Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu saanut kokeesta 10- ja todistukseen sitten seiskan?

Vierailija
01.01.2009 |

Tuli vaan mieleen tosta opettajien pärstäkerroin-arvostelu ketjusta mieleen, että onko ketään muuta kohdeltu näin epäoikeudenmukaisesti. Syynä alhaiseen numeroon opettajan mukaan häiriköinti tunnilla, mihin en ollut edes syyllistynyt. Ja vaikka olisinkin, ei sen pitäisi numeroon vaikuttaa. Saako ope laskea kolme numeroa koenumerosta todistusnumeroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä olin laiskotellut ja numeroni oli joulutodistuksessa 7. Sitten ajattelin, että nostampa sen rumentamasta todistusta. Luin kaikki läksyt ulkoa, sain kaikista kokeista keväällä 10. Opettaja puhkui vihasta, kun tuli mulle ennen kevättodistusta sanomaan (olikohan vasta silloin laskeskellut kokeiden keskiarvoja), että koska olin ollut aiemmin tahallani laiska, hän ei nostaisi numeroani. Tunnusti, että oli opettajanhuoneessakin keskustellut laiskuudestani ja muut opettajatkin hyväksyi tän ratkaisun. Eipä siinä nuori teini mitään voi kuin kummastella. Tosiaan sen jälkeen jätin vallan ruotsin lukematta, tuurilla jotain kutosia kokeista. Yo-kirjoituksiin vasta luin ja kirjoitin M:n. Päättötodistuksessa on se 7. :)

terv. Pieni paikkakunta ja työläisen lapsi.

Vierailija
22/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varamasti samaa tapahtuu nykyäänkin, vaikka opettajat täällä hurskastelle kuinka he noudattavat vain ops:a ja ovat niin tasapuolisia ja oikeudenmukaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion pättöarvosanaksi se korppikotka oli laittanut 8, jonka jouduin sitten korottamaan ysiin erilliskursseilla. Ja harjoitusyo-kokeista kirjoitin L:n.

Törkeää opettajien mielivaltaa! Syyksi sanoi tuntiaktiivisuuden puuttumisen, vaikka viittasin AINA kun jotain kysyttiin, mutta se ei koskaan antanut mun vastata vaan vastausvuorot meni aina yhdelle naisopen lemmikkipojalle.

Vierailija
24/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3-vuotisen ammattikoulun ja sain äikästä 7 päättötodistukseen, vaikka 1. vuoden todistuksessa oli 8 ja toisen vuoden myös, 3 vuoden oli eri ope ja antoi 7.

Mutta lopputodistukseen olisi pitänyt laittaa mun ja monen muunkin mielestä 8, koska keskiarvohan siinä katsotaan näistä kolmesta vuodesta.

Vierailija
25/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo ja hiljainen. Kiitän luojaa yo-kirjoituksista, joka onkin ainoa tasapuolinen arviointisysteemi Suomessa. Kirjoitin 6 ällää ja olin ainoa yleisarvosanan laudaturin kirjoittanut, joka ei saanut stipendiä. Nyt ole ikävä kyllä huomannut historian toistavan itseään eli tyttäreni saa aina kokeista kymppejä, mutta todistuksessa arvosanana "vain" hyvä:(

Vierailija
26/26 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet ja numerot. Samoin on saanut myös nelosella, kun oli sama luokanopettaja kuin nytkin.

T. Se kaikkien kokeiden numeroiden "muistaja"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme