Herbalife/fitline vai nutrilet??
Onko kokemuksia? Mikä paras laihdutukseen.
Olen päättänyt kokeilla ns pussidiettiä, siis söisin vaan ko tuotteita kuukauden.
Hinta, toimivuus kommentteja vastaanotetaan. Kiitos.
Niin ja ei, en halua kuulla niiden olevan höpöhöpöä ja että ruokavalio+liikunta paras keino. Tiedän sen itsekkin. Mutta haluan kokeilla ko tuotteista jotain.
Kommentit (29)
Herbalifessa hirveä lasku, kamala määrä purkkeja jne. Laihduin kyllä. Lopetin kun luin uutisointia sisäelinten arvojen heittelystä - ja viime kesänä kuulin myyjä-kaverini saaneen samanlaiset hurjat tulokset verikokeista itsekin... ensimmäistä kertaa hän myönsi ajatelleensa, että olisiko niissä tuotteissa sittenkin jotain hämärää.
Nutriletissa hinta järkevä, ei sitä purkkivuorta - ja laihduin.
Minä SUOSITTELEN Nutrilettiä. Siitäkin saa kaikki tarvittavat vitamiinit ja ravinteet, kun syö niin miten ohjeissa sanotaan, eli riittävän monta pirtelöä päivässä.
Ja ei siinä sen enempää tarvitse sotkeutua mihinkään verkostomarkkinointiin, saat vain tuotteet mitä itse haluat.
Ja tuotteet on hyvinmakuisia mun mielestä.
Mutta sun t'ytyy kokeilla mikä sulle sopii.
jos ottaa kaiken mitä jälleenmyyjä suositttelee, eli pirtelön lisäksi puristeet jne. Helposti mukaan tartuu kaikki, koska se on niin "tarpeellista".
Minulle jälleenmyyjä sanoi, että pelkällä pirtelöllä ei ole hyvä laihduttaa, pitäisi ottaa koko arsenaali jotta on kaikki vitamiinit, hivenaineet jne kunnossa. Lasku olisi ollut todella suuri verrattaen nutriletiin.
Herbalifesta joku ainesosa on aihettanut maksansiirtoja niin suomessa kuin muualla maailmalla. Tästä tietysti kiistellään kovasti, eikä Herbalifen konsepti ole myöntänyt mitään, mutta tietyissä maksansiirroissa on ollut yhetyksiä juuri tähän tuotteeseen.
Fitlinet ovat vitamiini valmisteita, jotka vaan otetaan veteen sekoitettuna. Tällä saadaan imeytyminen maksimoitua, mikä tableteissa on pienempi. Itse olen käyttänyt niin perus monivitamiini tabletteja, Berokkaa, kuin Fitlineja ja oma kokemus on, että Fitlinet ovat hyviä, joskin hinta on huimaava. Vuosittaisia oksennus tauteja en ole sairastanut, enkä myöskään flunssia, mutta onko se nyt sitten näiden tuotteiden ansiota, en tietenkään voi sanoa. Pimeän vuoden ajan kuitenkin tuntuu jaksavan paremmin, kuin mitä normaalisti, eikä kesällä esim. auringossa tarvitse pelätä palaako. Fitness Drinkkiä käytän urheilessa, joka toimii hyvin ja nyt meinaan kokeilla terveellisen ruokavalion tukena xxxs tabletteja.
Minä käytän Herbalifea, mutta olen sen verran fiksu, että en hauku muiden valmistajien tuotteita. Varsinkaan jos en edes ole kokeillut niitä.
Tunnen henkilökohtaisesti ihmisiä, jotka ovat käyttäneet Herbalife-tuotteita yli 20-vuoden ajan joka ikinen päivä ruokavalionsa tukena ja voivat erinomaisesti. Onkohan Nutriletin käyttäjillä kenelläkään kokemusta säännöllisestä käytöstä useiden vuosien ajalta?
Itse suosin Nutrilettia koska se pudottaa nopeasti ja keitot ovat hyviä.Kaksi vuotta sitten keväällä siskoni pudotti 8 kg parissa kuukaudessa ja niin innostuin minäkin ja aloitin 20pvä huhtikuuta ja pudotin 12 kg reilussa kolmessa kuukaudessa ja paino pysyi hyvin poissa kunnes mursin syksyllä reisiluuni ja en ole voinut kovasti liikkua niin paino on noussut nelisen kiloa joten olen aloittamassa oikein kunnolla tehokuurin huomenna. Minä syön kana- ja kasviskeittoa joskus ostan patukan jonka jaan useampaan osaan ja otan palan kahvin kanssa töissä.Tämä keitto on erittäin helppo keität vain mikrossa veen ja sekoitat pussin kuppiin ja juot ja se on siinä.Minulla on nämä parivuotta ollut joka päivä yksi pussi töissä ruokana ja minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia tehdä töitä vaikka teen erittäin raskasta ruumiillista miehistä työtä, vaikka olen nainen.Kerron että minulla ei koskaan ole ollut löllöä läskiä muutakuin reisissä joten monet sanoivat että mistä sä laihdutat koska en näyttänyt lihavalta en tiedä mitä se 12 kg oli mutta ei se ainaka mun voimia viennyt joten suosittelen.
