Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äitiyslomalla. Missä se LOMA on??

Vierailija
20.10.2009 |

Kohta 3kk kulunut eikä päivääkään ole vielä lomalta tuntunut. Mua on huijattu perkele!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään ihan tavallista arkea.

Ei tartte mennä työelämään, kun elää tätä "kautta" jota nyt kutsutaan lomaksi.

Minusta tämä on lomaa. Siinä missä kesälomakin, ihan perusarkea.

Vierailija
22/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kellä monta lasta ja kaikki kotona ei puhuta lomasta.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi teen töitä kotoa käsin.

Vaikean vauvan hoitaminenkin olisi todellakin lomaa, jos hoitaisin vain häntä, enkä muuta tekisi.

Vierailija
24/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea termi on ÄITIYSVAPAA. Sen jälkeen alkaa vanhempainvapaa. Ja sitten voi olla hoitovapaalla.

Vapaaksi nämä katsotaan sen vuoksi, että lähtökohtainen olettama on, että ihminen käy töissä, josta siis on näillä PERHEVAPAILLA.

Vierailija
25/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se silloin useimmiten tuntuu lomalta. Odota ap vielä pari kuukautta, kun vauva kasvaa, niin moni asia helpottuu!

Minulla on kolme lasta ja olen nyt hoitovapaalla ja todellakin tämä tuntuu lomalta verrattuna stressaavaan työhöni.

Vierailija
26/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lasten kanssa oleminen työtä? Eihän loma tarkoita sitä, että saa olla täysin omissa oloissaan välittämättä muista ihmisistä.

Jos on lapsia tehnyt, ne lapset kuuluvat siihen arkeen erottamattomana osana, eikä heitä voi työksi laskea vaikka miten päin kääntelisi.

Eihän ansiotöistä lomalla ollessakaan lapsia heivata jonnekin säilöön josta ne otetaan taas loman jälkeen kotiin. Työssäkäyvän lomallakin ne lapset ovat hoidettavana, aivan kuin äitiyslomalaisella. Oli niitä lapsia miten monta tahansa.

Vierailija
27/27 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on lomaa, kun ei lähde aamulla töihin.

Jossain kunnan suojatyöpaikassa kahvia työkseen juovalle kotona olo voi toki tuntua hektiseltä.

Ja minun vauvani ei ole mistään helpoimmasta päästä: vaikea nukutettava ja ei viihdy yksin lattialla. Mutta kyllä kotona hissun kissun puuhastelu ja vaunulenkit on mulle lomailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän