Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: vastaatko kännykkääsi, jos siinä näkyy vain soittajan (vieras) numero?

Vierailija
16.10.2009 |

itse vastaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata kun on samalla duuninumero, eikä voi koskaan tietää että kuka soittaa.

Vierailija
22/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastattiin ennen vanhaan lankapuhelimiinkin niiden soidessa, vaikka ei voinut tietää, kuka soittaja on. Enhän voi mitenkään tietää, mitä asiaa jollain on. Tuttukin voi soittaa eri numerosta. Outoja ihmisiä te, jotka ette vastaa, kun joku soittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vastaa puhelimeen? Voi luoja mitä tolloja.

Koskaan ei tiedä, vaikka sukulaisille tai tutulle olisi käynyt jotain, joku tarvitsisi apua - ihan mitä vaan. Hohhoijjaa.

Kiva asua maassa, jossa kukaan ei puhu toisilleen eikä edes vastaa puhelimeen jollei ihan varmasti tiedä kuka siellä soittelee. Epäkypsät apinat.

Ja sairaaloiden yms. numerot tunnistaa. Jos on tuntematon kännykkänumero, niin on satavarmasti puhelinkauppias. Jos ei, niin koittaa sitkeästi soittaa useamman kerran / lähettää tekstarin.

Vierailija
24/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kännykkä ei tarkoita sitä, että pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa. Mä pidän sitä muutenkin lähes aina äänettömällä.

Vierailija
25/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata kaikkiin puheluihin.

Vierailija
26/26 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan viikolla vastaamattomiin jääneisiin puheluihin. en koskaan vastaa heti samana päivänä. kännykkä ei tarkoita sitä että olen tavoitettavissa 24h