Nykyään Herbalife on levinnyt maailman parhaiden urheilijoiden joukkoon mm. Jalkapallossa (mm Messi), jääkiekossa (Suomen jääkiekkoliitto)
Viittaat ilmeisesti jälleen kerran vanhaan, vuoden kestäneeseen sponsoroitisopimukseen Suomen jääkiekkoliiton ja kanssa. Kerrottakoon etteivät ainakaan maajoukkueurheilijat tuotteita käyttäneet vaikka niitä heille tyrkytettiin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2011 klo 00:38"]
Nykyään Herbalife on levinnyt maailman parhaiden urheilijoiden joukkoon mm. Jalkapallossa (mm Messi), jääkiekossa (Suomen jääkiekkoliitto)
Viittaat ilmeisesti jälleen kerran vanhaan, vuoden kestäneeseen sponsoroitisopimukseen Suomen jääkiekkoliiton ja kanssa. Kerrottakoon etteivät ainakaan maajoukkueurheilijat tuotteita käyttäneet vaikka niitä heille tyrkytettiin.
naisten maajoukkueessa käyttivät, miehet eivät ottaneet todesta, vaikka käytiin Vierumäelle heille hieman asioita kertomassakin, mutta saatiin aikaa liian vähän...
tosin NHLssä aika moni käyttää. Sekä Suomen Koripallomaajoukkueessa, mm. Hanno Möttölä jo vuosia ja muutama muukin... Mm. euroopan parhaissa futisseuroissa paljon käytössä. Nykyisistä tiedän ainakin Tero Pitkämäki ja Antti Ruuskanen
Herblife ..hanhh......han.. menkää lankaa, jos ... hölmöjä olette...ainoa edullien ja hyvä on IHerb!
nutrilet apteekista ja thätsit
Mutta Jos valitset HErbalifen niin saat myös suolsitosi kuntoon (joskan et kuukaudessa) Mutta Herbassa on todellakin kaikki vitamiinit ja kivennäsiet ja protskut joita kroppa tarvii... JA sillä pääsee eroon monesta muusta vaivasta samalla.
T: Monen monta vuotta syönyt lisäravinteena eli vitamiinilähteenä. (En olke myyjä joten en mainosta siksi)
jotain herbalifen tuotteita enkä kokemnut sotkeutuneeni mihinkään verkostomarkkonointiin...
Jos haluat elättää muutaman myyjän täällä Suomessa ja suode heille maailmanympärimatkoja jatkuvasta, niin siitä vaan. Tuotteet ovat kehnoja.
Herbalifeen jos lähdet niin et pärjää yhdellä "pussivalmisteella" vaan joudut ostaa pirtelöt, pillerit ja vaikka mitä. Tulee todella kalliiksi. Jos siis meinaat ruokavalion korvata lisäravinteilla. Olen itse käyttänyt herbaa ja mitään ei jäänyt käteen paitsi hirveä määrä purkkeja ja kauhea lasku.
Suosittelen noita muita valmisteita.
ehdottomasti jos haluat laihduttaa.
ostat pirtelöt, patukat ja pähkinät ( vai mitkä onkaan).. toki aloitus on kalliimpaa kun ostat kerralla ns enemmän.
Mutta toimii todella!!!
Itse laihdutin 10kg, äitini 25kg, mieheni 8kg.
Kaikille toimi tosi hyvin. Niitä ihme pillereitä ym mitä siinä on tarjolla et tarvitse.
Nutri mikälie tulee kalliiksi, ei sen edullisemmaksi kuin herba. Herbassa vai alkusatsaus on kalliimpi, koska ostat enemmän ns kerralla.
Herba kuurilla itse söin kaikki vihreitä kasviksia/ vihanneksia, raejuustoa, koko lihaa/ kanaa/ kalaa. Patukan välipalaksi.. Pirtelön aamupalaksi ja päivälliseksi.. Profil (?) rahkoja ovat valion..
Ja vettä väh 2L päivässä
Suosittelen ehdottomasti ja en ole tod myyjä!
ei muusta. haluan kokeilla sitä että korvaan ruuat kuukauden ajan jollain pirtelöllä/pussikeitolla tms...
ap
Fitline - Laihdutukseen ja Urheiluun!
www.Fitline.com/?TP=770803&cid=72
Oletko ylikiloinen? kokeile: http://www.fitline.com/?cid=72&c_id=1336&TP=770803
FitLine XXS-tuotteet on FitLine XXS nykyaikaiseen painonhallintaan tehokkaita.
enemmän tietoa FitLine XXS-tuotteista sivulta:
http://www.fitline.com/?action=product&p_id=23383&cid=72&c_id=1336&TP=7…
- Fitline on todettu olevan eri tehokkaita.
- Fitline Vitamiini konsepti on hyvä urheiluun ja joka päiväiseen elämään! Parhain vastaus on aina henkilökohtainen tuoteiden kokeilu.
http://www.fitline.com/?TP=770803&cid=72