Mun mitat 168cm ja 57kg
Farkkujen tuumakoko 26/32, housut 34, yläosa 34/36 tai s.
Onko ok?
Kommentit (48)
Taitaa ap olla niitä, jotka hullunkiilto silmissä testaamalla testaavat kuinka pieniin vaatteisiin saavat itsensä ahdettua.
Ihan yleistähän se toki on, ainakin naistenvaatteista tuntuvat loppuvan yleensä ekana s-koot. Ja kuitenkin aika pieni osa naisista on oikeasti s-kokoisia.
Mä kytän kokoa 36, 28, S ja oon 167 cm pitkä ja painan 53 kg.
Mulla farkut 27/32, housut 34/36, yläosa kuten ap:lla.
Eli olen löllömmässä kunnossa (silti 4-kymppiseksi olen ihan ok). :)
Mielestäni olen normaalipainoinen, en erityisen laiha tai lihava. Farkkujen kokoa en tiedä (myyjä etsii sopivat silloin harvoin kun farkkuja ostan). Puserojen koko vaihtelee S-L välillä, riippuen mallista.
ja käytän myös kokoa s, joskus m, riippuen vaatteiden pituudesta. Farkut mulla tuumakokoa 29 ja olen todella kapealanteinen joten sulla täytyy olla sellainen todella poikamainen lantio.
kyllä myös mahdun tuon kokoisiin vaatteisiin.
kyllä myös mahdun tuon kokoisiin vaatteisiin.
mittasi niin katsotaan oletko tiimalasi? t. se 6 kg painavampi
ja kolme senttiä lyhyempi ja mahdun melkein samankokoisiin vaatteisiin kuin ap, tosin farkuissa tuumakoko 27 kun vyötärö ei mulla erityisen naisellinen. Ja vaatteiden yläosissa pitää usein olla 38 kun olen niin rintava.
Mutta ap:n viestiin sinänsä, oliko tämä provo vai onko sulla jonkin sortin syömishäiriö jos ihan vakavissasi pohdit ovatko mittasi ok? Sun BMI on 20 huitteilla eli normaalipainon alarajoilla ja tiedät sen varmasti hyvin kyllä itsekin..
täältä kalastella huomiota - joko hyvässä tai pahassa.
Itselläni sua 6 kiloa painavampana mitat 88-60-92.
Itselläni sua 6 kiloa painavampana mitat 88-60-92.
pyllykin eikä ole mikään lautaperse;)
noin pieniin vaatteisiin? Ite 170/54 ja farkut on tuumakokoo 28 yläosat 36/38...