Herbalife/fitline vai nutrilet??
Onko kokemuksia? Mikä paras laihdutukseen.
Olen päättänyt kokeilla ns pussidiettiä, siis söisin vaan ko tuotteita kuukauden.
Hinta, toimivuus kommentteja vastaanotetaan. Kiitos.
Niin ja ei, en halua kuulla niiden olevan höpöhöpöä ja että ruokavalio+liikunta paras keino. Tiedän sen itsekkin. Mutta haluan kokeilla ko tuotteista jotain.
Kommentit (29)
Jännää on se,että kaikki valmisteet haukutaan, jos ne eivät yksistään auta. Näin se homma ei mene. Ruokavaliossa tulee ottaa huomioon ihmisen kokonaisuus, terveys ja lähtökohta jne. Fitline on loistava vitamiini ja hivenainelisä, laihdutuksesta kyseisen tuotteen kohdalla en osaa sanoa,mutta voimakkaaseen hiustenlähtöön ja sairasteluun tuotteet auttoivat. Herba lähdössä kokeiluun vitamiinien ja terveyden tueksi. Jos haluaa laihtua, on hiilarit jätettävä minimiin ja hyvien rasvojen määrää ja proteiinia lisättävä. Antti Heikkilän Ravinto & terveys on hyvä kirja lainata ja lukea, koska silloin oppii myös paljon siitä miten keho toimii ja reagoi ravintoon.
Ihmisen on syötävä,jotta aineenvaihdunta toimii!! Pidemmän päälle en usko, että pelkät pussikeitot toimii. Mutta tsemppiä kuitenkin :)
Tuotteet kehitettiin 60-luvulla astronauteille (Lähde: Wikipedia) ja 70-luvulla niihin vielä lisättiin vanha kiinalainen yrttitietous. Nykyään Herbalife on levinnyt maailman parhaiden urheilijoiden joukkoon mm. Jalkapallossa (mm Messi), jääkiekossa (Suomen jääkiekkoliitto)ja suunnistuksessa (mm. Suomen suunnistusliitto teki viime vuonna kattavan yhteistyösopimuksen herbalifen kanssa) Itselläni on 6-henkinen perhe, jossa 4 lasta, kaikki käyttävät tuotteita (jo 7-vuoden ajan) 2 heistä urheilee SM-tasolla yleisurheilussa ja itse olen M-40 sarjan maailmanmestari 10-ottelussa, vaimo käyttää painonhallintaan ja hyvinvointiin tuotteita. Suosittelen lämpimästi: www.elinvoimakeidas.net voi tutustua lisää...
Ihmettelen, miksi ihmiset arvostelevat Herbalife-tuotteita, vaikka heillä ei ole pitkäaikaista kokemusta niistä? Minulla on 32-vuoden kokemus lisäravinteiden käytöstä ja Herbalifen olen kokenut turvallisimmaksi ja toivimmaksi.
Joillakin on saattanut maksa-arvot kohota, jos käytössä on ollut paljon lääkkeitä, kun on alkanut käyttämään Herbalifea, koska tuotteiden vaikutuksesta ravinnon imeytyminen paranee ja lääkkeetkin imeytyvät paremmin ja voivat aiheuttaa ongelmia maksassa, jos niiden määrää ei vähennetä paremman imeytymisen johdosta.
nutriletilla kilot suorastaan "lentää", ja pysyvät myös pois, jos vaan laihiksen jälkeen et palaa takaisin niihin ruokailutapoihin mitkä ne kilot toi! Nutrilett on ensimmäiset päivät aika rankka keino (nälkä, päänsärkyä, paleltaa), mutta sen jälkeen olo kohenee eikä nälkä vaivaa, on tosi energinen olo. Suosittelen siis nutrausta, jos vaan itsekuria riittää!
toimii mulla!
tykkään kanakeitosta ja trobical juomasta,patukat vie hyvin makeannälän.olen viikossa laihtunut 3 kiloa.
Taitaa olla nuo kolme edellistä viestiä samalta vierailijalta.... :-)
Taitaa olla nuo kolme edellistä viestiä samalta vierailijalta.... :-)
minä kirjotin tuon tropical viestin!
Herbalifessa hirveä lasku, kamala määrä purkkeja jne. Laihduin kyllä. Lopetin kun luin uutisointia sisäelinten arvojen heittelystä - ja viime kesänä kuulin myyjä-kaverini saaneen samanlaiset hurjat tulokset verikokeista itsekin... ensimmäistä kertaa hän myönsi ajatelleensa, että olisiko niissä tuotteissa sittenkin jotain hämärää.
Nutriletissa hinta järkevä, ei sitä purkkivuorta - ja laihduin.
Minä SUOSITTELEN Nutrilettiä. Siitäkin saa kaikki tarvittavat vitamiinit ja ravinteet, kun syö niin miten ohjeissa sanotaan, eli riittävän monta pirtelöä päivässä.
paitsi en ole herbaa kokeillut. Nutrassa ekaks otin sen 5 pv kuurin, sitten toisen ja sitten sen jälkeen olikin selvät sävelet mistä tykkään ja mistä en.
Aloitin maanantaina taas 4 vkon kuurin, olen jo monta vuotta pitänyt kuurin kerran vuodessa. Painoa tippuu n 5 - 8 kg riippuu kuinka paljon liikun ja sen verran tulee lisää painoa vuodessa lisää. Eli en vuositaholla liho vaan painan saman verran kuin esim 5 v sitten. Jos haluaisin laihtua, mun pitäis pitää kuuri vähintään 2 krt vuodessa.
Siis edelleen, käytän nutreissa suklaapirtelöä, kasviskeittoa ja vkonloppuisin brownies patukoita. Tykkään jokaisen mausta, eli en pidä että olisin dietillä vaan lähinnä ruokakuurilla.
Pusseja on jatkuvasti Tarjoustalossa tarjouksessa 16 euroa, viime kuussa Stockalla 17.50, eli päivän ruoka maksaa 5 - 6 euroa, en pidä kuuria edes kovin kalliina.
Muita ruokakuluja minulle ei tule kuin ne muutamat porkkanat, joita ohessa syön.
Ja todellakin, mitä parasta, paketissa on 15 pussia, 5 pussia päivässä. Kuurin jälkeen pussit ovat kaikki hävinneet ja kaappeihin ei jää jämiä vuosikausiksi pyörimään.
Itsekin mietin tuota jätevuorta... Herbalifen tuotteita käytin 3 kk, painoa ei juuri lähtenyt. Stressihormonia liikaa... En tiedä.
Ajattelin noita muita valmisteita kokeilla, ihan sen helpon saatavuuden ja jätevuoren minimoimiseksi. On omatunto puhdas.
Varsinkinjos meinaat kuukauden elää pelkällä lisäravinteella niin ehdottomasti herba.
Nutriletilla nälkiinnyt todella pahasti.
HErballa pysyt todella hyvässä kunnossa ja olo on erinomainen. Ei nälkiintynyt.... HErba on ainoa jolla uskaoltain elää itsekin viikkoja ilman ruokaa.....
En tod. millään nutriletilla.
Ota edes selvää jos viitsit. Se ei maksa mitään :)