Naiset, miksi ette käytä
1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä.
Terv. MIES 36-v
Kommentit (84)
1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä. Terv. MIES 36-v
Oma mieheni näkee kotona alusvaatteeni ja hiukseni,vieraille miehille ne eivät kuulu.
T: Musliminainen
osaava kampaaja löytyy, kaokkareita ei.. Olen tennari-ihminen.. =)
1: turvakengät
2: pitsipöksyt ikävät fyysisessä työssä
3: päässä pipo
Mutta mitä taas tulee vaikka flirttiin, niin ei siihen tarvita pitsiä tai kampauksia. Meillä toppahaalarit vie kaikilta muodot! Silti se persoona paistaa alta.. ;)
1. ei oikein sovellu navettaan
2. navetan haju ei lähde pesussa pois, ei viitsi pilata niitä
3. käytän kyllä, mutta yleensä en viitsi lehmiä varten aamulla laittaa
ja monet vastauksetkin aivan uskomattomia.
Siis TÖISSÄ ollaan tekemässä töitä, ei siellä olla "baaritiskillä".
Meidän yrityksessämme ja asemassani on toki pukeutuminen tärkeää, mutta asiallinen sellainen. Naisten on muutenkin vaikeaa osoittaa vakuuttavuuttaan ja uskottavuuttaan, ja korkokengät ja pitsialusasut eivät välttämättä anna sitä kuvaa että tämä nainen on älykäs ja tietää mitä tekee ja tahtoo!
Osaava kampaaja on kyllä must.
Pitkät, luonnonkiharat hiukseni ovat hyväkuntoiset, ja saan niistä paljon kehuja. Miksi pistäisin rahani johonkin kampaajaan kun voin ostaa niillä euroilla vaikka lisää alusvaatteita ;)
että stringit vilkkuu housun reunan yli kun kyykistyn?
itse kyllä jonkin verran käytän mutta olen miettinyt että mitä muut ihmiset siihen reagoivat.
Haluan tuntea itseni seksikkääksi ja meillä menee oman mieheni kanssa erittäin hyvin javseksikin sujuu...
Mutta miten sinä ne pitsialusvaatteet töissä näet? Laserkatse?
Kiinnostaa, sillä minun kokemukseni mukaan naiset kyllä panostavat ulkonäköönsä Suomessa paljon miehiä enemmän.
p.s. Onko sulla röntgenkatse, vai mistä tiedät millaiset alusvaatteet työkavereillasi on :-)
Provohan tämä ap kyllä on..
1. olisin muuten miestäni pidempi enkä halua ylentää itseäni;)
2. Pitsialushousut kutittaa. mitä väliä sillä vaikka käytänkin stringejä mutta en pitsisiä. En kuitenkaan näyttäisi kalsareita sulle töissä.
3. en todellakaan viitsi niin useasti käydä kampaajalla, maksaakin jonkin verran...
annatte päänne kaljuuntua ja kaljamahan kasvaa?
Olisi niin paljon miellyttävämpää katsoa tuuheahiuksista solakkaa hyvin treenattua mieskroppaa töissä kuin kaljuja kaljamahoja.
noita vaatteita joka päivä, niin tiedät vastauksen.
1. Käytän juhlissa ym. Töissä hankalat. Siellä saisi epäilyttävän tyrkyn maineen jos alkaisi kulkea korkkareissa ja minihameissa. Kyseessä miesvaltainen paikka, jossa on parasta pukeutua mahd.vähän tyrkysti.
2. Käytän, mutta en sinulle esittelisi.
3. Käytän.
kumartui ottamaan mappia alahyllyltä, ja mummosloggi vilkkui korkealla selässä, sitä piti sitten katsoa voi helkkari sentään.
MIES 36-v
niiku joku jo mainitsikin nii onhan niis miehissäkin ulkonäössä paranneltavaa. jotkut naiset ei jaksa ulkonäköön panostaa.
siivooja, ei jaksa kauaa keikkua korkkareissa saati pitää aina meikkiä tai tukkaaa solmussa.
rekkakuski, aika huvittava näky olis rekkakuski piikkareissa ym.
sairaanhoitaja.. niin käveleppä itse 8-10h korkkareissa jne..
ensihoitaja... no varmaan ambulansissa tarivitaankin korkkareita..
Eriasia on sitten joku toimsitorotta.....
Varsinkin kun ei tajuta käyttää vyötä. Kulahtaneita, rumia ja epäeroottisia.
Ap, ei se puvun käyttäminen vielä tee miehestä tyylikästä tai mieluista katseltavaa.