Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi ette käytä

Vierailija
16.10.2009 |

1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä.

Terv. MIES 36-v

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 1-2 en TÖISSÄ.

Ensinnäkin olen terveydenhuoltoalalla ja ammatistani saisi kovin erillaisen kuvan jos teputtelisin korkokengissä. Jalat olisivat taatusti viikossa aivan muhennoksena ja työpäivinä en pidä pitsihepeneitä vaan mukavia ja joustavia vaatteita.

Kampaajani on ammattilainen ja erittäin taitava työssään.

Voisiko herra kertoa missä alan töissä hän katselee päivät työtovereidensa alusvaatteita?

Vierailija
62/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katolle ei oikein kannata korkokengissä kiivetä.

Ja hiuksia on turha laittaa sen kummemmin, kun helointa on pitää se ponihännällä.. ei nuo takat ja hormit , ilmastointi putket ole valittanneet vielä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin ja töihin en todellakaan laita pitsialusvaatteita.

Tukka on kyllä laitettu.

t. hieroja

Vierailija
64/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette treenaa kaljamahaanne ja leveää persettänne pienemmiksi? Miksi ette käy aamulla suihkussa? Miksi ette käytä deodoranttia? Miksi ette nosta housujanne/käytä vyötä niin ettei perse vilkkuisi? Miksi ette edes katso peiliin ennen kuin lähdette aamulla töihin?

Vierailija
65/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämukavat. Ja eiköhän tuo haittaisi vain miesten työntekoa joten hyvä olisi kieltää liian moraalittomat asut kokonaan työpaikoilla.

Vierailija
66/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä korkeampi korko sitä pienempi ÄO.

Vierailija
67/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä turvakenkiä. Pitsialusvaatteet on aika inhottavat ja paistaa epämukavasti t-paitojen läpi. Ja usein niissä ei ole kunnon tukea. Osaava kampaaja mulla kyllä on.

Käytän kyllä korkkareita vapaa-ajalla ja niitä pitsialusvaatteita miestäni varten joskus.

Vierailija
68/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatte päänne kaljuuntua ja kaljamahan kasvaa? Olisi niin paljon miellyttävämpää katsoa tuuheahiuksista solakkaa hyvin treenattua mieskroppaa töissä kuin kaljuja kaljamahoja.

Tiukaksi treenattuja bodeja näkee aivan liian harvoin. Kunnon löllömaha ei todellakaan iske eikä ruutuflanettipaitis päällä.

Vierailija
69/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä. Terv. MIES 36-v

Mutta käytän myös superstarseja, alusvaatteita jotka eivät ole pitsisiä, joskus on tukka ponnarilla. Eikä mun naisellisuus katoa silti minnekään. Sporttisenakin voi olla hyvän ja seksikkään näköinen.

Vierailija
70/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään on vielä hulmuavat helmatkin ;) Ja miesvaltainen ala. Sitä suuremmalla syyllä.

Vierailija
71/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei en ole Janne 2. ei ole itselläni kaljua eikä kaljamahaa, puku on päällä itsellä töissä tietysti, en kai kirjoitaaisi että jonkun navettahoitajan pitäis lehmille pyllistellä pitseissä ja korkkareissa vaan lähinnä ajan takaa TOIMISTO ym. ihmistenilmoilla työskentelevien pukeutumis tyyliä...

Ja nyt naiset kertokaapa mikä siitä pitsistä tekee epämukavan, kun ei pitsialkkarien tarvihe olla naru perseiset stringit!!! Oletteko edes kokeilleet koskaan , no muutamalle vastaajalle pointsit, että pitävät pitsejä edes joskus! Vaimollanikin on boxerimallisia pitsialkkareitsa, ettei näytä ihan maatuskalta jos tulee tilanne missä ne vähän näkyy hameen vyötärön yli.

Vierailija
72/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vais vaan sen takia, ettei kiinnosta. Naiseuteni ei ole kiinni siitä mitä puen päälleni tai mitä joku äijänkutale ulkonäöstäni ajattelee.

Vierailija
73/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pitsialusvaatteita, satiinisia tai muita kauniita kankaita. Ei kyllä pitäisi näkyä sinulle ollenkaan, selästäkään.

Toisinaan laitan korolliset saappaat koko päiväksi, mutta jalat ovat aivan tuusannuuskana niistä työpäivän jälkeen, joten mieluiten vaihdan ne töihin saapuessani balleriinoihin tai muihin mataliin avokkaisiin. En todellakaan ole työpaikallani kenenkään seksiobjekti, olen täällä tekemässä töitäni ja ansaitsemassa sillä leipäni. Pyydä vaimoasi pukeutumaan haluamallasi tavalla.

Tukasta vielä, tokihan käyn osaavalla parturilla joka leikkaa kivan tukan. Mutta haloo, ei se kampaaja sitä tukkaa joka aamu kampaa, sen hoidan itse. Ja jos aika on kortilla niin laitan tukan ponnarille kummempia kihartelematta.

Vierailija
74/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töissä joka päivä korkokengät. Sitä mä vaan kyllä ihmettelen, että miten on mahdollista, että teidän työpaikan "tytöillä" on niin epäsopivat vaatteet, että niiden kanssa näkyy alusvaatteet.

Jos päällysvaatteet ovat sopivan malliset ja kokoiset, niin ei sieltä mikään kalsarit mihinkään näy!!

Vierailija
75/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ihmisten ilmoilla, kuin vaikka sairaanhoitaja tai kaupan kassa?

Ja oletkos koskaan kuullut allergioista.. no toisille ne tekokuituiset pitsit vaan ei käy, jaolisihan se aika roisia jos joutuisi itseään pitsejen takia jatkuvasti raapimaan milloin rinnoista ja milloin persauksista.. sittenhän sitä vasta oliskin toooooosi naisellinen ilmestys.

Vierailija
76/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä omaa muijaasi vaan pukeutumaan pitseihin ja korkkareihin ja jätä meidät muut rauhaan. Joskus ällöttää miesten vaatimukset, että naisten pitäisi olla iloksi heidän silmilleen. Minkä ihmeen tähden? Kyllä nykyaikana naisellakin jo pitäisi olla oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin itse haluaa!

Vierailija
77/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa/laittakaa miehenne ostamaan teille laadukkaita kenkiä, ei ihme jos on jalat muussina kun hyväksyy mitkä kegät vain/ulkonäkö on ainoa valinta kriteeri! Olen ostanut vaimolle kymmenniä korkokenkiä (eikä ole kaikki tosi korkeita piikkikorkoja sitten vaan korkokenkiä on muunkinlaisia, joka jalkaan) ja hänen sovittaessaan oppinut, että paino ei saa olla päkiällä ja varpaat lytyssä eikä kanta saa nousta. Oikeaa nahkaa pitää olla kenkien.

Vierailija
78/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeuduen kauniisti/naisellisesti, meikkaan ja laitan hiukseni ihan itseäni varten. En omaa miestäni enkä muita miehiä varten.

Pyydä omaa muijaasi vaan pukeutumaan pitseihin ja korkkareihin ja jätä meidät muut rauhaan. Joskus ällöttää miesten vaatimukset, että naisten pitäisi olla iloksi heidän silmilleen. Minkä ihmeen tähden? Kyllä nykyaikana naisellakin jo pitäisi olla oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin itse haluaa!

Vierailija
79/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, minulla on kotimaiset Janitan nahkaiset talvisaappaat hyvällä lestillä, maksoivat maltaita. Toki naisena tiedän että paino pitää olla kantapään päällä, ei koskaan päkijällä ja näin onkin. Ongelma vaan on, että kun jalka on siro 36 niin jo 5cm korko on liikaa loppupäivästä. Siksi vaihdan edelleen avokkaisiin töissä (joissa on 2.5cm leveä, pieni kanta)

Vierailija
80/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan pukeutua kauniisti. Ja olla huoliteltu. Se on minulle paras olotila.

Jos ja kun työpaikallani on enemmistö miehiä, niin mitä siitä! Ei ne nyt mitään eläimiä ole, kohteliaita tyylikkäitä herrasmiehiä suurin osa.

Ja kyllä minäkin katson mieluummin komeita huoliteltuja hyväntuoksuisia miehiä. Ihan normaalia normaalilta ihmiseltä.

Ne korkokengät eivät tee minusta hutsua eikä tyhmempää, päinvastoin. Muutama sentti lisää pituutta ja ylväs ryhti luovat itsevarman ja tehokkaan vaikutelman. Ballerinoissa hiihtäminen kumarassa ei ole minun juttu.

Olen kaunis ja tottunut miesten huomioon. Mutta olen myös edennyt urallani aika korkealle, joten arvostusta tulee ihan muista(kin) ansioista. Ja kyllä minä nautin miesten katseista, vaikka en niiden takia töissä käykään.

Ja pituutta minulla on 175 cm ja joka päivä käytän korkokenkiä. Jos jonkun mieskollegan ego siitä pituudesta kärsii, niin kärsiköön. Ja ei minun jalat ole kipeänä, istun kuitenkin suurimman osan ajasta työhuoneessani tai palavereissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä