Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä

Vierailija
19.10.2009 |

Kääk...Mitä tehdä kun mies laukeaa aina ihan parin työnnön jälkeen,kesto on maksimissaan minuutin luokkaa?Mä kaipaan kunnon seksiä!!!Onko olemassa hyviä kotikonsteja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei meinaa laueta...kerkeen suunnitella kahden viikon ruokalistan ja ostoslistat sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei auta vaikka antais kuinka usein,mut jos heti perään jaksaa uudelleen niin sit kesto hiukka pidempi.Mut se ei aina oo mahollista lasten takia.Kortsua täytyy kokeilla jospa se hiukka auttais

Vierailija
4/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei meinaa laueta...kerkeen suunnitella kahden viikon ruokalistan ja ostoslistat sillä aikaa.

Kiitos! *reps ja kops*

Vierailija
5/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joissakin seksikaupoissa on myynnissä sellaista suihketta, joka vähentää peniksen tuntoherkkyyttä ja tätä kautta sen pitäisi auttaa myös tuohon kestoon. Sin cityssä ainakin näin tällaista.

6/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun suihkutat niin tatti on pystyssä vielä vappunakin. Eikä varmasti laukea reisille.

mutta joissakin seksikaupoissa on myynnissä sellaista suihketta, joka vähentää peniksen tuntoherkkyyttä ja tätä kautta sen pitäisi auttaa myös tuohon kestoon. Sin cityssä ainakin näin tällaista.

Vierailija
7/7 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pidätellä?? :)

oma mieheni joskus on tuloillaan niin on hetken liikkumatta ja jatkaa taas.. ns."pidättää" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi