asumisessa mitään vikaa

Vierailija
22.10.2009 |

siis ylemmissä kerroksissa asumiseen verrattuna? uutta kotia etsitään ja pari hyvää ehdokasta ovat just niitä 1.kerroksen kämppiä

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalon sattuessa alakerrasta pääsee pakoon ulos.

Vierailija
62/67 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis ylemmissä kerroksissa asumiseen verrattuna? uutta kotia etsitään ja pari hyvää ehdokasta ovat just niitä 1.kerroksen kämppiä

Asuin aikoinaan kerrostalon pohjakerroksessa, ja kaikki muut talon asukkaat kulkivat siitä oveni ohi. Talvella oli rasittavaa jatkuvasti yöllä herätä niihin lumea kengistään käytävällä kopisteleviin kulkijoihin. Eräskin aamulehden jakaja juoksi talon portaikossa ja porraskäytävässä. Loppuspurtti siinä minun asunnon kohdilla ennen ulko-ovea...juuh. Onneksi pääsin muuttamaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suosittele! ohikulkijat kurkkivat sisään, sitten joku alkoi käydä röökillä keittiön ikkunan alla ja viimeisenä pisarana idiootti, joka valaisi taskulampulla sisään ikkunoista!  oli turvaton olo jättää tuolloin 1v lapsi nukkumaan päiväunet parvekkeelle

Vierailija
64/67 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin kolme vuotta ihan ekassa kerroksessa, vastapäätä' tuulikaappia. tulevien ja menevien ihmisten äänet kuuluivat todella hyvin, samoin postinjakajan  juoksuaskeleet ! lisäksi lapset ja nuoret saattoivat pakkasella jäädä siihen tuulikaappiin juttelemaan/leikkimään.  keittiön ikkunan edessä oli pensaikko, eli sai edes jotain yksityisyyttä, mutta parvekkeen kaiteessa oleva kulkuaukko rohkaisi lapsia juoksemaan välillä parvekkeelleni  ja kerran minulta katosi tuulettumassa ollut huppari :( lisäksi parveke oli vastapäätä parkkipaikkaa ja muistan kerran, miten menin juomaan kahvin siihen partsille päälläni lyhyt yöpaita ja jotkut kundit virnuilivat minulle..

Vierailija
65/67 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kerros. Pääsee nopeasti ulos, eikä tarvitse hissiä. Kuuma ilma pakautuu ylimpään kerrokseen kesäisin. Asuin ennen ylimmässä ja olin vannoutunut ylimmän kerroksen fani. Nykyään asunut vain ekassa ja paras minun mielestäni. Uusissa taloyhtiöissä asunut ja huomannut, että asuntoni on koko yhtiön paras. Naapurein korkeintaan 2 ollut, joten hiljaista. esällä voinut tuulettaa kadulle ilman pelkoa, että varas hiipii. Naurettavia nämä jutut  joissa sanotaan varkaista. Kerrostalon eka kerros on turvallinen. Omakotitalossa asuva on usein piilossa pihan keskellä. Siellä varkailla aikaa häärätä.

Vierailija
66/67 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustassa alin kerros voi olla meluisa, liikenteenkin takia. Jos alue on levoton, murtoriski on isompi kuin yläkerroksissa.

Asun ylimmässä kerroksessa ja nimenomaan minulle ja naapurilleni murtauduttiin. Samaa oli yritetty viereisen napun ylimmässä kerroksessa. Ylimmässä kerroksessa muut asukkaat eivät kävele ovesi editse ja siten murtautuja sai avata ovea rauhassa. Ylin on myös rauhallisempi, kuten täällä monet ovat kirjoittaneet. Sen on rauhallisempi myös sille murtovarkaalle. 

Eivät ne tavoittele jotain sohvia tai muita huonekaluja, joita joutuisi näyttävästi kantamaan alas. Vaan taskuihin pistettyäviä koruja ja rahaa.

Vierailija
67/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole jokin metriraja, jonka etäisyydeltä ihmisten pitäisi kulkea ikkunoista.