Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 39 menossa, ottaisitko si-rokotteen?

Vierailija
18.10.2009 |

TOsin tuskin enää edes ehtii tulla ennen kuin muksu syntyy... Mietin vain, että jos menee yhtä paljon yli kun sisarensa, niin ehtisin ehkä nipinnapin saada...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 4 viikkoa synnytyksen jälkeenkin. Meillä länsi-Vantaalla rokotuspäivät 11,12 ja 13 marraskuuta. Rokottavat aamusta iltaan sillä periaatteella, että sinne vaan mennään jonottamaan eikä mitään aikoja varailla. Samaan tyyliin siis kuin tavallisetkin influenssa-rokotteet. Itsellä 39+0 enkä ehdi ennen synnytystä saamaan, mutta otan sitten jälkeen päin. Kaippa vauva rintamaidon kautta saa sitten niitä vasta-aineita. Itse säilyn terveenä, jos tuo esikoinen sen lentsun saa, että jaksan häntä ja uutta vauvaa sitten hoitaa.

Vierailija
2/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään, vaikka menisi yliajallekin...

Minä olen meinaan rv38+3 ja näin minulle on ainakin sanottu, rokotteet tulevat raskaanaoleville vasta marraskuun lopulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 4-6 viikkoa synnytyksen jälkeen vielä si on normaalia riskialttiimpi sairastaa. Mut hei, ihan kuis vaan sulle sopii :)

Vierailija
4/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ehdi saamaan rokotusta niin ei kai sille mitään itse voi??? Kun ei ehdi niin ei ehdi!

Kyllä minä ainakin ottaisin jos saisin, mutta kun ehdin synnyttämään ennenkuin rokotteita aletaan jakamaan, en yksinkertaisesti voi asialle mitään!

t.2

Vierailija
5/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu kuukausi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla piikit toimitetaan sairaanhuoltoon, seuraavalla niitä aletaan jakaa.

Vierailija
7/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainaki on mahdollisuus jo ens viikon aikana saada rokotus tavallisen neuvolakäynnin yhteydessä jos halutaan

Vierailija
8/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi rokottaa.

Vierailija
9/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitettu koska sais rokotteen.

Jos sen ehtisin saada, ottaisin varmasti, juuri sen lapsivuoderiskiajankin takia.

Mutta siis ei ole ilmoitettu neuvolasta että sais. Onkohan synnärillä niitä tarjolla.

Vierailija
10/10 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siitä mitään nlassa puhuttu. Syntyis nyt vaan tämä ipana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän