Jatka lausetta: yksi äiti meidän päiväkodissa kulkee aina...
Kommentit (12)
Jokaisen kurakelinkin jälkeen tuo auto kiiltää puhtaana. En ymmärrä, peseekö ne sitä päivittäin...
mikähän mielenterveysäiti sekin on :)? (niin ja kyseessä minä)
Mikä siinä onkin että sitä persusta pitää hetkuttaa!
Yrittää näyttää fiksummalta kuin onkaan!
no en minä ainakaan yritä pitää nuoruudestani kiinni:D tuskin kukaan äiti on kauhean vanha kerta lapsiakin vielä saa:D
Ja kyllä silmälasit päässä on mukavempaa niin näkee, tekee se sitten fiksumman näköseksi tai ei:D
Mies tosiaan jynssää ja puunaa meidän autoja niin, että ne ainakin aamuisin kiiltää. Noloa, jos se lasketaan mun outoudeksi.
eikä se taida edes tajuta, että se on ihan kamala.
Pitää nuoruudesta kiinni...??? no en minä ainakaan yritä pitää nuoruudestani kiinni:D tuskin kukaan äiti on kauhean vanha kerta lapsiakin vielä saa:D
Ja kyllä silmälasit päässä on mukavempaa niin näkee, tekee se sitten fiksumman näköseksi tai ei:D
ööh, luepa uudestaan ja näe i r o n i a rivien välissä. laita vaik ne silmälasit päähän ;)
Se käy melkein joka päivä lenkillä, on karistanut vauvakilonsa ja näytää upealta. Sen lapsi on muuten eskarissa (ei siis virikehoidossa:) Olisinpa hänen lenkkareissaan:)
vanhemmat lapset ovat virikehoidossa, että äiti saa koko päivän keskittyä vauvaan.
Siis tosi outoo. Yrittää pitää kiinni nuoruudestaan varmaan.