Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin out äitipiireissä :(

Vierailija
20.10.2009 |

Käydään lasten kanssa paljon puistossa ja yhdessä äiti-lapsi kerhossa, paljon on kivoja äitejä niissä seurana, mutta...

Mä oon niiden jutuista ihan out, en pääse osallistumaan keskusteluihin.

Milloin haukutaan miestä, kun ei jeesaa kotona ja vaimot ihan poikki

Seuraavaksi haukutaan anopit, apet ja miehen sisarukset.

Sitten valitetaan oman ajan puutteesta.

Meillä nyt sattuu olemaan niin, että mies tekee kotona lähes sen mikä minä, tietysti ehdin tekemään enemmän, kun koko päivän olen kotona lasten kanssa. Pääsen oman harrasukseni pariin iltaisin, jos tarvis. Ollaan myös tosi paljon yhdessä, koko perhe, siis tehdään asioita yhdessä.

Anoppini on aivan ihana ihminen, minulle nykyään lähes yhtä läheinen, kun oma äitini. Appeani en koskaan ole tavannut, hän kuoli jo ennen, kuin aloimme seurustella mieheni kanssa. Yksi sisko hänellä on, joka asuu melko kaukana, mutta aina kun tapamme kaikki sujuu hyvin, en häntä kovin hyvin tunne, emme ole siis paljoa tekemisissä.

Joten minusta tuntuu, ettei minulla ole mitään puhuttavaa näiden muiden äitien kanssa.. Kurjaa, koska paljon kuitenkin näen heitä.

Joskus olen yrittänyt vaihta puheenaihetta, mutta aina palataan näihin haukkumisiin.. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään viihtyisi kerhoissa joissa vaan haukutaan kaikki. Tottakai oma mies tai anoppi joskus ärsyttää, mutta mun mielestä ne on perheen sisäisiä asioita ja niistä voi keskustella sen miehen itsensä kanssa eikä alkaa häntä haukkumaan puoli tutuille.

Minunkin mies osallistuu arkeen, laittaa ruokaa, siivoa yms. perusjuttuja. Ja vaikka en olekaan anopin kanssa mitenkään erityisen hyvissä väleissä ei tulisi mieleenikään haukkua häntä missään. Hän on kuitenkin lasteni mummo ja lapsille kovin läheinen ja rakas.

Vierailija
22/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla edes perheellinen ihminen, niin aika monet valittaa silti miehistään ihan kauheesti. Juuri kotitöistä ym. laaditaan miehille siivouslistoja ja sellaista ihan käsittämätöntä:)

Kyllä munkin miehessä välillä ärsyttää jotkut asiat ja kotitöitäkään ei paljon tee, mutta en mä tykkää siitä kaikille marmattaa...Mulla on ne läheiset ystävät kenen kanssa voi puhua näistäkin asioista. En mäkään tykkäis jos mun mies huutelis pitkin kyliä miten pönttö vaimo sillä on:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en suin surminkaan uskalla alkaa kehumaan elämälläni tai edes paljastamaan että en ole väsynyt tai masentunut koska silloin olisin vielä enemmän out mammapiireissä. Hymistele vaan mukana ja totea jotain ympäripyöreää "sellaista se on".

Vierailija
24/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhun kyllä myös ilonaiheistani paljon. Usein mietin oltuani mammaporukoissa että en kai ollut liian valitteleva tai eikai hehkutuksiani pidetty kerskailuna.

Itse pidän ihmisistä joiden kanssa voi puhua koko elämän kirjosta.En minäkään pidä liian negatiivisista tyypeistä (varsinkaan sellaisista apaattisista ja nuivista)mutta myös positiivisia iskulauseita vain hokevat ovat rasittavia.Ihminen ei ole robotti ja on oikeus kaikkiin tunteisiin!

Etsimällä kyllä varmaan löydät samanhenkisiä ihmisiä, niitä ei ole helppoa löytää!

Vierailija
25/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten kun palaat töihin niin tuo jengi unohtuu kuitenkin ettekä sano päivää toisillenne, eli ihan sama oletko in vai out.

Vierailija
26/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuisten kanssa juttelisin mieluiten jostai ihan muusta kuin lapsista ja arjesta. Kyllä lasten luonteen ja esim. isojen muutosten miettiminen on ihan jees, mutta sitä kakkakeskustelua ja reimatekkien vertailua ei jaksa.

Ei sen aikuisten jutun tarvitse olla mitään syvällistä tai muuten vakavaa. BB:kin käy, muun muassa.

Vierailija
27/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuisten kanssa juttelisin mieluiten jostai ihan muusta kuin lapsista ja arjesta. Kyllä lasten luonteen ja esim. isojen muutosten miettiminen on ihan jees, mutta sitä kakkakeskustelua ja reimatekkien vertailua ei jaksa. Ei sen aikuisten jutun tarvitse olla mitään syvällistä tai muuten vakavaa. BB:kin käy, muun muassa.

olin todella out kotiäitien puistoseurapiireissä. Onneksi siellä oli yksi koti-isä, joka osasi jutella muustakin. Käytiin läpi formulat, urheilut, rokki, telkkaohjelmat, historiaa..mua ei toisten muksujen syöntirytmit ja kakkaamiset kiinnosta.