Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi ette käytä

Vierailija
16.10.2009 |

1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä.

Terv. MIES 36-v

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin käytän korkokenkiä usein, en nyt ihan aina, sään mukaan mennään. Jos maa on jäässä niin niillä helposti kaatuu. Pitsialusvaatteet on aina päällä, en muita sitten oikein omistakaan. Ja kyllä minulla on mielestäni ihan osaava kampaaja, jonka palveluja käytän joka kuukausi. Aikamoista yleistystä. Korkoni eivät ehkä kuitenkaan ole 12 cm luokkaa, mutta kyllä lyhyemmilläkin näyttää hyvältä. Viihdyn myös enemmän mekoissa ja hameissa kuin housuissa. Jokainen saa kuitenkin mielestäni pukeutua niin kuin haluaa. Ja ethän sinä niiden työkavereidesi alusvaatteita näe, vai näetkö ? Itse esittelen niitä ainoastaan omalle miehelleni... Näytätkö itse sitten kuinka hyvältä ? Huolehditko ihostasi päivittäin. Me nykynaiset emme rupea katselemaan miehiä, jotka vaativat meiltä sitä, että pidämme itsestämme huolta heidän vuokseen, mutta he eivät tee mitään omalle ulkonäölleen......

Vierailija
2/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korkokenkiä 2. pitsialusvaatteita 3. osaavaa kampaajaa ??? Olisi virkeämpää töissä katsella naisia eikä jotain jörriköitä.

Terv. MIES 36-v

työmatkaa

2. et näe alusvaatteita, joten arvaat vain

3. käytän, mutta laitan itse hiukseni päivittäin, en mene kampaajalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korkokenkiä

- vedäpä itse kerran korkokengät jalkaasi ja mene kaupungille kipsuttelemaan. Sitten tiedät miksi.

2. pitsialusvaatteita

- ei oo mun tyyliä

3. osaavaa kampaajaa

- mielelläänhän sitä tietysti käyttäisi osaavaa kampaajaa jos kampaajalla kävisi muttei taida innostus riittää niin pitkälle että jaksaisi käydä oikein kampaamossa tukkansa kampauttamassa + liikaa rahaa ei ole

Vierailija
4/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunissa olisi kyllä melko mahdotonta koikkelehtia korkokengissä. Eikä siellä toisaalta kukaan ehdi kenenkään vaatteita katsella.

Vierailija
5/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat turpoaa korkkareissa eikä noita äitiysmallisia alusvaatteita oikein ole pitsisinä. Ja tukkakin irtoaa.

Mutta kyllä mä normaalitilassa käytän päivittäin korkkareita.

Vierailija
6/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että korkkarit tekee tätimäiseksi, buahhahhaa! Katsos vaikka täältä mallia, näyttääkö tätimäiseltä?

http://www.asos.com/Asos/Asos-Pleat-Detail-Pencil-Skirt/Prod/pgeproduct…

Vierailija
7/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokrnkien käyttäjistä osaa oikeasti kävellä korkokengillä??

Kamalan näköistä, kun vedetään polvet linkussa ja kuvitellaan sen näyttävän hyvälle...

lomps lomps vaan...

Vierailija
8/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi linkki vai saako joku muu siitä näkymään Asos'n korkkari-hame -kuvan?

Vierailija
10/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauhisteluahan se olisi vain synnyttänytkin suominaisten keskuudessa... Ehkä parempi näin. :)

Vierailija
11/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsialusvaatteet voi kyllä olla, mutta ei näy työvaatteiden alta ja kampaajalla käyn joka toinen kuukausi, mutta eipä sieltä kypärän alta paljon kampaukset näy :)

Vierailija
12/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) laihduta

b) lopeta ryyppäämistä ja tupakointia

c) kunnioita naisissa muita piirteitä kuin ulkonäköä?

Vierailija
13/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) Eivät näy vaatteiden alta, joten mistäs tiedät kuka käyttää, kuka ei.

Vierailija
14/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole täysin samaa mieltä k.o. aiheesta, mutta itse olen sitä mieltä, että on hirvee katella naisia (ja miehiä myös) jotka ovat lähteneet julkiselle paikalle AIVAN kassialmoina, ei siis mitään väliä ulkonäöstä/vaatteista/hiuksista, huh huh...

Vierailija
15/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyaikana naisellakin jo pitäisi olla oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin itse haluaa!

Eli laittautua jos ITSE haluaa tai olla laittautumatta.

pukeuduen kauniisti/naisellisesti, meikkaan ja laitan hiukseni ihan itseäni varten. En omaa miestäni enkä muita miehiä varten.

Pyydä omaa muijaasi vaan pukeutumaan pitseihin ja korkkareihin ja jätä meidät muut rauhaan. Joskus ällöttää miesten vaatimukset, että naisten pitäisi olla iloksi heidän silmilleen. Minkä ihmeen tähden? Kyllä nykyaikana naisellakin jo pitäisi olla oikeus olla olemassa juuri sellaisena kuin itse haluaa!

Vierailija
16/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauhisteluahan se olisi vain synnyttänytkin suominaisten keskuudessa... Ehkä parempi näin. :)

http://imagecache.asos.com/inv/V/23/42/667843/Black/image1xl.jpg

Kenkistä sen verran, että hienoilta toki näyttävät kuvissa ja catwalkilla, mutta aika epäkäytännölliset töissä. Liian korkea ja kapea korko, joten varmasti tulee kivat kovettumat päkiöihin painon keskittessä niihin. Myös kompurointi- ja kaatumisriskinsä.

Vierailija
17/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kakkosta en. Minusta pitsiset alusvaatteet vaan on epämiellyttävät päällä.

Vierailija
18/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

audi-mies on saanu uuden työpaikan, onnea! toimistohommissa siis.

Vierailija
19/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilauteltavia pitsialusvaatteita ;-D

Vierailija
20/84 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokenkiä voisin käyttääkin, jos työskentelisin toimistossa, pitsialusvaatteet sensijaan ovat minusta kamalia, en pidä niiden ulkonäöstä ja sitäpaitsi ne kutittavat.

Minusta kuitenkin on kummallista jos joku muka pukeutuu tyylikkäästi ja silti on niin epäsopivat vaatteet että alusvaatteet näkyvät. Vaikka kuinka kumartelisi, ei todellakaan kuulu siisteissä ja hyvin istuvissa vaatteissa alusvaatteiden edes vilahtaa. Se ei ole naisellista, ainoastaan tyylitöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän